Stránka 1 z 1

Napsal: ned 03.04.2005 16:31
od motohanz
Tak vymena motoru m40 za m43 je uspesne provedena, myslel jsem ze to teda bude trochu jednoduzsi ale byly tam necekane problemky v elektrice ktery se museli vyresit..presneji s imobiliserem v r.j....

Napsal: ned 03.04.2005 17:21
od Miki_JI
motohanz píše:Tak vymena motoru m40 za m43 je uspesne provedena, myslel jsem ze to teda bude trochu jednoduzsi ale byly tam necekane problemky v elektrice ktery se museli vyresit..presneji s imobiliserem v r.j....
1.8 za 1.8 ? 8O Jsi měl ten původní mrtvej nebo proč takováhle výměna :?:

Napsal: ned 03.04.2005 18:36
od motohanz
na tom puvodnim byla potreba vymenit hydrostely a mozna i vacku a mel uz hodne za sebou tak jsem radsi koupil jinej kterej ma najeto 40 tisic...a ta m43 uz ma rozvody retezem a je celkove modernejsi a spotreba je este tak o litrik mensi...ale hlavne tech 40 tisic najeto..slo to tam i s prevodovkou a spojkou z toho auta...mimochodem z3 takze kratsi drahy razeni...:)

Napsal: ned 03.04.2005 18:37
od motohanz
jo a 1,8 za 1,8 ta m43 rok 99

Napsal: pon 04.04.2005 12:28
od Huska
Kolik ted stojí přestavba? Nebo jsi to neřešil?

Napsal: pon 04.04.2005 14:18
od motohanz
no tohle by mela bejt jen vymena motoru a to by melo stat asi 150,- kolek...ted to budu resit tak este nevim jak to dopadne, rikaj ze mozna budu muset zajet do bmw aby mi tos chvalil :? i...

Napsal: pon 04.04.2005 15:01
od Huska
no to budeš muse 100% protože jsi vyměnil typ motoru ... jinak neprojdeš technickou ani evidenční kontrolou. posledně co jsem to řešil tak to stálo kolem 3500,- ale nevím přesně. Jinak s touto přestavbou nebudeš mít žádný problém protože jsou to obě 1,8 a výkonově srovnatelné... za IS už je to horší kvůli brzdám.
Pak dej prosím vědět kolik to ted stojí, díky.

Napsal: pon 04.04.2005 19:13
od motohanz
no to doufam...nechce se mi davat za schvaleni nejaky nehorazny penize...nejhorsi je ze to zalezi jen na ty technicky stanici a kdyby se rozhodli ze ten papir od bme nepotrebujou tak mit o napisou i bez toho... :? ale tak to nefunguje.... :wink: uvidim co mi povedi u bmw

Napsal: pát 08.04.2005 08:19
od Lucius
Jestli to není tajný, kolik tě ta přestavba stála? Myslím motor, převodovka... práce... ...a jak je to časově náročný?

Napsal: pát 08.04.2005 11:29
od motohanz
Jasne tajny to neni...cekalo me udelat u motoru rozvody, hydrostely a mozna i vacku, coz by stalo dost penez a navic by ten motor mel stale najeto 200 tisic...tak jsem si sehnal motor ze Z3 99 rok ktera mela najeto necelejch 40 tisic... kompletni motor+prevodovka s funglovkou spojkou+kompletni lektrika motrou+ridic jednotka+vaha vzduchu me stalo 15000,- narocny to neni vse tam sedi presne jak ma jen je potreba si udelat uchyty na podbehu na zapalovani....delal jsem si to prakticky sam takze me prace nestala nic...jedinej problem u me byl ze jsem v aute nemel origo imobiliser od bmw a ona ta Z3 ho mela takze to vyzadovala ridici jednotka...tak jsme musel sehnat este ridici jednotku imobiliseru snimac a klicek a to se muselo vsechno este dadatecne pripojit...a pak uz to vrcelo...tenhle motor je vlaste proti ty m40 soucasnej moderni motor, kterej ma rozvody retezem, nema rozdelovac a halvne tech 40 tisic najeto... :lol:

Napsal: stř 04.05.2005 17:27
od error-motohanz
tak uz je overena prestavby u BMW a slibil jsem ze pak uverejnim kolik me to stalo... a stalo me to presne 1666,-