Stránka 1 z 1

Napsal: sob 16.07.2005 13:07
od snuky
potřeboval bych vědět jestli tam neni náhodou řetěz,nejsem si jistej ...a ještě jestli je náročná výměna ? Jestli se to dá zvládnout nebo to mam radši někomu svěřit
dík

Napsal: sob 16.07.2005 13:51
od Huska
snuky píše:potřeboval bych vědět jestli tam neni náhodou řetěz,nejsem si jistej ...a ještě jestli je náročná výměna ? Jestli se to dá zvládnout nebo to mam radši někomu svěřit
dík
řemen a svěř to mechanikovi

Napsal: sob 16.07.2005 16:31
od darmon
da se to zvladnout

Napsal: sob 16.07.2005 17:12
od Baxon
darmon píše:da se to zvladnout
pro někoho, kdo se ptá jestli tam má řemen nebo řetěz a jestli je výměna náročná, to asi náročný bude. Ona to zase taková prkotina jako vyměnit brzd. kotouče s deskama taky neni. Já osobně bych to taky svěřil mechošovi.

Napsal: sob 16.07.2005 17:14
od darmon
ale on se neptal jestli ty to zvladnes :) hehlede na to ze na ty praci je uplne jedno jestli tam je retez nebo remen :))))

Napsal: sob 16.07.2005 17:19
od Baxon
darmon píše:ale on se neptal jestli ty to zvladnes :) hehlede na to ze na ty praci je uplne jedno jestli tam je retez nebo remen :))))
jen aby nepopsal tohle téma dalšíma pěti stránkama, že to teda vyměnil, zadekloval a nějak mu to nejede, co s tím :D

Napsal: sob 16.07.2005 17:39
od darmon
mno to uz je jeho boj, se servisnim manualem to zvladne i prumerne cvicena opice.

Napsal: sob 16.07.2005 21:22
od snuky
to teda radši svěřim někomu s praxí ,jenom pro info dávali se do motorů u některých trojek řetězy tušim že M3 zajímalo by mě jak velkou má ten řetěz životnost oproti řemenu ?Vim že by se na rozvodáku mělo v klidu najet 120 000 pak už je to risk ..

Napsal: sob 16.07.2005 22:51
od error-motohanz
no retez uz je treba i v m43 motoru....to je typ hned po tom tvym......a docela me tu pobavili ty prispevky o tom jak vymenu rozvodu udela i cvicena opice.....taky se to jim to potom hodne lidem potka a je to v prdeli....zamysli se....

Napsal: sob 16.07.2005 23:03
od Lukáš
snuky píše:to teda radši svěřim někomu s praxí ,jenom pro info dávali se do motorů u některých trojek řetězy tušim že M3 zajímalo by mě jak velkou má ten řetěz životnost oproti řemenu ?Vim že by se na rozvodáku mělo v klidu najet 120 000 pak už je to risk ..
M50,52,54 a novější - řetěz
M43,42 a novější - řetěz

m20,21,40 - řemen
m10- řetěz

Napsal: pon 18.07.2005 09:42
od darmon
error-motohanz píše:no retez uz je treba i v m43 motoru....to je typ hned po tom tvym......a docela me tu pobavili ty prispevky o tom jak vymenu rozvodu udela i cvicena opice.....taky se to jim to potom hodne lidem potka a je to v prdeli....zamysli se....
prumerne cviceny opici se to nepotka.

Napsal: pon 18.07.2005 09:45
od darmon
nehlede na to ze jsi napsal vicemene kokotinu

Napsal: pon 18.07.2005 10:58
od error-motohanz
a mohl bys mi prozradit darmone jakou? :D takze kazdej kdo neni "automechanik" je podle tebe cvicena opice coz je asi tak 95% procent lidi....

Napsal: pon 18.07.2005 11:09
od darmon
mno kdyz nastavis ten rozvodak do takovy konfigurace aby si sesrotoval ventily tak ten motor ani nenastartujes, takze se to nepotka.


a co se tyce cviceny opice se servisnim manualem, za tim si stojim, je to tam popsany pro cviceny opice, tyhle veci kazdej den po celym svete delaj lidi v autoservisech ktery jsou povetsinou akorat absolventi nakyho uciliste, neni to zadna neurochirurgie

Napsal: pon 18.07.2005 11:32
od error-motohanz
No ted s tebou souhlasim.... :) ale nestaci a to sesrotnuti jen to otoceni klickem?

Napsal: pon 18.07.2005 11:41
od Petr_1
Stačí jen otočení klíčkem, ale aby se to potkalo, to by se musel sakra minout. Zkoušel jsem jednou pootočit vačku o zub a nic se nestalo. Nejdřim jsem to pro sichr otáčel růčo a pak natočil a nic se nedělo, motor šel jak traktor, ale nepotkával se. Byl to nějakej starej čtyřvál, u šestiválce sem to nezkoušel. A je přeci jasný, že po výměně řemenu si ho nejprv protočim ručně a pak teprve vemu za starter. Nikdy nevíš, mohlo se to pohnout a neštěstí je na světě.