Stránka 1 z 1
Napsal: pát 08.07.2005 22:05
od Hanz
aneb Jak Mkem zdolat 25km za 0,5 litru bena... dneska proste frci lano
problem- bezduvodne chcipnul motor na volnobeh po zastaveni a nesel nahodit... vypalena 15A pojistka na benz. pumpe... vymenim a ujedu 1km a to same... rikam si no nic, zkusim dojet na 20A... ujel jsem opet cca ten kilak a na vetsi pojistku jsem nemel zaludek... auto ma regulerni servis (takze palivovej filtr by mel bejt menenej pri 90k km- ted najeto 114k km) a nejel jsem zadnou kalbu, tankoval jsem u Aralu, min 1/2 nadrze bena...
napada nekoho co to je? pridira se pumpa? za 10min jsem ji vyhodil ven a vypada jak nova

sitko taky top stav... no nic, rano moudrejsi vecera

Napsal: pát 08.07.2005 22:40
od LOPOLO
ty jo ... co treba problem s elektrikou ... ze by se to nekde polozkratovalo a nebylo dost energie pro pumpu? Mas uplne mokry svicky?

Ze by doprodavali ten shit misto benzinu? .. Miki mel podobnej problem a vypada to ze to bylo palivem. On teda nastartoval ale volnobeh byl silenej ... diagnostika nic.
Napsal: pát 08.07.2005 23:12
od Hanz
ne, jde o tohle- po vymene pojistky normalne nastartuju-na skrtnuti, vse ok-volnobeh ideal, muzu jet plnej kotel, proste normal, ale po cca kilometru se spali opet pojistka (bud se imho prehreje a zadre pumpa nebo ucpe palivove vedeni?)
Napsal: pát 08.07.2005 23:18
od M3maniac
Hanz píše:ne, jde o tohle- po vymene pojistky normalne nastartuju-na skrtnuti, vse ok-volnobeh ideal, muzu jet plnej kotel, proste normal, ale po cca kilometru se spali opet pojistka (bud se imho prehreje a zadre pumpa nebo ucpe palivove vedeni?)
no buď je někde zacpanej přívod paliva,tím pádem se pumpa chce zbláznit nebo problém v elektrice,ale těžko říct...toto jsou nejhorší závady,kdy se musí jen laborovat a zkoušet...
Napsal: pát 08.07.2005 23:24
od Hanz
...a to jsem na tebe sazel nejvic, ze tvoje kristalova(y) koule bude(ou) mluvit rovnou k veci

zejtra zkusim pumpe mimotelni obeh a pak promerim elektryše linyje

Napsal: pát 08.07.2005 23:32
od RuDoSh
po tankovani na aralce se to otcovi stalo 2x..... 2x jel z Brna na vleku a rano to normalne jezdilo.... snad na potreti prisli na to ze z toho benzinu se neco usadilo v sytku a pres noc se to zas odplavilo.... takze asi netankovat na aralu?

Napsal: pát 08.07.2005 23:41
od M3maniac
RuDoSh píše:po tankovani na aralce se to otcovi stalo 2x..... 2x jel z Brna na vleku a rano to normalne jezdilo.... snad na potreti prisli na to ze z toho benzinu se neco usadilo v sytku a pres noc se to zas odplavilo.... takze asi netankovat na aralu?

kuwa a ja myslel že ta cena u aralu je za kvalitu....

Napsal: sob 09.07.2005 15:58
od Hanz
tak mimotelni obeh prokazal absolutni top stav pumpy

ted zkusim pripojit ji natvrdo na proud pres extra pojistku... pak bych to videl na vyliti nadrze...
jeste ze je hnusne

Napsal: sob 09.07.2005 18:03
od Hitman
ARAL - dejte prednost kvalite

.....zmrdi
Napsal: sob 09.07.2005 23:10
od LOPOLO
Hanz píše:tak mimotelni obeh prokazal absolutni top stav pumpy

ted zkusim pripojit ji natvrdo na proud pres extra pojistku... pak bych to videl na vyliti nadrze...
jeste ze je hnusne

V nadrzi mas na tuty benzinovou rybku obecnou nebo dokonce obrovskou ( ale tech je malo) co se vobcas nudi a narve ploutev do pumpy cimz ti spali pojistku ...
Napsal: ned 10.07.2005 13:19
od Pyron
Mno ale Hanzi Ty píšeš, že se to děje cca po 1 km nezávazně na tom, jak to kalíš = nezávisle na tom, kolik pumpa saje. Tak to asi bude tou šalinou.. To je sraní s mladou paní

Napsal: ned 10.07.2005 14:31
od Hanz
elektrika v poho, pumpa zpatky, v nadrzi cisto... vysledek- nastartuju a uplne v klidu to bezi nevim jak dlouho... uz to vidim, jak nekde na D1 v desti beham s krabici pojistek a priskokama se ritim do Brna

kazdopadne uz beru jen technickej benzin, ten je zarucene cistej
par pics pro lidi co nevi, jaka hracka se koupe v bandasce

Napsal: pon 11.07.2005 10:55
od Hanz
vcerejsich 300km absolutne bez problemu, pro jistotu jsem vzal full technickyho u Šnelu

Napsal: pon 11.07.2005 20:07
od coupe328
to jsou prasata na Aralce...

tim vice me to usvedcuje jezdit na svoji oblibenou Schellku

Napsal: stř 13.07.2005 09:25
od Hanz
myslim, ze je to vzdy problem konkretni pumpy, mozna i "varky paliva"
kazdopadne od te doby vse ok, asi to byl fakt ten benal...
Napsal: stř 13.07.2005 10:06
od Maslista
nevím.. pořád mi nejde do hlavy jak může mít kvalita resp. čistota benálu vliv na tu pojistku... podle mého soudím, že je problém v elektrice a? už na přívodu k čerpadlu nebo přímo v čerpadle... přeci ikdyby se to čerpadlo zastavilo vlivem ucpání tak to nemůže vyvolat takový příkon aby to spálilo pojistku... navíc píšeš že po rozebrání bylo vše čisté.. nemohla se ti tam někam dostat voda?
hotový AKTA-X
Napsal: stř 13.07.2005 15:07
od alexmol
No podla mna je to tiez v elektrike. Z toho, ze poistka zhorela vzdy po cca 1 kilometri usudzujem, ze to vzdy islo nejaky zhruba rovnaky cas. To by mohlo znamenat, ze niekde na vedeni mas zvod, alebo "skrat". Alebo cerpadlo nieje uple kosher, cize ma vacsi odber. To by mohlo sposobit, ze poistkou tecie onieco vacsi prud, co nesposobi jej okamzite zhorenie, ale pomaly sa zahrieva az prdne....