Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 25.08.2005 10:14
od RA
Odešel mi katalyzátor u Copacta 316i, vypadá to, že je špatně průchozí a rachtá. Motor syčí a vůbec netáhne, z výfuku nejde skoro nic. Takže vyměnit, nabízí dvě varianty, UNI za cca 4500,- nebo použitý BMW za cca 5000,- co radíte?
Napsal: čtv 25.08.2005 10:18
od darmon
pouzitej nebrat !
Napsal: čtv 25.08.2005 10:20
od Hanz
mam uni sport (metal) za min

Napsal: čtv 25.08.2005 14:11
od papyk
darmon píše:pouzitej nebrat !
Musím jedině souhlasit, taky jsem chtěl tak ušetřit a vyjebal jsem sám se sebou, může ti totiž prodávající nakecat co chceš ale dovnitř holt nevidíš.

Napsal: pát 26.08.2005 22:17
od hertz1
Hele Hanzi, ten Uni sport funguje stejně jako originál? A co obnáší montáž místo origo katu? Mám 325 TD a začíná to být aktuální. Díky.

Napsal: sob 27.08.2005 23:18
od Pepe
taky mi odešel Kat, koupil jsem v Autokelly universal za 2.500,- Kč a jsem spokojenej. Akorát jsem musel navařit kousek trubky, abych ho mohl dát místo originálního.
Napsal: ned 28.08.2005 08:24
od Hanz
hertz1 píše:Hele Hanzi, ten Uni sport funguje stejně jako originál? A co obnáší montáž místo origo katu? Mám 325 TD a začíná to být aktuální. Díky.

bohuzel mam jen pro benziny... takze krome trubky

leda rezonator a nejsem si jistej prumerem u TD, mam max 60mm...
Napsal: pon 29.08.2005 17:28
od hertz1
To je škoda.

No, uvidíme. Díky.
Napsal: úte 30.08.2005 09:15
od skautik
hertz1 píše:To je škoda.

No, uvidíme. Díky.
to co mas ty je sberac pevnych castic, po tak dlouhe dobe co je to auto v provozu uz stejne nefunguje, takze kdyz ho nahradis trubkou adekvatniho prumeru ani to na kourivosti nepoznas