Stránka 1 z 1
Napsal: sob 18.06.2005 13:51
od Greg
setkali jste se nekdy s timto:
mam 328i rv95, jedu po dalnici cca 140, trochu zatacim a volant zacne dost silne vibrovat, staci ale abych ubral nebo pridal a vibrace opadnou, jindy jedu treba jen 110 z kopce bez plynu, trochu zatocim a volant opet fest vibruje (cim vic zatocim tim vic vibruje), staci ale treba pridat a zas je vse dobre... vcera na dalnici z Prahy do Brna mi to udelal asi 3x, jinak vse ok.
diky predem za radu
Napsal: sob 18.06.2005 18:43
od matal
Začni kontrolou vyvážení všech kol, pak kulové čepy, silenbloby atd.. řešilo se to tady mockrát, zkus pohledat..
Napsal: sob 18.06.2005 21:12
od coupe328
tak presne tohle dela mne....mne to dela pri rychlosti kolem 80-90,ale pouze obcas....zalezi hodne na druhu silnice..ale to uz jsem taky testoval..jedna a tataz silnice a jednou to dela a jednou zase ne
Jinak to obcas dela i pri zataceni v rychlosti napr. 50km/h...kola dvakrat prevazovane,brzdove kotouce nove,ploska pod nima vydrbana,silentbloky a stabilizatory ok..tak a ted babo rad

Napsal: sob 18.06.2005 21:23
od xsun
coupe328 píše:tak presne tohle dela mne....mne to dela pri rychlosti kolem 80-90,ale pouze obcas....zalezi hodne na druhu silnice..ale to uz jsem taky testoval..jedna a tataz silnice a jednou to dela a jednou zase ne
Jinak to obcas dela i pri zataceni v rychlosti napr. 50km/h...kola dvakrat prevazovane,brzdove kotouce nove,ploska pod nima vydrbana,silentbloky a stabilizatory ok..tak a ted babo rad

taky jsem to resil, muze byt jinej prumer stredu a diry na kole, nekdy tam je mezirka uplne zanedbatelna (1mm), ale muze to delat bordel ... premerit a potom pripadne dodat stredovy krouzek
Napsal: sob 18.06.2005 21:42
od coupe328
jojo,stredici krouzek...mam alu urcene pro bmw,kde zadny stredici krouzek nema byt..to uz jsem tez resil,ba doknce jsem si pujcil i jina kola od kamarada

ale treba kolegovi to pomuze

Napsal: pon 20.06.2005 07:53
od doxa
coupe328 píše:tak presne tohle dela mne....mne to dela pri rychlosti kolem 80-90,ale pouze obcas....zalezi hodne na druhu silnice..
No, podle me se ti to klepe na rovny silnici, kde se to muze rozvibrovat. Kriva silnice to pravidelny chveni rozhodi, takze to neni tak znatelny. Nevim jestli jsem to popsal dost srozumitelne

Jinak je samozrejme zaklad najit pneuservis, kde maj dobre nakalibrovanou vyvazovacku, myslim, ze jich moc neni...
Napsal: pon 20.06.2005 08:51
od Hitman
pokud uz jsi z toho zoufalej tak zajed do origo servisu, urcite uz se s tim setkali, vyjde to levnejs nez s tim nejak laborovat

Napsal: pon 20.06.2005 09:32
od Jirka-328
Hitman píše:pokud uz jsi z toho zoufalej tak zajed do origo servisu, urcite uz se s tim setkali, vyjde to levnejs nez s tim nejak laborovat

Moc do toho nevidím, dělám spíš do včel. Ale nemůže to být servo???
Napsal: pon 20.06.2005 13:28
od Toydolls
Kamosovi to delalo presne to co tobe a byli to stabilizacni Tycky
Napsal: pon 20.06.2005 15:58
od Hitman
servo asi ne, spis ty tycky, vetsinou za to muze nejaka cast v podvozku v prednich kolech, na nasich cestach se to sere rychle...
Napsal: úte 21.06.2005 15:17
od MOrder
Resil jsem ted neco obdobneho. Nechal jsem po zime prevazit letni kola, gumy cajk, novy cep, proste vse v poho. Obevily se vibrace taky jen v urcitych rychlostech.
Vcera jsem zajel do pneuservisu, do jineho nez minule, a ejhle spatne vyvazeno. Proste kde mi to vyvazovali predtim meli asi spatne nakalibrovanou vyvazovacku na 17" kola. Ted to zase jede nadherne bez vibraci.
Takze pozor na pneuservisy, sem tam jim to asi taky nevazi dobre.
Napsal: úte 21.06.2005 21:54
od coupe328
Anebo to muze byt pneumatikama..boule,novej neojezdenej vzorek-to bude asi muj pripad,protoze se to s najetyma km lepsi
a s pneu servisy to same,kazdy nadaval jeden na druheho

a kazdy jine vyvazeni
Napsal: úte 21.06.2005 22:46
od GeorgosAc
Greg píše:setkali jste se nekdy s timto:
mam 328i rv95, jedu po dalnici cca 140, trochu zatacim a volant zacne dost silne vibrovat, staci ale abych ubral nebo pridal a vibrace opadnou, jindy jedu treba jen 110 z kopce bez plynu, trochu zatocim a volant opet fest vibruje (cim vic zatocim tim vic vibruje), staci ale treba pridat a zas je vse dobre... vcera na dalnici z Prahy do Brna mi to udelal asi 3x, jinak vse ok.
diky predem za radu
Me to delalo na starym BAfu , jen pri zataceni a byly spatne vyvazene kola.....po rovince kdyz jsem pridal to jelo dobre , ale jak prislo toceni nad 100km/h , tak to trepalo volantem.
Napsal: stř 22.06.2005 00:22
od psena
Nezapomente take ze pri nazuti pneu dojde po nekolika stovkach km, k rozvazeni kol, gumy si tepreve musi sednout.Ale po te co jsem nedavno nasadil pneu(jete) a po 600km prijel na prevazeni do stejneho pneuservisu, tak jsem se nestacil divit....od te doby to bylo ok.
Napsal: stř 22.06.2005 09:05
od Speedy
noo, ja jsem to nechal převážit gumy 2x na jednou stroji aniž bych je dal na auto a 2x jiná hodnota. Tak si vyber

Napsal: pon 18.07.2005 10:57
od Matrix
nechci říct že ostatní nemají pravdu,ale mě se stalo to samé s 318is e36 a nikdo mi nebyl schopen pomoci a vyzkoušel jsem všechno co píšou ostatní a nakonec byla chyba jinde.Na ramenu máš dva čepy byl to ten prostřední za který drží rameno k nápravě v BMW mi řekly že se musí vyměnit celé rameno ale já jsem sehnal čepy a sám jsem je přelisoval a od té doby mám klid.Už jsem na nich najel asi 180 tis. a pořád je to dobrý.
Napsal: pon 18.07.2005 11:06
od doxa
Matrix píše:ale já jsem sehnal čepy a sám jsem je přelisoval a od té doby mám klid.Už jsem na nich najel asi 180 tis. a pořád je to dobrý.
80 tis. je teda mazec. Ja sem dal cepy bilstein a po 25 tis jsem uz menil na spojovacce a ty kratsi v ramene, prej meli vymlety gumy ve kterejch drzi

Asi ty dlouhy cepy dostavaj min na frak...