Stránka 1 z 2
Napsal: stř 27.04.2005 01:11
od Miki_JI
Ahoj všem,
rád bych tu otevřel malé téma o upgrade 328 díly z M3 ... jinými slovy co se vyplatí vyměnit ? Teď nějak nemám na mysli ,,m3 look,, díly ale spíše díly zlepšující jízdní vlastnosti ... pružiny ? stabilizátor ? povězte ...
díky všem
Miki
Napsal: stř 27.04.2005 07:24
od Hanz
no urcite silentbloky prednich ramen (pripadne dat cela ramena z e30 -nemaji silentbloky u cepu kola)... pak bud sehnat (utopie) nebo jit koupit stabilizatory (zadni mam, predni bys musel new, cely jsem to kupoval tusim za 8k, za 12k je AcSchnitzer vcetne vsech ulozeni)... dal jsem mel Koni stelovaci (predni kolem 8-10k podle kde koupis, zadni tusim 3-4) a pruziny bych dal Mkovy (mam na prodej jety)...
zvenku narazniky, bocni listy, zrcatka je vec nazoru, je v nich hur videt, prahy pozna jen kdo to vi... na vyfuk dat nerez koncovky (staci navarit sikmo urizle nerez trubky vetsiho prumeru, aby to sedelo s tim zadnim difuzorem v narazniku)...
na zaver nejaky brzdy, samosvor, kola, interier, motor, prevodovku, ....

))
Napsal: stř 27.04.2005 09:10
od bpytlik
proste to prodej, kup si m3 a udelas nejlip a vyjde te to nejlevneji
Napsal: stř 27.04.2005 09:31
od patras
Miki_JI píše:Ahoj všem,
rád bych tu otevřel malé téma o upgrade 328 díly z M3 ... jinými slovy co se vyplatí vyměnit ? Teď nějak nemám na mysli ,,m3 look,, díly ale spíše díly zlepšující jízdní vlastnosti ... pružiny ? stabilizátor ? povězte ...
díky všem
Miki
Mko je Mko to proste nevojebes .... podvozek a brzdy a stabilizatory urcite zlepsi jizdni vlastnosti ale bude to porad za Mkem ...
328 coupe prodas za 230 a Hanz ti sendne Mko za 290

upgrade 328 za 60 litru na Mko to de ne ?? ...
Napsal: stř 27.04.2005 09:33
od Misa
Přečti si článek "Lovíme chlapa na BMW", odmysli si to lovení chlapa a máš tam návod na přestavbu na M

Napsal: stř 27.04.2005 11:05
od Speedy
Sháněl sjem přední stabil z M3 a faktse to nedá. Ale u Touringa má průměr 25,5, což je o 2,5mm víc než u serie.
Napsal: stř 27.04.2005 11:24
od Jirka-328
Speedy píše:Sháněl sjem přední stabil z M3 a faktse to nedá. Ale u Touringa má průměr 25,5, což je o 2,5mm víc než u serie.
Nebo si sežeň stabilizátory z podvozku M-technic......
asi to není přímo M3 ( aspoň teda myslim ), Má 2 polohy, mám to na tu měkčí a je to dobrý. Tu tužší jsem tam nikdy neměl......
Já mám origo Mtechnic podvozek -35mm, péra a stabilizátory Eibach, tlumiče seriový Sasch a je to paráda, akorát bych chtěl předek malinko níž..... tak -15mm a byl bych spokojenej
Napsal: čtv 28.04.2005 23:59
od Miki_JI
patras píše:Miki_JI píše:Ahoj všem,
rád bych tu otevřel malé téma o upgrade 328 díly z M3 ... jinými slovy co se vyplatí vyměnit ? Teď nějak nemám na mysli ,,m3 look,, díly ale spíše díly zlepšující jízdní vlastnosti ... pružiny ? stabilizátor ? povězte ...
díky všem
Miki
Mko je Mko to proste nevojebes .... podvozek a brzdy a stabilizatory urcite zlepsi jizdni vlastnosti ale bude to porad za Mkem ...
328 coupe prodas za 230 a Hanz ti sendne Mko za 290

upgrade 328 za 60 litru na Mko to de ne ?? ...
No vzhledem k tomu ze jsem asi pred 14dny upgradoval z 316i na 328, tak dal upgrade necham chvili ulezet a bude zatim sbirat driving experieneće

TAkze v tuhle chvili mi jde spis o upravy z rady efektivnich, ne efektnich....
Napsal: pát 29.04.2005 16:48
od Speedy
No tak komplet podvozek sniženej, pak aspoň brzdový desky dopředu nějaký lepší, pak ten stabil z touringa(na vrakáči kolem 1000,-) a pak ty silentbloky na přední ramena z M3 3,2. to je asi nejjednodušší a hlavně dostupný řešení.
Napsal: sob 30.04.2005 11:48
od Miki_JI
Speedy píše:No tak komplet podvozek sniženej, pak aspoň brzdový desky dopředu nějaký lepší, pak ten stabil z touringa(na vrakáči kolem 1000,-) a pak ty silentbloky na přední ramena z M3 3,2. to je asi nejjednodušší a hlavně dostupný řešení.
Dík, vidím to podobně.
Další nápad je výfuk z Mka ??? Pomůže to motoru příp. pozná se nějaká změna zvuk. projevu ?

Nechci žádnej řev ale origo zvuk mě dostává (je mi jasny ze stejne na 328 nebude nebojte

)
Napsal: sob 30.04.2005 20:13
od M3maniac
Miki_JI píše:Speedy píše:No tak komplet podvozek sniženej, pak aspoň brzdový desky dopředu nějaký lepší, pak ten stabil z touringa(na vrakáči kolem 1000,-) a pak ty silentbloky na přední ramena z M3 3,2. to je asi nejjednodušší a hlavně dostupný řešení.
Dík, vidím to podobně.
Další nápad je výfuk z Mka ??? Pomůže to motoru příp. pozná se nějaká změna zvuk. projevu ?

Nechci žádnej řev ale origo zvuk mě dostává (je mi jasny ze stejne na 328 nebude nebojte

)
mám výfuk z M3 origo AC schnitzer kdybys chtěl

za 3k
Napsal: pon 02.05.2005 13:13
od Speedy
To je na pikaču, to chce komplet od svodů. A pak teda taky sání vetši. Samotnej koncovej hrnec k ničemu nebude.
Napsal: pon 02.05.2005 15:27
od M3maniac
Speedy píše:To je na pikaču, to chce komplet od svodů. A pak teda taky sání vetši. Samotnej koncovej hrnec k ničemu nebude.
Hmm,chceš mi namluvit že laděnej tlumič nemá žádnej by? zvukovej efekt???? no nevím i výrobci těchto značkových tlumičů píšou třeba 3-5 PS ,kolik tak asi stojí kompletní výfuk laděnej ze svodama?

zeptej se Bubiho

a co třeba koupit,jedno a až se sežene tak druhé? no ale asi se pletu...
Napsal: pon 02.05.2005 15:31
od M3maniac
M3maniac píše:Speedy píše:To je na pikaču, to chce komplet od svodů. A pak teda taky sání vetši. Samotnej koncovej hrnec k ničemu nebude.
Hmm,chceš mi namluvit že laděnej tlumič nemá žádnej by? zvukovej efekt???? no nevím i výrobci těchto značkových tlumičů píšou třeba 3-5 PS ,kolik tak asi stojí kompletní výfuk laděnej ze svodama?

zeptej se Bubiho

a co třeba koupit,jedno a až se sežene tak druhé? no ale asi se pletu...
P.S. když to tak čtu,tak by to chtělo ještě ostrou vačku,upravit jednotku a dát podvozek Bilstein,prostě vrazit do auta 200+k

Napsal: pon 02.05.2005 16:29
od Speedy
M3maniac píše:Speedy píše:To je na pikaču, to chce komplet od svodů. A pak teda taky sání vetši. Samotnej koncovej hrnec k ničemu nebude.
Hmm,chceš mi namluvit že laděnej tlumič nemá žádnej by? zvukovej efekt???? no nevím i výrobci těchto značkových tlumičů píšou třeba 3-5 PS ,kolik tak asi stojí kompletní výfuk laděnej ze svodama?

zeptej se Bubiho

a co třeba koupit,jedno a až se sežene tak druhé? no ale asi se pletu...
Zvukovej efekt to zcela jistě mít bude, nársut 3-5 koní je hezké číslo, ale ten vejfál má jiný prlměry trubek, uděláš redukci a pak ji zase uřízneš, až seženeš zbytek? Navícu 328 je klapka, která je otázkou, zd-li její odstranění nepřinese horší průběh kroutícího momentu v n. OT.
A navíc mám pocit,že Mikimu_ji šlo spíš o výkonový a jízdní vlatnosti a ne o to, aby mu co nejvíce vrčel vejfuck.

Napsal: úte 03.05.2005 07:53
od Hanz
no, ruku na srdce, u 328i staci odpojit tu podtlakovou hadicku co vede ke klapce a hned je zvuk lepsi...
Napsal: úte 03.05.2005 11:26
od LOPOLO
Hanz píše:no, ruku na srdce, u 328i staci odpojit tu podtlakovou hadicku co vede ke klapce a hned je zvuk lepsi...
a proc myslis ze tam je?

.. ja bych spis podobnejm zajemcum doporucoval nainstalovat mikrofon k vejfuku, prohnat signal prez nejakej distortion nebo overdrive a pustit to do radny audiosoupravy se subwooferem predenm nainstalovany do kary ... a samozrejme stahnout vokynka at z toho vokoli taky neco ma ..

Napsal: úte 03.05.2005 12:00
od Slid
M3maniac píše:Speedy píše:To je na pikaču, to chce komplet od svodů. A pak teda taky sání vetši. Samotnej koncovej hrnec k ničemu nebude.
Hmm,chceš mi namluvit že laděnej tlumič nemá žádnej by? zvukovej efekt???? no nevím i výrobci těchto značkových tlumičů píšou třeba 3-5 PS ,kolik tak asi stojí kompletní výfuk laděnej ze svodama?

zeptej se Bubiho

a co třeba koupit,jedno a až se sežene tak druhé? no ale asi se pletu...
Když už chceš aby to mělo patřičnej efekt tak to udělat rovnou od svodů a udělat sání, protože tyhle dvě veci nasebe navazujou.A tím že dáš jen zadní tlumič sportovní přidá prd akorát zvuk zhutní u některých aut.A že renomované firmy říkají že zadní tlumič přidá 5Hp je trochu divné ne.Spíš to auto pojede uvolněně tak jak bylo před lety vyrobeno nic ucpaný atd.A hlavně chtěl bych vidět někoho kdo v autě pozná 3-5Hp nárůstu...
Pokud jde o vzhled a ticho motoru dát jen koncovky.Pokud trochu jen zvuk a aby to lépe vypadalo tak zadní tlumič.Pokud chce někdo ladit koně tak celej vejfuk od svodů s větším průměrem atd. Pro daný typ vozu kterej je patřičně spočítán na daný vůz a doplněn sáním atd....
Napsal: úte 03.05.2005 13:39
od Miki_JI
Speedy píše:A navíc mám pocit,že Mikimu_ji šlo spíš o výkonový a jízdní vlatnosti a ne o to, aby mu co nejvíce vrčel vejfuck.

Tak tak ... resp. prioritu má opravdu ta jízdní stránka věci, na druhou když sem slyšel zvuk Hanzovi Mka nebo Reného na nějakém drift videu - ruku na srdce za takovej zvuk se nikdo stydět nemusí

Napsal: úte 03.05.2005 14:53
od Hanz
Slid píše:M3maniac píše:Speedy píše:To je na pikaču, to chce komplet od svodů. A pak teda taky sání vetši. Samotnej koncovej hrnec k ničemu nebude.
Hmm,chceš mi namluvit že laděnej tlumič nemá žádnej by? zvukovej efekt???? no nevím i výrobci těchto značkových tlumičů píšou třeba 3-5 PS ,kolik tak asi stojí kompletní výfuk laděnej ze svodama?

zeptej se Bubiho

a co třeba koupit,jedno a až se sežene tak druhé? no ale asi se pletu...
Když už chceš aby to mělo patřičnej efekt tak to udělat rovnou od svodů a udělat sání, protože tyhle dvě veci nasebe navazujou.A tím že dáš jen zadní tlumič sportovní přidá prd akorát zvuk zhutní u některých aut.A že renomované firmy říkají že zadní tlumič přidá 5Hp je trochu divné ne.Spíš to auto pojede uvolněně tak jak bylo před lety vyrobeno nic ucpaný atd.A hlavně chtěl bych vidět někoho kdo v autě pozná 3-5Hp nárůstu...
Pokud jde o vzhled a ticho motoru dát jen koncovky.Pokud trochu jen zvuk a aby to lépe vypadalo tak zadní tlumič.Pokud chce někdo ladit koně tak celej vejfuk od svodů s větším průměrem atd. Pro daný typ vozu kterej je patřičně spočítán na daný vůz a doplněn sáním atd....
myslet si muzes co chces, ale seriozni testy jen koncovych tlumicu prokazaly opak, nekde tu muzes pohledat odkaz, probehlo to tu jiz nekolikrat... je tam vzdy kocovy tlumic hodnoceny podle zpracovani, zvuku, hlucnosti, narustu PS a Nm... neni o cem... testovano stejny den na stejnem aute (M3) v USA

))