Stránka 1 z 1
Napsal: sob 16.07.2005 13:07
od snuky
potřeboval bych vědět jestli tam neni náhodou řetěz,nejsem si jistej ...a ještě jestli je náročná výměna ? Jestli se to dá zvládnout nebo to mam radši někomu svěřit
dík
Napsal: sob 16.07.2005 13:51
od Huska
snuky píše:potřeboval bych vědět jestli tam neni náhodou řetěz,nejsem si jistej ...a ještě jestli je náročná výměna ? Jestli se to dá zvládnout nebo to mam radši někomu svěřit
dík
řemen a svěř to mechanikovi
Napsal: sob 16.07.2005 16:31
od darmon
da se to zvladnout
Napsal: sob 16.07.2005 17:12
od Baxon
darmon píše:da se to zvladnout
pro někoho, kdo se ptá jestli tam má řemen nebo řetěz a jestli je výměna náročná, to asi náročný bude. Ona to zase taková prkotina jako vyměnit brzd. kotouče s deskama taky neni. Já osobně bych to taky svěřil mechošovi.
Napsal: sob 16.07.2005 17:14
od darmon
ale on se neptal jestli ty to zvladnes

hehlede na to ze na ty praci je uplne jedno jestli tam je retez nebo remen

)))
Napsal: sob 16.07.2005 17:19
od Baxon
darmon píše:ale on se neptal jestli ty to zvladnes

hehlede na to ze na ty praci je uplne jedno jestli tam je retez nebo remen

)))
jen aby nepopsal tohle téma dalšíma pěti stránkama, že to teda vyměnil, zadekloval a nějak mu to nejede, co s tím

Napsal: sob 16.07.2005 17:39
od darmon
mno to uz je jeho boj, se servisnim manualem to zvladne i prumerne cvicena opice.
Napsal: sob 16.07.2005 21:22
od snuky
to teda radši svěřim někomu s praxí ,jenom pro info dávali se do motorů u některých trojek řetězy tušim že M3 zajímalo by mě jak velkou má ten řetěz životnost oproti řemenu ?Vim že by se na rozvodáku mělo v klidu najet 120 000 pak už je to risk ..
Napsal: sob 16.07.2005 22:51
od error-motohanz
no retez uz je treba i v m43 motoru....to je typ hned po tom tvym......a docela me tu pobavili ty prispevky o tom jak vymenu rozvodu udela i cvicena opice.....taky se to jim to potom hodne lidem potka a je to v prdeli....zamysli se....
Napsal: sob 16.07.2005 23:03
od Lukáš
snuky píše:to teda radši svěřim někomu s praxí ,jenom pro info dávali se do motorů u některých trojek řetězy tušim že M3 zajímalo by mě jak velkou má ten řetěz životnost oproti řemenu ?Vim že by se na rozvodáku mělo v klidu najet 120 000 pak už je to risk ..
M50,52,54 a novější - řetěz
M43,42 a novější - řetěz
m20,21,40 - řemen
m10- řetěz
Napsal: pon 18.07.2005 09:42
od darmon
error-motohanz píše:no retez uz je treba i v m43 motoru....to je typ hned po tom tvym......a docela me tu pobavili ty prispevky o tom jak vymenu rozvodu udela i cvicena opice.....taky se to jim to potom hodne lidem potka a je to v prdeli....zamysli se....
prumerne cviceny opici se to nepotka.
Napsal: pon 18.07.2005 09:45
od darmon
nehlede na to ze jsi napsal vicemene kokotinu
Napsal: pon 18.07.2005 10:58
od error-motohanz
a mohl bys mi prozradit darmone jakou?

takze kazdej kdo neni "automechanik" je podle tebe cvicena opice coz je asi tak 95% procent lidi....
Napsal: pon 18.07.2005 11:09
od darmon
mno kdyz nastavis ten rozvodak do takovy konfigurace aby si sesrotoval ventily tak ten motor ani nenastartujes, takze se to nepotka.
a co se tyce cviceny opice se servisnim manualem, za tim si stojim, je to tam popsany pro cviceny opice, tyhle veci kazdej den po celym svete delaj lidi v autoservisech ktery jsou povetsinou akorat absolventi nakyho uciliste, neni to zadna neurochirurgie
Napsal: pon 18.07.2005 11:32
od error-motohanz
No ted s tebou souhlasim....

ale nestaci a to sesrotnuti jen to otoceni klickem?
Napsal: pon 18.07.2005 11:41
od Petr_1
Stačí jen otočení klíčkem, ale aby se to potkalo, to by se musel sakra minout. Zkoušel jsem jednou pootočit vačku o zub a nic se nestalo. Nejdřim jsem to pro sichr otáčel růčo a pak natočil a nic se nedělo, motor šel jak traktor, ale nepotkával se. Byl to nějakej starej čtyřvál, u šestiválce sem to nezkoušel. A je přeci jasný, že po výměně řemenu si ho nejprv protočim ručně a pak teprve vemu za starter. Nikdy nevíš, mohlo se to pohnout a neštěstí je na světě.