Napsal: pát 22.07.2005 12:20
Neví mi někdo poradit vynulování počítadla na výměnu oleje, abych nemusel na diagnostiku????
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Takže pin 7 a 19 po zapnutí klíčku na 10 vteřin spojit, pak rozpojit, vypnout klíček a je vynulováno na další výměnu?? Doufám, že si nevynuluji taky něco jiného, máš to vyzkoušený??alp píše:zapnout klicek, spojit, pockat 10s, rozpojit, vypnout klicek, zapnout klicek a melo by byt vynulovano.
jenze kazdy to popisujete jinak,jeden nejdriv zapinate klicek,druhej nejdriv propojujete....Petr píše:U mě to takhle funguje, otevřu zásuvku, propojim, zapnu klíček, počkám asi deset vteřin, vypnu klíček, vyndám propojku, zavřu zásuvku a je vynulováno.
nevim jak u novejsich motoru, ale u E30, E32 a E34 to jedno je..Pavel 528 píše:jenze kazdy to popisujete jinak,jeden nejdriv zapinate klicek,druhej nejdriv propojujete....Petr píše:U mě to takhle funguje, otevřu zásuvku, propojim, zapnu klíček, počkám asi deset vteřin, vypnu klíček, vyndám propojku, zavřu zásuvku a je vynulováno.
rozhodne to jedno neni....
Napsal jsem postup jak to dělám a vždy to fungovalo. Jinej jsem nezkoušel.Pavel 528 píše:jenze kazdy to popisujete jinak,jeden nejdriv zapinate klicek,druhej nejdriv propojujete....Petr píše:U mě to takhle funguje, otevřu zásuvku, propojim, zapnu klíček, počkám asi deset vteřin, vypnu klíček, vyndám propojku, zavřu zásuvku a je vynulováno.
rozhodne to jedno neni....
No,buď jsem úplně levej nebo to u všech nejde stejně.Já zkoušel všechny možný postupy,který jsem tu objevil a prostě to nešlo.Nicméně je pravda,že na e30ckách co jsem v minulosti měl to vymazávalo takto naprosto spolehlivě.Tak nevím???Petr píše:U mě to takhle funguje, otevřu zásuvku, propojim, zapnu klíček, počkám asi deset vteřin, vypnu klíček, vyndám propojku, zavřu zásuvku a je vynulováno.
Taky možnost, To by bylo, aby to nějak nešlo.darmon píše:pro uplne levy, u e36 mi dycky pomohlo tam ten drat strcit az kdyz zhasly kontrolky na palubce
Postup, ktere popisuju na mojem autě funguje, třeba na jinym nepude. Nebo chceš říct, že kecámdarmon píše:ja bych rek ze to je jedina moznost
jde jenom o to aby byly ty dva zminovany piny po dobu 12s spojeny pri zapnutem klicku zapalovani.. jestli se to spoji pred zapnutim klicku (to bych doporucoval - pres pojistku) nebo po tom, to uz je sumak..Petr píše:Postup, ktere popisuju na mojem autě funguje, třeba na jinym nepude. Nebo chceš říct, že kecámdarmon píše:ja bych rek ze to je jedina moznost
Na 100% jsem zkoušel správný piny,a to co psal darmon jsem zkoušel taky.Petr píše:A cpal jsi do správnýho pinu? Ty číslíčka jsou dost malinkatý a jejich poloha celkem navádí k chybě, taky se mi to povedlo. Naštěstí se nic nestalo.
jestli ti to nejde snulovat, tak mas KO kondiky v pristrojovce.. aspon u E30 to tak bylo..major píše:Na 100% jsem zkoušel správný piny,a to co psal darmon jsem zkoušel taky.Petr píše:A cpal jsi do správnýho pinu? Ty číslíčka jsou dost malinkatý a jejich poloha celkem navádí k chybě, taky se mi to povedlo. Naštěstí se nic nestalo.
to nechci, ale byl za mnou nakej kluk z klubu s bilou e36 kterymu to neslo a tohle byla funkcni varianta.Petr píše:Postup, ktere popisuju na mojem autě funguje, třeba na jinym nepude. Nebo chceš říct, že kecámdarmon píše:ja bych rek ze to je jedina moznost