Stránka 1 z 3
Napsal: pon 18.07.2005 10:19
od 320Miafie
Ahojte, chtěl jsem se zeptat, když vytočím čtyřku tak ke 3800ot./min tak motor ztrací tah a auto přestane táhnout, podřadím na tři a pořád nic, tak chvilku počkám, držím otáčky něco pod 2tis. a pak jse to vzpamatuje a zas to táhne bez problému, navíc se mi to stává nepravidelně, myslíte, že by stačilo jen prostříkát váhu vzduchu nebo celou novou ? Díky moc za rady....
Napsal: pon 18.07.2005 10:22
od darmon
kde vzal ten dyzl vahu vzduchu ?
Napsal: pon 18.07.2005 10:24
od 3nge
No tak nevim , ale je to diesel , kam vejs by to melo tahnout ? Turbo ti zabira na 2000 a pri 4500 to ztraci dech. Kdyby byla spatna vaha , tak spis pri tech 2000 by te to nenakoplo.
Napsal: pon 18.07.2005 10:26
od 3nge
darmon píše:kde vzal ten dyzl vahu vzduchu ?
kde se vzala tu se vzala .....
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=20
Napsal: pon 18.07.2005 10:31
od darmon
kde se vzala tu se vzala a asi nekam zmizela, anzto na obrazku je maf a ne afm

Napsal: pon 18.07.2005 10:35
od 320Miafie
3nge píše:No tak nevim , ale je to diesel , kam vejs by to melo tahnout ? Turbo ti zabira na 2000 a pri 4500 to ztraci dech. Kdyby byla spatna vaha , tak spis pri tech 2000 by te to nenakoplo.
No kdyby to ztrácelo dech tím ,že je to maximum od motoru tak by určitě tak razantně nepadali otáčky a určitě by se to tak okolo 2,5 až 3tis. mělo vzpamatovat a táhnout znovu. Stalo se mi to i když jsem jel po dálnici na pěktu a to jsem jel okolo 170tis. ale jak říkám je divný že to někdy udělá a jindy nee. Možná bude nejlepší s tím zajet na diagnostiku, co ?
Napsal: pon 18.07.2005 10:37
od 3nge
darmon píše:kde se vzala tu se vzala a asi nekam zmizela, anzto na obrazku je maf a ne afm

tak vez tu novinku ze air mass meter je vaha vzduchu

Napsal: pon 18.07.2005 10:38
od darmon
vaha vzduchu je AFM nikoliv MAF.
Napsal: pon 18.07.2005 10:40
od 3nge
320Miafie píše:3nge píše:No tak nevim , ale je to diesel , kam vejs by to melo tahnout ? Turbo ti zabira na 2000 a pri 4500 to ztraci dech. Kdyby byla spatna vaha , tak spis pri tech 2000 by te to nenakoplo.
No kdyby to ztrácelo dech tím ,že je to maximum od motoru tak by určitě tak razantně nepadali otáčky a určitě by se to tak okolo 2,5 až 3tis. mělo vzpamatovat a táhnout znovu. Stalo se mi to i když jsem jel po dálnici na pěktu a to jsem jel okolo 170tis. ale jak říkám je divný že to někdy udělá a jindy nee. Možná bude nejlepší s tím zajet na diagnostiku, co ?
jj diagnostika treba u Bohma stoji 7 kil . Jestli ti to takhle pada s otackama tak to bude spis cerpadlo .
Napsal: pon 18.07.2005 10:44
od 320Miafie
Navíc ručička okamžité spotřeby se zastaví přesně na desítce. Na kolik takové čerpadlo výjde, to by se tam kdyžtak mohlo dát i z vrakáče né ?
Napsal: pon 18.07.2005 10:49
od 3nge
320Miafie píše:Navíc ručička okamžité spotřeby se zastaví přesně na desítce. Na kolik takové čerpadlo výjde, to by se tam kdyžtak mohlo dát i z vrakáče né ?
z vrakace bych do nej urcite nesel , ty cerpadla odchazej (vlastni zkusenost) cena neni moc lidova , ale neplas , zatim to neres a hod to na diagnostiku a uvidis.
Napsal: pon 18.07.2005 10:50
od 3nge
320Miafie píše:Navíc ručička okamžité spotřeby se zastaví přesně na desítce. Na kolik takové čerpadlo výjde, to by se tam kdyžtak mohlo dát i z vrakáče né ?
Ve 170 na rovince by mela bejt spotreba tak cca 6 a neco malo
Napsal: pon 18.07.2005 10:50
od 320Miafie
OK, zatím díky !
Napsal: pon 18.07.2005 10:54
od 3nge
darmon píše:vaha vzduchu je AFM nikoliv MAF.
a tak se teda odvazne zeptam , jak bys prelozil air mass meter ?
Napsal: úte 19.07.2005 15:56
od 320Miafie
Jinak kolik tak máte maximálku s 320d a jakou spotřebu při normál jízdě a při sportovní jízdě?
Napsal: úte 19.07.2005 19:38
od Jawak
320d -'99 - 6-8l/100, V-max tachometrovych 215km/h (po vymene LMM)
320d -'04 - 5-7l/100, V-max tachometrovych 230km/h
U te '99ky byl v riti LMM (Luftmassenmesser) tam byl zlom vykonu u 2,5k tocek, na suchu to nechtelo hrabat, maximalka se zastavila u 190km/h, pak to nchtelo jet
Po vymene LMM k nepoznani, konecne to jelo
Napsal: stř 20.07.2005 06:02
od michal
vahu jsem menil
s tou starou to bylo liny a nejelo to vic jak 190,presne jak rika jawak
a delalo to porad stejne,zadny ze by to nejelo a pak zase jo...
diagnostika je ale nejlepsi volba,protoze je tam toho hodne co bys moh mit vadny
podle toho jak to popisujes,bych rek mozna neco s tlakem turba

Napsal: stř 20.07.2005 11:44
od 320Miafie
michal píše:vahu jsem menil
s tou starou to bylo liny a nejelo to vic jak 190,presne jak rika jawak
a delalo to porad stejne,zadny ze by to nejelo a pak zase jo...
diagnostika je ale nejlepsi volba,protoze je tam toho hodne co bys moh mit vadny
podle toho jak to popisujes,bych rek mozna neco s tlakem turba

No příští týden tam jedu, tak pak budu chytřejší...
Napsal: stř 31.08.2005 08:31
od 320Miafie
Takže nový poznatek, dělá to jen když je teplo, cca. 22C a víš, úplně normálně to jede, když je pod mrakem nebo večer,takže opět prosím o radu ... Myslíte, že i toto by mohla dělat váha vzduchu ?? Že by přestala fungovat při višší teplotě vzduchu ? Diagnostiku prováděli v BMW pouze když auto stálo v garáži,kde bych chládek,asi to chtělo za jízdy,že ?
Napsal: stř 31.08.2005 08:50
od skautik
320Miafie píše:Takže nový poznatek, dělá to jen když je teplo, cca. 22C a víš, úplně normálně to jede, když je pod mrakem nebo večer,takže opět prosím o radu ... Myslíte, že i toto by mohla dělat váha vzduchu ?? Že by přestala fungovat při višší teplotě vzduchu ? Diagnostiku prováděli v BMW pouze když auto stálo v garáži,kde bych chládek,asi to chtělo za jízdy,že ?
je to docela mozny