Napsal: pon 25.07.2005 23:02
Za rozumni penize naslapnout motor, hlavne co do toho nacpat a priblize jak na to. Ty jo ale musim vas pochvalit jen cumim fakt vite o cem mluvite!!!
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Poladit jednotku a "nacpat"Daniel píše:Za rozumni penize naslapnout motor, hlavne co do toho nacpat a priblize jak na to. Ty jo ale musim vas pochvalit jen cumim fakt vite o cem mluvite!!!
major píše:No ale jak tu čtu tvý příspěvky tak přenech raději veškerou práci odborníkům a to včetně toho filtru.
jestli mu staci sedan, za 300k sou krasne m3 saloony 321pskosh píše:Pokud se pustíš do opravdového zvyšování výkonu tak musíš šáhnout na vačky. Když uděláš svody,sání... tak ten přírustek bude minimální. A když sáhneš na vačky tak ti zase poroste spotřeba. Nejlepší volbou je opravdu koupit M3, která se pohybuje do těch 300 000 Kč. Dostaneš vanos 286 koní, sériový motor, který vydrží déle než upravovaný, o poznání lepší brzby, podvozek, sedačky v M3 taky nejsou k zahození. A nemusíš si lámat hlavu s nějakou náročnou úpravou, kterou tady v Čechách je schopno realizovat jen pár lidí. Takže směle do M3
tebe to rozesmalo codarmon píše:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.kramsky.cz/Tuning/K4.php3Daniel píše:Za rozumni penize naslapnout motor, hlavne co do toho nacpat a priblize jak na to. Ty jo ale musim vas pochvalit jen cumim fakt vite o cem mluvite!!!
zajimavé ale nějak mi tam nesedí tato hodnota ...LOPOLO píše:http://www.kramsky.cz/Tuning/K4.php3Daniel píše:Za rozumni penize naslapnout motor, hlavne co do toho nacpat a priblize jak na to. Ty jo ale musim vas pochvalit jen cumim fakt vite o cem mluvite!!!
Filozof píše:zajimavé ale nějak mi tam nesedí tato hodnota ...LOPOLO píše:http://www.kramsky.cz/Tuning/K4.php3Daniel píše:Za rozumni penize naslapnout motor, hlavne co do toho nacpat a priblize jak na to. Ty jo ale musim vas pochvalit jen cumim fakt vite o cem mluvite!!!
Kroutící moment: cca 265Nm/4900 ot./min![]()
To jako šel krou?ák dolů na úkor výkonu ? Nebo je tam překlep?
základ je přece 280Nm/3950 ot./min
Jenze to uz je jinej motor .. k tomu kroutaku, mno myslim ze to preklep neni ....Filozof píše:http://www.kramsky.cz/Tuning/K6.php3
Myslim, že tohle je ta správná úprava 328i