Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 06.10.2005 15:58
od mibfox
ahoj,
jsem tu novy a bmw mam teprve 3 dny.
je to e36 r.v. 91 a v papirech ma napsano 325i - tedy by mel mit 2,5 motor.
vim, ze i 2,0 litr je taky sestivalec a jsou si podobne s 2,5. podle ceho na motoru prosim poznam o jaky typ se jedna? doufam, ze jsem se nenapalil.
zatim jsem s nim jel jenom 200 km/h abych byl uprimny, nebylo to naplno ale cekal jsem vetsi zrychleni (asi jsem zhyckany byvalou V8)
bylo by mozne, v odpovedi od vas, treba prilozit nejaky obrazek? nebo aspon par dat, za kolik vterin ma mit stovku, maximalni rychlost atd.
dekuju vam za odpovedi.
preju hodne stastne najetych km.
honza

Napsal: pát 07.10.2005 10:25
od eko
Vitej,
podle vzhledu nevim, na to jsem lama, ale co se vykonu tyce, tak tabulkove by 325 mela mit v-max kolem 230 a 320 kolem 215. Zrychleni 0-100 cca 8,0s. a 9,5s. Ale to, ze ti to nejede podle tabulek, nemusi nutne znamenat motor s nizsim objemem. Preci jen je to 15 let stare auto a nevis, v jakem je stavu. Jeste co jsem tak pochytil tak 325 by mela mit 2 vyfukove trubky vedouci do zadniho tlumice a 320 jen 1 trubku.
Urcite se tu najde nekdo, kdo ti poradi lepe.

Napsal: pát 07.10.2005 11:58
od Jawak
Koncovka se dá odříznout a navařit jiná
Nejjednodušeji to poznáš když se podíváš pod auto, vedou od katalyzátoru ke koncovému tlumiči výfuku 2 trubky nebo jen jedna?
Pak to jde ještě rozeznat na průměru vstupu váhy vzduchu, ta 2litrová je trošku menší než u 2,5, průměr už si nepamatuju, nejlépe to jde poznat na tom výfukovém potrubí

Napsal: pát 07.10.2005 13:37
od mibfox
nojo, ale co kdyz nekdo vymenil motor a nechal puvodni roury od vyfuku?
to uz pak jedine poznat podle toho prumeru na vaze vzduchu. prosim zkuste se nekdo po necem podivat. tady v cechach je mozne vsechno.
vyfuk ma dve koncovky, jeste se podivam na pocet rour.
dekuju ze se mi snazite pomoct.

Napsal: pát 07.10.2005 13:51
od GeorgosAc
a co zajet do BMW ? :?:

Napsal: pát 07.10.2005 14:52
od mibfox
zajet do bmw?
nechce se mi dat 1500,- czk za to, ze se nekdo koukne pod kapotu.
kdyz uz jsem u toho, shanim tlacitka do oken, jenom dve, jsou uz nejaka ochozena. nema nekdo? nejlepe z prahy.

Napsal: pát 07.10.2005 14:57
od eko
Nemusi to byt oficialni servis BMW, staci nejakej mensi servis specializovanej na tuto znacku a pokud je majitel solidni clovicek, tak to za minutu pozna a nerekne si za to ani ň.

Napsal: pát 07.10.2005 15:00
od papyk
eko píše:Nemusi to byt oficialni servis BMW, staci nejakej mensi servis specializovanej na tuto znacku a pokud je majitel solidni clovicek, tak to za minutu pozna a nerekne si za to ani ň.
Asi tak 8)

Napsal: pát 07.10.2005 17:46
od matal
papyk píše:
eko píše:Nemusi to byt oficialni servis BMW, staci nejakej mensi servis specializovanej na tuto znacku a pokud je majitel solidni clovicek, tak to za minutu pozna a nerekne si za to ani ň.
Asi tak 8)


Není nad to než svěřit auto odborníkům.. :wink:

Napsal: sob 08.10.2005 17:45
od paul
oznacenie (kod) motora, napr. u E36:

25 6S 1 - 325i bez VANOSu
25 6S 2 - 325i s VANOSom
20 6S 1 - 320i bez VANOSu
20 6S 2 - 320i s VANOSom
16 4E 1 - 316i (prva verzia, t.j. M40)

Oznacenie resp. kod motora sa nachadza na VIN stitku a tiez je vyrazene aj na motory (spolu s cislom motora)

Tak si to pekne poporovnavaj s technicakom+VIN stitkom+motorom. V pripade nezhod mas pravo na reklamaciu. Stretol som sa s tym... Raz.

Napsal: pon 10.10.2005 09:45
od Pivson
Začni VIN dekoderem (posledních 7 znaků a pak ENTER)

http://www.e34.de/vin/index.php

Napsal: pon 10.10.2005 14:24
od marthyn
Pivson píše:Začni VIN dekoderem (posledních 7 znaků a pak ENTER)

http://www.e34.de/vin/index.php


TAK TO JE PROGRÁMEK..... :woot:

Napsal: úte 03.01.2006 02:47
od Becx
paul píše:oznacenie (kod) motora, napr. u E36:

25 6S 1 - 325i bez VANOSu
25 6S 2 - 325i s VANOSom
20 6S 1 - 320i bez VANOSu
20 6S 2 - 320i s VANOSom
16 4E 1 - 316i (prva verzia, t.j. M40)

Oznacenie resp. kod motora sa nachadza na VIN stitku a tiez je vyrazene aj na motory (spolu s cislom motora)

Tak si to pekne poporovnavaj s technicakom+VIN stitkom+motorom. V pripade nezhod mas pravo na reklamaciu. Stretol som sa s tym... Raz.


Mas narok na reklamaci ale ani pravnik ti nezaruci ze z predchoziho majitele neco dostanes:(((

Napsal: úte 03.01.2006 03:02
od CharlitoCZ
mi neřikejte že neni na jízdních vlastnostech znát rozdíl mezi 110 a 141 kW... :?

Napsal: úte 03.01.2006 03:08
od CharlitoCZ
no ale když je jiný sání tak bude určitě i airbox, tak to zkus změřit a koukni se do etky :wink:

Napsal: úte 03.01.2006 04:15
od Kalos
Chlapíci na hlavě motoru je vystouple napsaný obsah !!!! stačí se jen kouknout.

Napsal: ned 08.01.2006 17:07
od Jawak
Kalos píše:Chlapíci na hlavě motoru je vystouple napsaný obsah !!!! stačí se jen kouknout.

Ano to je pravda, ale jen u motorů M20 a M30 :wink:

Napsal: ned 08.01.2006 17:10
od Kalos
mám E36 M50 a je to tam taky

Napsal: ned 08.01.2006 17:14
od psena
mibfox píše:ahoj,
jsem tu novy a bmw mam teprve 3 dny.
je to e36 r.v. 91 a v papirech ma napsano 325i - tedy by mel mit 2,5 motor.
vim, ze i 2,0 litr je taky sestivalec a jsou si podobne s 2,5. podle ceho na motoru prosim poznam o jaky typ se jedna? doufam, ze jsem se nenapalil.
zatim jsem s nim jel jenom 200 km/h abych byl uprimny, nebylo to naplno ale cekal jsem vetsi zrychleni (asi jsem zhyckany byvalou V8)
bylo by mozne, v odpovedi od vas, treba prilozit nejaky obrazek? nebo aspon par dat, za kolik vterin ma mit stovku, maximalni rychlost atd.
dekuju vam za odpovedi.
preju hodne stastne najetych km.
honza

Pokud jsi zhyckany V8 tak se nediv, to i tady jeden clen, ktery ma 540i a vezl me rikal "cece to nejak nejede" a ukazal me akceleraci...bomba..
Pak z nej vylezlo ze je zvyklej na zavodni motorku...

Napsal: ned 08.01.2006 17:16
od Kalos
tak ne no asi jsem debil - no tak se mějte.