Stránka 1 z 1
Napsal: úte 04.10.2005 12:40
od Jiras
Nikdy jsem dutiny dělat nenechával, ale říkám si, že by to možná stálo za to. Sůl máme u nás od listopadu do března, tak bych tím asi docela pomohl kastli... Ale není už na to teď pozdě? Někdo mi říkal, že se to musí dělat v létě, za tepla a sucha, kdy je rozpálená karoserie, jinak to nemá ten správnej efekt... když přidáte i nějakou svou zkušenost, budu rád.
Napsal: úte 04.10.2005 13:39
od Toydolls
Jiras píše:Nikdy jsem dutiny dělat nenechával, ale říkám si, že by to možná stálo za to. Sůl máme u nás od listopadu do března, tak bych tím asi docela pomohl kastli... Ale není už na to teď pozdě? Někdo mi říkal, že se to musí dělat v létě, za tepla a sucha, kdy je rozpálená karoserie, jinak to nemá ten správnej efekt... když přidáte i nějakou svou zkušenost, budu rád.
Pozde na to urcite neni.Zalezi v jakem stavu to auto mas.Je jasne,ze asi tezko budes delat dutiny na aute do kteryho tece a prakticky nevyschne:o) Nic nebrani tomu to vystrikat, zatopit v dilne a je to:) S tim nahratim karoserie - o tom sem teda jeste neslysel, vyznam dle meho to ma,ze proste je to vyschle,ale nahrate urcite ne:o)
Ja kdyz delam dutiny, tak hned s nima foukam i spodek,coz na zimu bych rekl je dulezitejsi vec nez dutiny,ale ono je to jedno s druhym. Opet na spodek neni pozde,jen to nesmis mit mokry a radne to ocistit, jinak to nema vyznam.
Celkove kdyz to prezenu a bude se to delat extra poradne,tak 1/2dne, i kdyz nekdy sem to taky delal dutiny a druhy den spodek.
Napsal: úte 04.10.2005 14:55
od snuky
ten spodek určitě taky,budu to natírat o výkendu,stačí koupit gumoasfalt
Napsal: stř 05.10.2005 06:54
od Toydolls
snuky píše:ten spodek určitě taky,budu to natírat o výkendu,stačí koupit gumoasfalt
Jej NENATIRAT!! To je o nicem.Idealni,aby se to dostalo vsude tak strikat (Body)- kdyz natirat tak jedine nejake dodelavky, jinak opet prace na 1/2
Napsal: stř 05.10.2005 09:56
od Pivson
jj dutiny to chce, velice pomůže
klidně i trochu na rez a tak.
Ja si dělal něco sám pomoci sprejů - blatníky, dveře a tak.
Přecijenom vím co jsem si tam udělal.
taky jsem to nastříkal pod lišty dveří
Prahy je lepší si nechat udělat - líp to rostříknou.
Spodek taky, ale nevím zda je ideál nějákej gumoasfalt. Časem popraská a rez pod tím nadělá slušnou paseku.
Přiznám se že fak nevím co na ten spoděk dát.
Prahy mám taky nějákým sráčem na kamínky a tak.
Dobrá firma je tohle:
http://www.volny.cz/ruststop/NA-REZ.htm
(maj i pojízdnou dílnu)
S touhle firmou taky dobra zkušenost
http://www.volny.cz/autoantikoro/
Tady maj spreje za výbornou cenu
http://okentes.inshop.cz/inshop/scripts ... &Level=257
Napsal: stř 05.10.2005 19:46
od coupe328
Prominte mozna za blbou otazku,ale co vse se smi na podvozku striknout a ceho bych se mel vyvarovat?Vyfukove potrubi je mi jasne,ale co napr.kabely na podvozku,cepy,silentbloky apod...
Napsal: čtv 06.10.2005 06:59
od Toydolls
Spodek - pouzivam dva bazmeky(musel bych doma juknout na presne oznaceni),smicham je dohromady:) Ale kazdopadne nic na tom neni a dela to fimra BODY jak jsem psal, staci se kdekoliv zeptat maji to vsude,pac delaji i tmely,kyty atd.. Samosebou nepopraska:)
Ono je velmi dulezite to dobre ocistit ten spodek - pripadne mista kde je to chycene nejdriv vzit Antirezistinem, nekdo pouziva Odrezovac.
JInak na prahy,nebo lemy apod.. (je videt napr. na fackach) se pouziva zase jinej bazmek:o) ten je ve spreji
==
NO a co lze strikat/nestrikat ? Dvakrat k motoru nebo spis pod motorem jako teda ne:)Totez prachovky apod.. ale obecne normalne to peres "skoro" fsude, pac primo na spodkku draty snad az na vyjimky nevedou, hadicky ti nevadi.Staci jen se pod to auto dostat a uz to uvidis sam.
Cepy, silentbloky atd.. ja ti nevim,tam moc nestrikas stejne jako jen posmrkas napravu, protoze to proste neprorezne namaderu,ale kdyz na to fouknes taky se nic nedeje.
Pripadne jak dodelas,tak des s hadrikem a otres cos zastrikal zbytecne:)
Napsal: čtv 06.10.2005 19:01
od Pivson
jj to od firmy BODY je gut
Nechaval jsem před cca 6ti lety dělat facko. Do dneska není nikde prorezlé a není po tom ani náznak. A to jezdí každej den
Napsal: pát 07.10.2005 00:30
od matal
Nechal bych to na odborné firmě..
Taky se to dělá vyjetým olejem a následnou jízdou po zaprášené polňačce..

Napsal: pát 07.10.2005 09:30
od Pivson
matal píše:Nechal bych to na odborné firmě..
Taky se to dělá vyjetým olejem a následnou jízdou po zaprášené polňačce..

vzhledem k "odbornosti" českých firem se snažím dělat co nejvíc sám či bejt porad u toho

Napsal: pát 07.10.2005 09:37
od Marek-is
Z vlastnich skusenosti doporucuji Motip.
Napsal: pát 07.10.2005 17:04
od Rejchy
No spodek dělat určitě tím BODY,protože gumoasfalt(tlumexplast) ti po první zimně popraská.A ty dutiny se dělaj RESISTINEM,někdo do toho přidává olej 1/1,protože když už je ve vnitř rez tak to ten olej zakonzervuje a zpomalí.Stačí jednou za dva roky.
Napsal: pát 07.10.2005 17:34
od matal
Dy? říkám olej..
