Stránka 1 z 1

Napsal: stř 27.04.2005 22:49
od Slavisimo
ahoj kluci mame problem, stava se nam ze kdyz jedeme treba v kolone tak se lehce zveda teplota ale ne moc a auto nema silu takze drzi otacky kolem 3000tis. Jde o to ze v predu pred IC je vetrak, dohromady jsou dva vetraky, hlavni a pak ten mensi uplne v predu, kdyz se to zacne varit tak je porad vyplej tzn. nemel by se pustit ten druhej vetrak? :(

Napsal: stř 27.04.2005 23:10
od LOPOLO
Slavisimo píše:ahoj kluci mame problem, stava se nam ze kdyz jedeme treba v kolone tak se lehce zveda teplota ale ne moc a auto nema silu takze drzi otacky kolem 3000tis. Jde o to ze v predu pred IC je vetrak, dohromady jsou dva vetraky, hlavni a pak ten mensi uplne v predu, kdyz se to zacne varit tak je porad vyplej tzn. nemel by se pustit ten druhej vetrak? :(
zajed do servisu .. kdyz to uvaris tak te to pak bude stat mnohem vic .... muze to bejt jenom nejaky cidlo ... mate tam dost vody?

Napsal: čtv 28.04.2005 09:07
od skautik
Slavisimo píše:ahoj kluci mame problem, stava se nam ze kdyz jedeme treba v kolone tak se lehce zveda teplota ale ne moc a auto nema silu takze drzi otacky kolem 3000tis. Jde o to ze v predu pred IC je vetrak, dohromady jsou dva vetraky, hlavni a pak ten mensi uplne v predu, kdyz se to zacne varit tak je porad vyplej tzn. nemel by se pustit ten druhej vetrak? :(
mel, muze byt zadrenej ja ho mel, proto jsem taky nepouzival klimu. Kokni se na pojistky.

Jinak teplota by se urcite nemela splhat pres pulku

Napsal: čtv 28.04.2005 09:26
od Speedy
Můžeš mít v pytli čidlo teploty a pak ten větrák nespíná. Taky může být upadlý konektor nebo v pytli ten odpor, co u TDska je na spodku toho držáku větáku(teda Lukáš to tam měl, ja na 323i nemám). Když zapneš klimu, tak se to neroztočí? Rozhodně s tím nejezdi, dokud to neopravíš, jinak můžeš začít šetřit prachy na repasi hlavy.

Napsal: čtv 28.04.2005 09:36
od skautik
Speedy píše:Můžeš mít v pytli čidlo teploty a pak ten větrák nespíná. Taky může být upadlý konektor nebo v pytli ten odpor, co u TDska je na spodku toho držáku větáku(teda Lukáš to tam měl, ja na 323i nemám). Když zapneš klimu, tak se to neroztočí? Rozhodně s tím nejezdi, dokud to neopravíš, jinak můžeš začít šetřit prachy na repasi hlavy.
no ja s tim jezdim a a vetrak mam v garazi opravenej, jinak ten odpor je tam jen kvuli 2 stupnum otaceni, muzes to premostit a pojede vzdycky na plno.
Zajimalo by me kde to cidlo teploty je?

klimu samozrejme nepoustim

Napsal: čtv 28.04.2005 09:54
od darmon
cidlo je v chladici a odchazi docela rado, stoji nastesti nulanula hovno a z vlastni zkusenosti vim ze pulka baworu pres deset let ma to cidlo nefunkcni

Napsal: čtv 28.04.2005 09:55
od darmon
nicmene zatim jeste nebylo venku takovy vedro aby se to v kolone melo duvod prehrivat, takze krom cidla bych se soustredil na viskospojku, zanesenej chladic a jiny veci co zvedaj teplotu

Napsal: čtv 28.04.2005 15:06
od Marek-is
Mozna tam mas jeste i nakej jinej problem pac bys to mel v klidu i v kolone uchladit jen tou vrtulou co je primo na motoru....a to i bez sahary treba.

Napsal: čtv 28.04.2005 20:35
od Slavisimo
mno je to zajimavy, ikdyz jede klima tak se to netoci, ono ta rucicka teploty se neposunuje moc pres pulku ale spis se omezi vykon motoru a netahne, pak se to zas vrati a jede to normalne... je to divny, kde najdu tu cidlo? viska by mela byt v pohode.

Napsal: pát 29.04.2005 08:52
od darmon
Slavisimo píše:mno je to zajimavy, ikdyz jede klima tak se to netoci, ono ta rucicka teploty se neposunuje moc pres pulku ale spis se omezi vykon motoru a netahne, pak se to zas vrati a jede to normalne... je to divny, kde najdu tu cidlo? viska by mela byt v pohode.
cidlo je v chladici kolikrat to kurva mam napsat ? a jestli se ti netoci vrtule s klimou tak je problem jinde (rele, vrtule samotna atd.)

Napsal: pát 29.04.2005 08:54
od skautik
nelili jste do oleje nejaky sracky?

Napsal: pát 29.04.2005 14:42
od Slavisimo
skautik píše:nelili jste do oleje nejaky sracky?
nene jen ciste olej Castrol 5w-40 myslim.

Napsal: pát 29.04.2005 14:42
od Slavisimo
darmon píše:
Slavisimo píše:mno je to zajimavy, ikdyz jede klima tak se to netoci, ono ta rucicka teploty se neposunuje moc pres pulku ale spis se omezi vykon motoru a netahne, pak se to zas vrati a jede to normalne... je to divny, kde najdu tu cidlo? viska by mela byt v pohode.
cidlo je v chladici kolikrat to kurva mam napsat ? a jestli se ti netoci vrtule s klimou tak je problem jinde (rele, vrtule samotna atd.)
dik