Stránka 1 z 1

Napsal: úte 03.05.2005 15:00
od Kot3l
zdar, v patek se mi podarilo propalit pist 8O. nejaky rady, jak to dat do kupy? samozrejme bych uvital levny reseni :). v prdeli by mel byt jen ten pist, jinak je mi jasny, co vsechno menit, ale nechce se mi kupovat novej motor ci blok anebo prevrtani. a ani nevim zda je dobry napad vymenit jen ten jeden pist, kdyz uz je to nejakym zpusobem "vybehany". dik za vsechny info. zatim zdarec

Napsal: úte 03.05.2005 15:04
od LOPOLO
Kot3l píše:zdar, v patek se mi podarilo propalit pist 8O. nejaky rady, jak to dat do kupy? samozrejme bych uvital levny reseni :). v prdeli by mel byt jen ten pist, jinak je mi jasny, co vsechno menit, ale nechce se mi kupovat novej motor ci blok anebo prevrtani. a ani nevim zda je dobry napad vymenit jen ten jeden pist, kdyz uz je to nejakym zpusobem "vybehany". dik za vsechny info. zatim zdarec


Hele, jak se takova vec podari?

Napsal: úte 03.05.2005 15:41
od Jawak
Když jsem loni v březnu odepsal ten svůj dvojlitr, spočítal si jen náklady na materiál - těsnění pod víko ventilů, těsnění pod hlavu, spojovací materiál, šrouby vačkových hřídelí, + to co bylo v háji tak jsem se dostal jen s materiálem přibližně na 400€ (práci jsem nepočítal, zásadně operuju já a nikoho k tomu nepustím) to bylo trochu moc...
Takže jsem sedl a hledal vhodného dárce orgánů.
Tvůj "vadný" motor můžeš pak rozebrat a prodat po částech nebo ho prodat se závadou. Rozhodně je (aspoň pro mně) rychlejší vyměnit motor, než se srát s tím vrškem, otázkou je kolik to má najeto?
Motor se vším všudy se dá koupit za 12k - mně bylo řečeno a víc mně nikdo nechtěl dát, tak jsem ho sušil od srpna-dubna a člověk co dokáže ohodnotit kvalitu a ne nejnižší cenu se našel :)

Napsal: úte 03.05.2005 16:27
od Speedy
Co znamená levná oprava? To jako že vyměníš jenom něco a pak to možná najede 10-15kkm a musiš měnit všechno? Jako jeslti chceš jít touhloe cestou, tak to máš sadu všech pístů + všechny kroužky + pístní čepy. A pak vše jako když meníš těsnění pod hlavou. A cenově tě to vyjde jako když koupíš funkční motor v dobrém stavu.

Napsal: úte 03.05.2005 17:17
od kutil
Dá i v nouzi vyměnit jenom ten poškozený píst(nutno dodržet váhu pistu na naftě jsem nechal rozdíl i 5 gr váha se v nouzi dá i upravit snížením spodní hrany pistu)koupit sadu kroužku (na všechny pisty protože jinak by to mělo jiné tření a tlaky)těsnění pod hlavu(šrouby bych pro sebe na hlavu použil staré ty náhražky stejně za moc nestojí a origo jsou znatelně dražší) zjistit proč se propálil ten píst (předpokládám vadný vstřik) už jsem pár krat dělal a to už i na naftě a vždy to běhalo dobře(samozřejmě nesmí být poškozený válec) ale jak dlouho to běhalo :?: vše je o ceně seči sečíst náklady na opravu potom zjistit za co koupím druhý a jak se to dá sehnat pokud si to ale musíš u někoho nechat udělat tak rozhodně bych sháněl jiný ale i na tom se můžeš spálit z tou kvalitou.A pokud by jsi to chtěl pořádně tak jedině komplet protože pokud už to jednou rozděláš tak brousit kliku šalky nové pisty vybrus,osováni bloku a kliky,pistní čepy,těsnění pod hlavu přijednom komplet rozvody u nafty 70 t benzin odhaduji na 40 t oba 6V

Napsal: úte 03.05.2005 17:53
od bpytlik
levny reseni, jakoze to dat levne dokupy a pak to rychle stretil, dokud to jezdi a pokud mozno s vetou v inzeratu po GO motoru? :twisted:

Napsal: úte 03.05.2005 18:04
od kutil
Teoreticky by to mohlo něco vydržet potkaný je něco jiného tam bych ti dal 100% za pravdu že těch 5-10 t to jisti a uváděl jsem to jako jedno z možných řešení které opravdu fungují a možná i dodnes

Napsal: stř 04.05.2005 16:19
od Kot3l
asi blby vstrikovani. tedka mam moznost sehnat za 25 komplet e36, ale shnilou, jenze jak na tom bude motor...? a kam pak frknout zbytek auta...

Napsal: stř 04.05.2005 16:25
od RuDoSh
Kot3l píše:asi blby vstrikovani. tedka mam moznost sehnat za 25 komplet e36, ale shnilou, jenze jak na tom bude motor...? a kam pak frknout zbytek auta...


si raci sezen nejakou M52jku (2,5-2,8)... :)

Napsal: stř 04.05.2005 20:24
od Kot3l
nemate nekdo typ na nejakej motor, hmm? chci jezdit kvalitne, seru na opravu.

Napsal: čtv 05.05.2005 14:51
od prase
Ja osobně bych to také neopravoval, důvod je jediný, musel bych to dělat já a to bys mě brutálně zadřel, radši ho vyměníme celý, přivez tu druhou 325 okouknem ji a uvidíme. Chodím tady kolem toho tvého auta (motoru) a chce se mi brečet. V pátek se stav a domluvíme se. BMW zdar, závodníku.

Napsal: pát 06.05.2005 12:42
od Kot3l
prase píše:Ja osobně bych to také neopravoval, důvod je jediný, musel bych to dělat já a to bys mě brutálně zadřel, radši ho vyměníme celý, přivez tu druhou 325 okouknem ji a uvidíme. Chodím tady kolem toho tvého auta (motoru) a chce se mi brečet. V pátek se stav a domluvíme se. BMW zdar, závodníku.


voe, jak muzes chodit okolo myho auta? kdo vlastne ses :?:

8O

Napsal: pát 06.05.2005 13:16
od coupe328
ze by mechanik :roll: :lol: ?

Napsal: pát 06.05.2005 13:18
od Kot3l
ze by? :lol: