Napsal: pát 22.07.2005 12:28
Ahoj, jaké máte zkušenosti s čipováním a s firmami ?
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
o kolik % vykonu nahoru ? a nebyl to pak cmoudak ?Lukas H. píše:Cipoval jsem 325TDS u http://www.diesel-technik.cz a naprosta spokojenost (80tis km), marwal ted nedavno 530d a taky spokojenej... Ted je tam sleva 20% pro cleny bmwklubu...
A jen si čipoval nebo jsi tam dával ty jejich trysky ?Lukas H. píše:Cipoval jsem 325TDS u http://www.diesel-technik.cz a naprosta spokojenost (80tis km), marwal ted nedavno 530d a taky spokojenej... Ted je tam sleva 20% pro cleny bmwklubu...
Na brzde to melo 165Ps a 300Nm... Pak to kourilo min jak seriovka...3nge píše:o kolik % vykonu nahoru ? a nebyl to pak cmoudak ?Lukas H. píše:Cipoval jsem 325TDS u http://www.diesel-technik.cz a naprosta spokojenost (80tis km), marwal ted nedavno 530d a taky spokojenej... Ted je tam sleva 20% pro cleny bmwklubu...
Sorry sekl jsem se v adrese, ted uz je to spravne...320Miafie píše:A jen si čipoval nebo jsi tam dával ty jejich trysky ?Lukas H. píše:Cipoval jsem 325TDS u http://www.diesel-technik.cz a naprosta spokojenost (80tis km), marwal ted nedavno 530d a taky spokojenej... Ted je tam sleva 20% pro cleny bmwklubu...
Taky jsem nechaval chipovat meho ropaka od Bitpoweru a popravde zadny extra rozdil - udajne 165HP ze 136 serie, ale myslim ze narust 30kobyl by byl znat asi jinak... Jo a kouri vic..Meda píše:BitPower jiz nikdy vice..
Kamarad si nechal chipnout Fabcu eReSo-ze seriovych 130PS se to melo vysplhat na 180PS.. Jelo to lip, vic to kourilo, ale zadny zazrak.. Asi po 20.000km nasledovala brzda a zjisteni, ze misto 180PS tam celou dobu bylo 146PS. Nechali jsme tam nahrat "TOP" program na sprinty pri kterych to melo mit bezmala 195PS a neuveritelne to kourilo-na brzde 156PS. Prisla samozrejme neuznana reklamace ze strany BitPoweru, ze to neni jejich chyba.
Od DieselTechniku se mel chip dostat take zhruba na 180PS, jenze v te dobe uz mel motor sve nejlepsi kilometry za sebou a preslo se spise k optimalizaci prubehu.. Jelo to lepe, nekourilo to a kroutak byl vice citit od nizsich otacek..
Hele Lukáši a kolik mělo to TDSo nalítáno když jsi to nechal čipovat?Já o tom taky uvažuju,jenže jsem mezi tim uvažováním najel už 70tis.km a teď mám 210tis.km,ale jinak je motor naprosto perfektní(mám i nový čerpadloLukas H. píše:Na brzde to melo 165Ps a 300Nm... Pak to kourilo min jak seriovka...3nge píše:o kolik % vykonu nahoru ? a nebyl to pak cmoudak ?Lukas H. píše:Cipoval jsem 325TDS u http://www.diesel-technik.cz a naprosta spokojenost (80tis km), marwal ted nedavno 530d a taky spokojenej... Ted je tam sleva 20% pro cleny bmwklubu...
Melo 135tis a prodaval jsem ho kdyz melo 215tis... A co vim tak jezdi dal... Ja bych se toho bejt tebou nebal, tenhle soft co dava diesel-technik neni zadnej brutal zasah jako treba tahat z 1,9tdi 180ps... Stoji 6k coz je myslim good cena...major píše:Hele Lukáši a kolik mělo to TDSo nalítáno když jsi to nechal čipovat?Já o tom taky uvažuju,jenže jsem mezi tim uvažováním najel už 70tis.km a teď mám 210tis.km,ale jinak je motor naprosto perfektní(mám i nový čerpadloLukas H. píše:Na brzde to melo 165Ps a 300Nm... Pak to kourilo min jak seriovka...3nge píše: o kolik % vykonu nahoru ? a nebyl to pak cmoudak ?).Tak nevím jestli do toho mám jít.
Dík za info,právě ten price je dobrej.Až budou nějaký šrouby tak do toho teda si skočim.Měl jsem už v minulosti načipovaný koncernový Tdi a bylo to fakt dobrý,spotřeba nestoupla,přestalo to hulit a ten nárůst krou?áku vespod byl hodně znát.Lukas H. píše:Melo 135tis a prodaval jsem ho kdyz melo 215tis... A co vim tak jezdi dal... Ja bych se toho bejt tebou nebal, tenhle soft co dava diesel-technik neni zadnej brutal zasah jako treba tahat z 1,9tdi 180ps... Stoji 6k coz je myslim good cena...
myslim ze tam byly nejake zmeny, ale spis podle r.v.Klakson píše:jakej je rozdíl v tom když čipujou E36 325tds a E39 525tds, cena o 2000 kč víc, přitom je to stejnej motor?
Kup si Tuning Magazin s DVD a uvidis co se da tahat z fabie RS primo na brzdeMeda píše:BitPower jiz nikdy vice..
Kamarad si nechal chipnout Fabcu eReSo-ze seriovych 130PS se to melo vysplhat na 180PS.. Jelo to lip, vic to kourilo, ale zadny zazrak.. Asi po 20.000km nasledovala brzda a zjisteni, ze misto 180PS tam celou dobu bylo 146PS. Nechali jsme tam nahrat "TOP" program na sprinty pri kterych to melo mit bezmala 195PS a neuveritelne to kourilo-na brzde 156PS. Prisla samozrejme neuznana reklamace ze strany BitPoweru, ze to neni jejich chyba.
Od DieselTechniku se mel chip dostat take zhruba na 180PS, jenze v te dobe uz mel motor sve nejlepsi kilometry za sebou a preslo se spise k optimalizaci prubehu.. Jelo to lepe, nekourilo to a kroutak byl vice citit od nizsich otacek..
Pokud mas zajem dohodnu ti to za stejnou cenu...Klakson píše:jakej je rozdíl v tom když čipujou E36 325tds a E39 525tds, cena o 2000 kč víc, přitom je to stejnej motor?
Jakej? K poslednimu TM mi zadne dyvidy neprisloLOPOLO píše:Kup si Tuning Magazin s DVD a uvidis co se da tahat z fabie RS primo na brzdeMeda píše:BitPower jiz nikdy vice..
Kamarad si nechal chipnout Fabcu eReSo-ze seriovych 130PS se to melo vysplhat na 180PS.. Jelo to lip, vic to kourilo, ale zadny zazrak.. Asi po 20.000km nasledovala brzda a zjisteni, ze misto 180PS tam celou dobu bylo 146PS. Nechali jsme tam nahrat "TOP" program na sprinty pri kterych to melo mit bezmala 195PS a neuveritelne to kourilo-na brzde 156PS. Prisla samozrejme neuznana reklamace ze strany BitPoweru, ze to neni jejich chyba.
Od DieselTechniku se mel chip dostat take zhruba na 180PS, jenze v te dobe uz mel motor sve nejlepsi kilometry za sebou a preslo se spise k optimalizaci prubehu.. Jelo to lepe, nekourilo to a kroutak byl vice citit od nizsich otacek..