Stránka 1 z 1

Napsal: stř 01.06.2005 19:03
od TomasX
Dnes jsem si ctel zapojit rádio Pioneer do Bmw 318i Touring r.v.98 a tak jsem si koupil redukci z Bmw konektoru na ISO a vše pospojoval do sebe,krásně to hrálo a tak jsem byl spokojenej že konečně budu vyhrávat :lol: , ale když jsem chtěl auto zamknout dálkou tak to našlo,odpojil jsem rádio a zase to fungovalo 8O , pak jsem to zase zapojil a všiml si že se rožla kontrolka od Airbagu a venkovní teploměr s hodinami 8O 8O , a alarm zase nezamikal. Nesetkal jste se s tin někdo? Zítra ještě zkusím jiný rádio, ale nevim co to s tím může mít společnýho? :roll:

Napsal: stř 01.06.2005 20:49
od Stykša
Zdar , u BMW jsem se s tím nesetkal , ale to stejny mě to dělalo v Passatu . Stačílo prohodit ty dva napájecí dráty +stálé a +přez klíček . Ono se to přez to radio propojí a řídící jednotka si myslí , že je puštěný zapalování , a proto nefunguje DO. Tak hodně štěstí .

Napsal: stř 01.06.2005 22:19
od TomasX
Stykša píše:Zdar , u BMW jsem se s tím nesetkal , ale to stejny mě to dělalo v Passatu . Stačílo prohodit ty dva napájecí dráty +stálé a +přez klíček . Ono se to přez to radio propojí a řídící jednotka si myslí , že je puštěný zapalování , a proto nefunguje DO. Tak hodně štěstí .

Dííííky, něco takovýho jsem taky myslel, snad to pomůže. :wink:

Napsal: čtv 02.06.2005 14:41
od Stykša
Tak dej vědět . jak jsi dopadl . Zdar

Napsal: čtv 02.06.2005 18:52
od TomasX
Stykša píše:Tak dej vědět . jak jsi dopadl . Zdar

Bylo to něco takovýho, když jsem to přehodil (+červ.power za +žlut.memory) tak to dělalo taky, pak jsem to nechal jet jenom na +žlut. a bylo to v pohodě :lol: ,tak jsem ten červenej dal do volné zdířky a propojil s tím žlutým. Asi je někde problém s tím spínáním, ale mě stejně vyhovuje víc když to hraje furt, tak už jsem se po tom dál nepídil. Určitě v tom Bmw konektoru se někde najde 12V který fungujou jen s klíčem, ale řikám jede mě to tak na to kašlu. Tak zatím a dík. 8)

Napsal: pát 03.06.2005 08:09
od andyXXL
Ja som si teraz zapajal radio,ziadna redukcia len ISO konetor s fuzmi na ktore som narval autoelektrikarske trubicky,ktore isli do tych bavorackych kontektorov jak do maminky. :lol: Mam origo BMW schemu na E36 96 ak chces poviem ti kde presne co ma byt.Inak zahadna chyba. :x tiez by som tipol ze sa nieco premostuje...urob test pomeraj prudy co tecu cez 30ku a R-kovy kontak pri origoradiu a Pioneera pri vypnutom zapalovani.Ak je vacsi nieco nie je OK

Napsal: pát 03.06.2005 19:06
od TomasX
andyXXL píše:Ja som si teraz zapajal radio,ziadna redukcia len ISO konetor s fuzmi na ktore som narval autoelektrikarske trubicky,ktore isli do tych bavorackych kontektorov jak do maminky. :lol: Mam origo BMW schemu na E36 96 ak chces poviem ti kde presne co ma byt.Inak zahadna chyba. :x tiez by som tipol ze sa nieco premostuje...urob test pomeraj prudy co tecu cez 30ku a R-kovy kontak pri origoradiu a Pioneera pri vypnutom zapalovani.Ak je vacsi nieco nie je OK

Až to budu mít někdy vydělaný tak to zkusím proměřit a dám vědět, ale origo radio nemám. Jestli můžeš tak mě to schéma pošli, celkem mě to zajímá, díky. :)