Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 22.09.2005 11:17
od Kalos
kluci mám E 36 a dneska ráno mi rupla ! nevíte kolik stojí a kolik si vemou v opravně?? díky
Napsal: čtv 22.09.2005 11:17
od Kalos
E 36 325i r.v. 1991
Napsal: čtv 22.09.2005 11:22
od TURBO_KrteK
do servisu nic nedavej, pokud si jen trochu manualne zrucny zvladnes ji vymenit sam ...
Napsal: čtv 22.09.2005 11:22
od LOPOLO
Kalos píše:kluci mám E 36 a dneska ráno mi rupla ! nevíte kolik stojí a kolik si vemou v opravně?? díky
cenu ti nereknu protoze si ji nepamatuju ale neni to moc ..
Napsal: čtv 22.09.2005 11:33
od Kalos
opravdu -kluci cenu jsem našel - 1600 kč nová -a myslíte že to opravdu zvládnu sám ??
Napsal: čtv 22.09.2005 11:35
od patras
LOPOLO píše:Kalos píše:kluci mám E 36 a dneska ráno mi rupla ! nevíte kolik stojí a kolik si vemou v opravně?? díky
cenu ti nereknu protoze si ji nepamatuju ale neni to moc ..
etk a cenik Online ....
Napsal: čtv 22.09.2005 11:38
od Kalos
troufl bych si nato - ale je tam kladka s řemenem a mám strach jak ten řemen dát dolů a zase zpátky -neznáte někdo postup jak to celé vyměnit -ušetřil bych určitě 2000 kč
Napsal: čtv 22.09.2005 11:45
od 525tds
Měl jsem před měsícem stejný problém . Mám 525 TDS E34 , pumpa mě stála 1176, - U AUTOKOBLIHA Přerov .
Napsal: čtv 22.09.2005 11:47
od Kalos
No tady v Břeclavě stojí 1600 kč no a naco bych si teda měl dát pozo při výměně?
Napsal: čtv 22.09.2005 12:13
od 525tds
1. Kup si pumpu s mosaznou vrtulkou a chytni si vodu podud tam máš
nemrznoucí směs .
2. Odšroubuj viskozní spojku s vrtulí , chce to ránu kladívkem na klíč ve
směru otáčení .
3. Sundej řemen , já tam mám jedno napínací rameno s kladkou . Mě
stačilo za to rameno trochu zapáčit a řemen jsem z kladky v pohodě
sundal .
4.Při demontáži samotné pumpy je potřeba nejprve z ní sundat
řemenici . Ta je přišroubovaná 4 šruby , potom řemenici s osy stáhnout ( měl jsem malí dvouramený stahovát ).
Další čtyři šruby drží tělo pumpy v bloku motoru , odšrubuj je a dva z nich zašrubuj do těch prázných děr se závitem , pumpa ti sama vyjede ven .
5. Pořádně vyčisti prostor kolem vrtulky pokud se ti rozpadla tak jako mě .
Montáž proveď opačným způsobem a hlavně si přitáhni tu viskozní spojku s vrtulí , protože já jsem ji nepřitáhl a při vypnutí motoru se mi odšroubovala a protože memám kolem vrtule ten plast na chladiči spadla mi na zem a já blbec jsen si ji potom při odjezdu přejel zadním kolem . Pokud jsem na něco zapoměl , doufám že mně někdo doplní .
Napsal: čtv 22.09.2005 12:18
od George_D
řekl bych žes to popsal zcela přesně, možná ještě sundat nejdřív saharu, pokud jí má

Napsal: čtv 22.09.2005 12:19
od Kalos
co je sahara?
Napsal: čtv 22.09.2005 12:24
od 525tds
Nevím jak je to u E36 mám saharu před chladičem klimi ( teda pokud se bavíme o vrtuli na elektromotoru , která zapne při sepnutí termostatu v chladiči ).
Napsal: čtv 22.09.2005 12:30
od Kalos
klimu nemám asi tam nic takového nebude.- kluci moc díky -kdyby jěště někdo měl nějakou nějakou připomínku -budu rád když mi napíšete - půjdu to obědnat a pak udělat. Ozvu se !
