Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 25.08.2005 10:14
od RA
Odešel mi katalyzátor u Copacta 316i, vypadá to, že je špatně průchozí a rachtá. Motor syčí a vůbec netáhne, z výfuku nejde skoro nic. Takže vyměnit, nabízí dvě varianty, UNI za cca 4500,- nebo použitý BMW za cca 5000,- co radíte?

Napsal: čtv 25.08.2005 10:18
od darmon
pouzitej nebrat !

Napsal: čtv 25.08.2005 10:20
od Hanz
mam uni sport (metal) za min :-)

Napsal: čtv 25.08.2005 14:11
od papyk
darmon píše:pouzitej nebrat !
Musím jedině souhlasit, taky jsem chtěl tak ušetřit a vyjebal jsem sám se sebou, může ti totiž prodávající nakecat co chceš ale dovnitř holt nevidíš. :wink:

Napsal: pát 26.08.2005 22:17
od hertz1
Hele Hanzi, ten Uni sport funguje stejně jako originál? A co obnáší montáž místo origo katu? Mám 325 TD a začíná to být aktuální. Díky. :D

Napsal: sob 27.08.2005 23:18
od Pepe
taky mi odešel Kat, koupil jsem v Autokelly universal za 2.500,- Kč a jsem spokojenej. Akorát jsem musel navařit kousek trubky, abych ho mohl dát místo originálního.

Napsal: ned 28.08.2005 08:24
od Hanz
hertz1 píše:Hele Hanzi, ten Uni sport funguje stejně jako originál? A co obnáší montáž místo origo katu? Mám 325 TD a začíná to být aktuální. Díky. :D
bohuzel mam jen pro benziny... takze krome trubky :-) leda rezonator a nejsem si jistej prumerem u TD, mam max 60mm...

Napsal: pon 29.08.2005 17:28
od hertz1
To je škoda. :( No, uvidíme. Díky.

Napsal: úte 30.08.2005 09:15
od skautik
hertz1 píše:To je škoda. :( No, uvidíme. Díky.


to co mas ty je sberac pevnych castic, po tak dlouhe dobe co je to auto v provozu uz stejne nefunguje, takze kdyz ho nahradis trubkou adekvatniho prumeru ani to na kourivosti nepoznas