Stránka 1 z 2
Napsal: pon 25.07.2005 19:30
od Daniel
Tak ted sem zvedavej co paradite Beckari.
Napsal: pon 25.07.2005 20:28
od Speedy
No, béčkař jsi spíš ty

O kterém motoru se bavíme a v jakém autě? E36 323 a 328 maj normálně Vanos všechny. E46 6-ti válce maj Vanos normálně taky všechny, časem se do nich začal montovat BiVanos. Od 9/92 se už bez Vanosu žádný 6-ti válový motor nevyráběl.
Napsal: pon 25.07.2005 21:55
od Pyron
Od 92 byl vanos na všech šestiválech? To fakt čumim, jsem myslel tak 95..

Napsal: pon 25.07.2005 22:04
od TURBO_KrteK
Napsal: pon 25.07.2005 22:20
od jogurt
pokud se jedna o e36 tak doublevanos mela snad jen M3 3.2
Napsal: pon 25.07.2005 22:56
od Daniel
Speedy píše:No, béčkař jsi spíš ty

O kterém motoru se bavíme a v jakém autě? E36 323 a 328 maj normálně Vanos všechny. E46 6-ti válce maj Vanos normálně taky všechny, časem se do nich začal montovat BiVanos. Od 9/92 se už bez Vanosu žádný 6-ti válový motor nevyráběl.
hmm ja myslel ze sme tady vschni beckari, nebo to neni forum BMW

Napsal: úte 26.07.2005 00:23
od major
Daniel píše:hmm ja myslel ze sme tady vschni beckari, nebo to neni forum BMW

No na BMW foru tu sice jsi,ale beckari si tu navzájem neříkáme.

.Možná se ti ale podaří zavést nový oslovení,nebo tě za to možná někdo přijde nakopnout

.
Napsal: úte 26.07.2005 08:11
od Zave
jogurt píše:pokud se jedna o e36 tak doublevanos mela snad jen M3 3.2
a druha varka dvaosmicek...

Napsal: úte 26.07.2005 08:22
od Hanz
Zave píše:jogurt píše:pokud se jedna o e36 tak doublevanos mela snad jen M3 3.2
a druha varka dvaosmicek...

tak to nemelav e36 opravdu jen M3 3,2
Napsal: stř 27.07.2005 15:27
od Dande
Jak je na tom Tdso 96
Napsal: stř 27.07.2005 15:31
od Speedy
U TDSka se o Vanosu nemluví, tam to bude asi jinak, víc bych řekl bude vědět Darmon bo LukasH.
Napsal: stř 27.07.2005 15:47
od darmon
Speedy píše:U TDSka se o Vanosu nemluví, tam to bude asi jinak, víc bych řekl bude vědět Darmon bo LukasH.
o dyzly v OA se moc nezajimam, ale co mne je znamo tak M51 nic co machruje s ventilama nebo proste neco cemu by se dalo rict VANOS nema.
Napsal: stř 27.07.2005 16:58
od Petr_1
V tdsu žádnej Vanos ani nic podobnýho není, řídící jednotka upravuje časování vstřiku v nějakým malým rozmezí.
Napsal: stř 27.07.2005 17:03
od darmon
Petr píše:V tdsu žádnej Vanos ani nic podobnýho není, řídící jednotka upravuje časování vstřiku v nějakým malým rozmezí.
vanos neni o casovani vstriku ale o rychlosti otvirani a zavirani ventilu, casovani vstriku , tzv predstih upravuje pochopitelne jednotka i v benzinech.
Napsal: stř 27.07.2005 17:15
od Petr_1
darmon píše:vanos neni o casovani vstriku ale o rychlosti otvirani a zavirani ventilu, casovani vstriku , tzv predstih upravuje pochopitelne jednotka i v benzinech.
Vim, jen sem se asi špatně vyjádřil, ctěl jsem říct, že jediný co má tds je úprava předvstřiku řídící jednotkou.
Napsal: čtv 28.07.2005 12:25
od Speedy
Vanos nastavuje dobu otevírání a zavírání ventilů.
Předstih zapalování(jen u benznínu): je to laicky řečeno čas, o který se zapálí směs dříve nebo později vůči horní úvrati pístu. Tato hodnota se nastavuje dle režimu motoru a řídího jednotka motoru. Ta dostává údaje od různých čidel, počínaje polohou klikovky, ot.motoru, škrtící klapky, množství vzduchu, čidla klepání motoru atd. A samozřejmě je předstih různý podle konstrukce motoru, respektive spalovacího prostoru(tvar, komprese atd).
Pokud je předstih špatně nastaven, vzněcuje se směs dříve nebo později než má a vzníká tzv. klepání motoru.
To je při velkém předstihu v podstatě to, že jde hoření směsi proti zdvihu pístu, vše je více namáháno a hlavně klesá výkon. Při malém předstihu může dojít k tomu, že největší rozpínavost hořící směsy je až dlouho po horní úvrati pístu a tak nemá dostatečný tlak na píst a opět klesá výkon.
S rostoucíma ot. se předstih zvětšuje, protože prohoření směsi má konstantní čas, za to ot.motoru konstantní nejsou. Kdyby tedy byl předstih stejný, motor by měl ideální chod jenom v úzkým rozsahu ot.
Napsal: čtv 28.07.2005 15:26
od Lukáš
Zave píše:a druha varka dvaosmicek...

tenhle motor mely až E46-ky........
Napsal: čtv 28.07.2005 22:06
od Daniel
major píše:Daniel píše:hmm ja myslel ze sme tady vschni beckari, nebo to neni forum BMW

No na BMW foru tu sice jsi,ale beckari si tu navzájem neříkáme.

.Možná se ti ale podaří zavést nový oslovení,nebo tě za to možná někdo přijde nakopnout

.
Tak at to prijde zkusit!!!!!
Takovej malej priklad pro ty tupy, vetsinou kdyz treba kunda pochvaly hezky BMW tak ti rekne mas hezky becko jako BMW, tak si to roury preberte. Nevim proc si to hned vyklada te spatne ma te midnraky nebo co!
Napsal: čtv 28.07.2005 22:57
od major
Daniel píše: Tak at to prijde zkusit!!!!!
Takovej malej priklad pro ty tupy, vetsinou kdyz treba kunda pochvaly hezky BMW tak ti rekne mas hezky becko jako BMW, tak si to roury preberte. Nevim proc si to hned vyklada te spatne ma te midnraky nebo co!
Hmm,tak to u vás máte fakt drsný kundy

.U nás v Sudetech, když ti nějaká roštěnka chce pochválit BMW,tak řekne že máš hezký báwo nebo káru.Holt jinej kraj ,jinej mrav.Jo a taky se u nás slova "vykládáte" a "máte" píšou dohromady

.
Napsal: čtv 28.07.2005 23:11
od Petr_1
Daniel píše:Takovej malej priklad pro ty tupy, vetsinou kdyz treba kunda pochvaly hezky BMW tak ti rekne mas hezky becko jako BMW, tak si to roury preberte. Nevim proc si to hned vyklada te spatne ma te midnraky nebo co!
Nechápu z jakýho důvodu považuješ lidi tady za tupý roury? Jen proto, že u vás v okolí se používá jinej slangovej výraz pro BMW? Nemáme mindráky, ale zatim jsem si všim, že mindrák máš ty, když nikdo nepochopil proč by jsme podle tebe měli být béčkaři.