Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 06.10.2005 23:18
od papyk
Tak se odporoučela na bratrově 323i e36, zajímali by mě tipy a vaše zkušenosti s konkrétními výrobci/značkami a jestli je to stejné s 325i. Na té 323i byla dělaná v origo bmw servisu, stálo to tuším 13k a vydržela 25tkm, což se mi zdá málo. Na mé bývalé 325i použili Sachs, cena 9k i s prací a nalítáno 40tkm než šla do hajan.
Napsal: pát 07.10.2005 07:23
od Jirka-328
papyk píše:Tak se odporoučela na bratrově 323i e36, zajímali by mě tipy a vaše zkušenosti s konkrétními výrobci/značkami a jestli je to stejné s 325i. Na té 323i byla dělaná v origo bmw servisu, stálo to tuším 13k a vydržela 25tkm, což se mi zdá málo. Na mé bývalé 325i použili Sachs, cena 9k i s prací a nalítáno 40tkm než šla do hajan.
Ty bláho jak to s tím jezdíte????
Origo spojka musí vydržet kolem 300000km když s tím neprasíš. No a rozdíl v kvalitě origo a repliky bych teda takovej neviděl.....
Přijde mi to že něco bylo uděláno blbě.
Napsal: pát 07.10.2005 08:03
od Zave
blbe bylo asi pouzivani..

Napsal: pát 07.10.2005 14:13
od papyk
Sorry, jsem pako! Příště si to po sobě přečtu, jsem se sek

samozřejmě tam má být 250000km!!!!!! Ale těch 40000km na té 325i je dobře ale je fakt že ta zažila peklo

Jinak od koho jsou ori. spojky bmw? A Sachs sem si myslel že není shit...
Napsal: pát 07.10.2005 14:26
od Jirka-328
papyk píše:Sorry, jsem pako! Příště si to po sobě přečtu, jsem se sek

samozřejmě tam má být 250000km!!!!!! Ale těch 40000km na té 325i je dobře ale je fakt že ta zažila peklo

Jinak od koho jsou ori. spojky bmw? A Sachs sem si myslel že není shit...
Tak to je jiná....
Jinak mě asi taky čeká spojka, sice neklouže ale cejtim vibrace z pedálu a na neutrál dělá jakoby škrtavej zvuk.
Taky myslim že SASCH nebude sračka, myslim že když objednáš sadu LUK tak to j etaky částečně od SASCHE.
Jinak kdo dělá origo nevim, ale víš jak to je, to nej jde do prvovýroby, to horší pak zůstane v nmecku na krámě a ty nej sračky jdou sem.....

Napsal: pát 07.10.2005 14:39
od papyk
Tak mi zrovna volal bratr, opraveno, použili nějakou Delphi (prej to dávaj do bmw v prvovýrobě?) a cena 9,5k. Jinak to prej byl good masakr, z lamely toho moc nenašli

Napsal: pát 07.10.2005 15:05
od eko
papyk píše:Ale těch 40000km na té 325i je dobře ale je fakt že ta zažila peklo :wink
No vidis, a ty ses divil, ze ji nikdo nechce koupit.
Napsal: pát 07.10.2005 15:16
od papyk
eko píše:papyk píše:Ale těch 40000km na té 325i je dobře ale je fakt že ta zažila peklo :wink
No vidis, a ty ses divil, ze ji nikdo nechce koupit.
Ha, ha

..........

..........

Napsal: pát 07.10.2005 16:44
od Rejchy
Já měl na 328i e36 origo LUK,měnil jsem ji na 310000km.
Napsal: pát 07.10.2005 17:37
od matal
Těch 9,5k je i s prací asi, ne? Na E34 to bylo nějak 4,5spojka+2,5k práce..
Napsal: pát 07.10.2005 18:06
od papyk
matal píše:Těch 9,5k je i s prací asi, ne? Na E34 to bylo nějak 4,5spojka+2,5k práce..
jo, jo

Napsal: stř 12.10.2005 12:04
od Speedy
Origo dodává LUK a SACHS.