Stránka 1 z 1
Napsal: stř 27.04.2005 22:49
od Slavisimo
ahoj kluci mame problem, stava se nam ze kdyz jedeme treba v kolone tak se lehce zveda teplota ale ne moc a auto nema silu takze drzi otacky kolem 3000tis. Jde o to ze v predu pred IC je vetrak, dohromady jsou dva vetraky, hlavni a pak ten mensi uplne v predu, kdyz se to zacne varit tak je porad vyplej tzn. nemel by se pustit ten druhej vetrak?

Napsal: stř 27.04.2005 23:10
od LOPOLO
Slavisimo píše:ahoj kluci mame problem, stava se nam ze kdyz jedeme treba v kolone tak se lehce zveda teplota ale ne moc a auto nema silu takze drzi otacky kolem 3000tis. Jde o to ze v predu pred IC je vetrak, dohromady jsou dva vetraky, hlavni a pak ten mensi uplne v predu, kdyz se to zacne varit tak je porad vyplej tzn. nemel by se pustit ten druhej vetrak?

zajed do servisu .. kdyz to uvaris tak te to pak bude stat mnohem vic .... muze to bejt jenom nejaky cidlo ... mate tam dost vody?
Napsal: čtv 28.04.2005 09:07
od skautik
Slavisimo píše:ahoj kluci mame problem, stava se nam ze kdyz jedeme treba v kolone tak se lehce zveda teplota ale ne moc a auto nema silu takze drzi otacky kolem 3000tis. Jde o to ze v predu pred IC je vetrak, dohromady jsou dva vetraky, hlavni a pak ten mensi uplne v predu, kdyz se to zacne varit tak je porad vyplej tzn. nemel by se pustit ten druhej vetrak?

mel, muze byt zadrenej ja ho mel, proto jsem taky nepouzival klimu. Kokni se na pojistky.
Jinak teplota by se urcite nemela splhat pres pulku
Napsal: čtv 28.04.2005 09:26
od Speedy
Můžeš mít v pytli čidlo teploty a pak ten větrák nespíná. Taky může být upadlý konektor nebo v pytli ten odpor, co u TDska je na spodku toho držáku větáku(teda Lukáš to tam měl, ja na 323i nemám). Když zapneš klimu, tak se to neroztočí? Rozhodně s tím nejezdi, dokud to neopravíš, jinak můžeš začít šetřit prachy na repasi hlavy.
Napsal: čtv 28.04.2005 09:36
od skautik
Speedy píše:Můžeš mít v pytli čidlo teploty a pak ten větrák nespíná. Taky může být upadlý konektor nebo v pytli ten odpor, co u TDska je na spodku toho držáku větáku(teda Lukáš to tam měl, ja na 323i nemám). Když zapneš klimu, tak se to neroztočí? Rozhodně s tím nejezdi, dokud to neopravíš, jinak můžeš začít šetřit prachy na repasi hlavy.
no ja s tim jezdim a a vetrak mam v garazi opravenej, jinak ten odpor je tam jen kvuli 2 stupnum otaceni, muzes to premostit a pojede vzdycky na plno.
Zajimalo by me kde to cidlo teploty je?
klimu samozrejme nepoustim
Napsal: čtv 28.04.2005 09:54
od darmon
cidlo je v chladici a odchazi docela rado, stoji nastesti nulanula hovno a z vlastni zkusenosti vim ze pulka baworu pres deset let ma to cidlo nefunkcni
Napsal: čtv 28.04.2005 09:55
od darmon
nicmene zatim jeste nebylo venku takovy vedro aby se to v kolone melo duvod prehrivat, takze krom cidla bych se soustredil na viskospojku, zanesenej chladic a jiny veci co zvedaj teplotu
Napsal: čtv 28.04.2005 15:06
od Marek-is
Mozna tam mas jeste i nakej jinej problem pac bys to mel v klidu i v kolone uchladit jen tou vrtulou co je primo na motoru....a to i bez sahary treba.
Napsal: čtv 28.04.2005 20:35
od Slavisimo
mno je to zajimavy, ikdyz jede klima tak se to netoci, ono ta rucicka teploty se neposunuje moc pres pulku ale spis se omezi vykon motoru a netahne, pak se to zas vrati a jede to normalne... je to divny, kde najdu tu cidlo? viska by mela byt v pohode.
Napsal: pát 29.04.2005 08:52
od darmon
Slavisimo píše:mno je to zajimavy, ikdyz jede klima tak se to netoci, ono ta rucicka teploty se neposunuje moc pres pulku ale spis se omezi vykon motoru a netahne, pak se to zas vrati a jede to normalne... je to divny, kde najdu tu cidlo? viska by mela byt v pohode.
cidlo je v chladici kolikrat to kurva mam napsat ? a jestli se ti netoci vrtule s klimou tak je problem jinde (rele, vrtule samotna atd.)
Napsal: pát 29.04.2005 08:54
od skautik
nelili jste do oleje nejaky sracky?
Napsal: pát 29.04.2005 14:42
od Slavisimo
skautik píše:nelili jste do oleje nejaky sracky?
nene jen ciste olej Castrol 5w-40 myslim.
Napsal: pát 29.04.2005 14:42
od Slavisimo
darmon píše:Slavisimo píše:mno je to zajimavy, ikdyz jede klima tak se to netoci, ono ta rucicka teploty se neposunuje moc pres pulku ale spis se omezi vykon motoru a netahne, pak se to zas vrati a jede to normalne... je to divny, kde najdu tu cidlo? viska by mela byt v pohode.
cidlo je v chladici kolikrat to kurva mam napsat ? a jestli se ti netoci vrtule s klimou tak je problem jinde (rele, vrtule samotna atd.)
dik