Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 28.04.2005 14:06
od Jiras
Tak jsem zjistil, že mi rezne zespod pravej práh. Ten odtokovej kanálek před zadním kolem vlastně už skoro není (jen díra)... Po celé délce v místě kde práh navazuje na podlahu prosvítá přerušovaně rez.
Jsou dvě možnosti - nechat to vyvařit a nastříkat nějakým konzervačním čímsi, nebo koupit noveh práh a vyměnit.
A vás zkušených se ptám - jakou možnost byste volili? Jak moc je pracná výměna prahu? Kolik to může stát komplet s prací a se vším? Kde sehnat třeba použitej, ale dobrej práh?
Napsal: čtv 28.04.2005 14:08
od 540Touring
mám M-kový plastový prahy za 2.000,- - nejlepší a nejrychlejší oprava!!!
Napsal: čtv 28.04.2005 14:28
od kutil
Já to vyvařoval pokud to rezne tak jen vždy u křapky origo má natolik dobrou ochranu že s tím nejsou problémy výměna celého je nevýhodná protože opálíš podstatně větši část skeletu a pak už to musíš lakovat až nahoru do prahu použity na vrakáčí u nás stoji 1200-1500 Kč a ten plast je pouze přechodné řešení ale pokud uvažuješ o prodeji auta tak to stoji za úvahu
Napsal: čtv 28.04.2005 14:30
od Jiras
540Touring píše:mám M-kový plastový prahy za 2.000,- - nejlepší a nejrychlejší oprava!!!
Ty původní jsou ale kovový => debilní dotaz - jak se ke kovový karoserii navaří plastový prahy? Musel bych v tom případě vyměnit i uplně zdravej levej práh. 2000 je cena za oba? Kolik mě pak vyjde ta samotná výměna?
Napsal: čtv 28.04.2005 14:40
od Jiras
kutil píše:Já to vyvařoval pokud to rezne tak jen vždy u křapky origo má natolik dobrou ochranu že s tím nejsou problémy výměna celého je nevýhodná protože opálíš podstatně větši část skeletu a pak už to musíš lakovat až nahoru do prahu použity na vrakáčí u nás stoji 1200-1500 Kč a ten plast je pouze přechodné řešení ale pokud uvažuješ o prodeji auta tak to stoji za úvahu
O prodeji auta zatím neuvažuju, proto to chci spravit. A nechci hrabat na zcela zdravej levej práh. Bouchlý to na to místo asi bylo, protože konec toho prahu je i spravovanej kitem. Akorát to ten někdo neudělal pořádně a začlo to reznout.
Napsal: čtv 28.04.2005 14:46
od kutil
Opravit to můžeš sebelépe za rok 2 to máš zase venku tečou přes to svody ze šibru a čert ví co ještě a ty bakelity se dávaj přes to a pod tím si to dále spokojeně rezne jen to nevidíš
Napsal: čtv 28.04.2005 15:10
od Jiras
kutil píše:Opravit to můžeš sebelépe za rok 2 to máš zase venku tečou přes to svody ze šibru a čert ví co ještě a ty bakelity se dávaj přes to a pod tím si to dále spokojeně rezne jen to nevidíš
Dík, takže plasty nechcu. Šíbr nemám tak nevím co by tam stýkalo. Jak ten práh vypadá uvnitř? Uvnitř jím teče voda? To by asi chtělo konzervaci i zevnitř co? To vypadá na pěknou jebačku...
Napsal: pát 29.04.2005 11:58
od Speedy
2 Jiras: Jsi to blbě pochopil. ty plastový prahy jsou jenom kryty pres ty plechový. Jinak pokud je zbytek toho prahu ok, tak to nech vyvyřit a znovu povrchově upravit včetně vystříkání toho prahu zevnitř. Pokud to chceš menit celý, tak to znamená pak lakovat i barvou k spodku rámu dveří. Ale zase to budeš mít 100% a nebude to znova reznout. Ale je to nákladnější. Cenu nevím, na bávu to bude asi jinak než na škodovce.
Jinak zdravý prahy jsou základem tuhosti auta.