Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 14.07.2005 14:07
od xsun
muzu znat prosim vase nazory, zkusenosti, postredy atd okolo motoru 318is? spotreba, zivotnost, subjektivni pocity, rozdil mezi M42 a M44 (ze ma jinej obsah vim :)) atd. Asi se to tu uz parkrat resilo, ale moc jsem toho nenasel, budu rad za kazdej pristevek k tematu. Dik.

Napsal: čtv 14.07.2005 15:20
od Pyron
Mám iS z 94. roku a jsem spokojenej (165000 km). Poměr spotřeba/pojistka/výkon ideální. Pak už jen 328, ale to už je spojený s vyššími náklady. Ale žádnej ďábel to nejni, zkrátka 3. nejslabší benziňák řady.. 8)

Napsal: čtv 14.07.2005 15:33
od Honza-net
Pyron píše:Mám iS z 94. roku a jsem spokojenej (165000 km). Poměr spotřeba/pojistka/výkon ideální. Pak už jen 328, ale to už je spojený s vyššími náklady. Ale žádnej ďábel to nejni, zkrátka 3. nejslabší benziňák řady.. 8)
kolik ti to žere?

Napsal: čtv 14.07.2005 18:24
od Pyron
Na prvních 11 tis. kilometrech byl celkový průměr 8,9L/100km. Teď tam mám 17´ kola a je to o necelý půllitr víc. Ale jezdívám převážně sám... 8)

Napsal: pát 15.07.2005 03:13
od Honza-net
Doufám že se na takovou spotřebu jako ty brzo dostanu. Zatím 10-11l :(

Napsal: pát 15.07.2005 06:02
od GeorgosAc
Honza-net píše:Doufám že se na takovou spotřebu jako ty brzo dostanu. Zatím 10-11l :(
To jezdis na jednicku , ne ? :?: :)

Napsal: pát 15.07.2005 06:23
od George_D
S motorem jsem spokojen a využívám ho dle možností. Občas dostane palbu občas jezdim v klidu a spotreba od ríjna minuleho roku prumerna 9,2L.

Napsal: pát 15.07.2005 08:09
od Klakson
Honza-net píše:Doufám že se na takovou spotřebu jako ty brzo dostanu. Zatím 10-11l :(
kámoš začínal taky s touhle spotřebou :lol: později se to naučil :lol:

Napsal: pát 15.07.2005 08:58
od Hanz
jezdil jsem kolem 7,8-8,6 na 225/45R17... v lete s klimou a po meste do 10ti.

Napsal: pát 15.07.2005 10:03
od RuDoSh
Pyron píše:Teď tam mám 17´ kola a je to o necelý půllitr víc.
ani na TDSu ani na 528 jsem nikdy na spotrebe nepoznal jestli mam 15", 16" nebo 17" :lol:

Napsal: pát 15.07.2005 12:16
od xsun
ok, dik za odpovedi, spotrebu jsme teda uz porasili :) to je ale stejne subjektivni, nekdo muze jezdit 90% dalnice, nekdo mesto, takze to je stejne nepodstatnej udaj kdyz to neni rozvedeny ...

je nejakej rozdil mezi motory M42 a M44 - krom vyssiho objemu? jsem myslel ze is ma turbo a proto ma vetsi vykon, ale pry to je normalni 318, akorat nachipovana, co je na tom pravdy? jak se tento motor lisi od obyc 1.8? jo a jeste otazecka, jak to vidite s zivotnosti tohoto motoru - za predpokladu ze se o nej clovek staral?

Napsal: pát 15.07.2005 12:39
od Hanz
iS je 16ventil+svody+jine sani, proto ten vykon, 1,8i je 8v...

Napsal: pát 15.07.2005 12:57
od George_D
Turbo :lol: taky jsem slyšel od lidí, který jsem třebas pojel, no ale životnost?? No je to trošku olejnička, ale při správném zacházení snad vydrží. Zatim fajn a odjel jsem s tim cca 40000. Jinak ke své spotřebě dodávám že jezdím každý den 12 km do práce i v zimě, takže start---kousek popojet-----chcíp. No a pak zase zpátky. Já jezdím spíše kratší trasy do 50 km cca 2x měsíčně někam dál do 200km. Vyjímečně někam dále :wink:

Napsal: pát 15.07.2005 12:58
od George_D
Ještě dodávam, že podle tacho mám najeto asi 165tis km :wink:

Napsal: pát 15.07.2005 23:17
od matal
Hmm, to čumím, že vám to žere tolik.. Kamarád má původně 318i, dal do toho motor is, bez změny převodovky a diferenciálu a říkal že jezdí kolem 7,5l/100 a na dlouhý štreky i 6,5l a je max spokojený..

Napsal: sob 16.07.2005 03:37
od Miki_JI
matal píše:Hmm, to čumím, že vám to žere tolik.. Kamarád má původně 318i, dal do toho motor is, bez změny převodovky a diferenciálu a říkal že jezdí kolem 7,5l/100 a na dlouhý štreky i 6,5l a je max spokojený..

No vidim ze ve spotrebe od is k 328i je jen kousek .... tak to jsem moc rad :-) protoze s 328i je to prece jen trochu vic funny a v podstate jen za litrik dva navic. :wub:

Napsal: ned 17.07.2005 00:39
od xsun
rozdil mezi M42 a M44?

Napsal: ned 17.07.2005 02:12
od matal
Miki_JI píše:
matal píše:Hmm, to čumím, že vám to žere tolik.. Kamarád má původně 318i, dal do toho motor is, bez změny převodovky a diferenciálu a říkal že jezdí kolem 7,5l/100 a na dlouhý štreky i 6,5l a je max spokojený..

No vidim ze ve spotrebe od is k 328i je jen kousek .... tak to jsem moc rad :-) protoze s 328i je to prece jen trochu vic funny a v podstate jen za litrik dva navic. :wub:
No nevím, on se dokáže vyblbnout i s tím is-em, a taky to povinné ručení je už dost někde jinde.. :wink:

Napsal: ned 17.07.2005 12:43
od pepa83
No musim říct, že sem s isem spokojenej. Ale zase na druhou stranu, kdybych měl víc peněz a mohl si to dovolit tak si koupi silnější auto... Jinak ale nemám co vytknout

Napsal: ned 17.07.2005 23:58
od Pyron
Mno a ten rozdíl mezi 318i a 318iS je snad taky v tom, že iS má dvě vačkový hřídele. Ulehčuje to uložení apod. Porsche má 4 8)
6,5 - 7,5 na 100km? Už jel někdy do kopce nebo pořád sjíždí sněžku? to je fakt málo.. 8)