Stránka 1 z 2
Napsal: úte 29.03.2005 11:51
od motohanz
Oteviram diskuzi protoze me zajima co tady lidi na to...
Hanz píše:Peet píše:motohanz píše:to je drahy...

jeje uz me stvou ty kecy co jsem tu cetl o ctyrvalcich...,myslim panove ze ty co maj sestivalce a nepomlouvaj ctyrvalce maj skutecne v srdci bmw jako znacku a ty co blbe kecaj maj jen maly pera a potrebujou si dodavat sebevedomi...je to kazdyho vec, ja mam na rychlost masinu a auto potrebuju aby me penezma nesezralo a pritom chci bmw....
p.s. myslim ze povinny cca. 4500,- a 9000,- je docela rozdil...
Tak tak, moje řeč!!!!! Souhlasím
tak s tim vazne nesouhlasim

kdyz bude pro me moc rozdil 4,5k/rok nebudu si vubec kupovat Bmw, protoze je spousta jinych aut, kde tahle castka bude celkova investice do auta na rok, coz u jakehokoliv bawa neni mozne (mno, asi je, ale to necham na kazdym na posouzeni v cem chce jezdit, jestli ve strepu nebo v kare

)
Napsal: úte 29.03.2005 11:54
od motohanz
hmm tak ty ses asi zrovna ten typek o kterym mluvim....kdyby ses trochu zamyslel... je zvlastni ze mluvis o strepu a nacem pak rupaj hlavicky? no? na 4 valcich urcite ne.... oni ty naklady vychazej mnohem vic a kdyz to sectes tek to auto vychazi na jednou tolik....nemam nic proti 6 valum, taky bych si ho koupil kdybych nemel nouzi o prachy ale tady tyhle tupci co melou kraviny a i casto maj doma treba jenom fichtla by si meli v hlave rozsvitit a uvedomit si ze treba nekdo ma rodinu, nebo studuje a pritom chce mit proste BMW a neni to vo tom jestli to dela vrr vrr nebo vrruum vrruum...je to o stylu bmw a ne o dvou valcich vic nebo mim...totez plati o compaktech ktery tyhle sami tuponci polmlouvaj...
Napsal: úte 29.03.2005 11:58
od George_D
Mam rád svůj 4-válec ale plánuju 6ti vál ale né kvůli tomu, že bych neměl 4 válce rád al že prostě 2,5 ve 4válci nedělaj

Napsal: úte 29.03.2005 12:06
od psena
4500 znamena mesicne 375 korun a 9000 mesicne 750, rozdil je 375 kc mesicne.Nechapu proc to nekdo resi.....ale pokud nejakej student blazni po Baworovi a to iso je tak na hranici jeho moznosti, tak chapu ze radsi iso nez nic.Nakonec, kazdej je sveho stesti strujce a kazdeho ceka urcity vyvoj vlastniho poznani.
P.S komu se nechce cekat na vlastni poznani , tak prozradim ze vsichni skoncime v plne vybavenych vysokoobjemovych sedmickach...

Napsal: úte 29.03.2005 12:09
od stealth
psena píše:P.S komu se nechce cekat na vlastni poznani , tak prozradim ze vsichni skoncime v plne vybavenych vysokoobjemovych sedmickach...

jasne, dost o tom premejslim, minimalne na duchod, pokud to neprijde jeste driv

Napsal: úte 29.03.2005 12:22
od motohanz
jasne psena asi tak vsichni steje skoncime...ale me slo o to ze nekdo tady posuzuje ze neoc bme je neco ne...myslim si ze spravnej bmw fanda je takovej kterej jede na sraz pres celou republiku ve svy vypiplany e30 316 a i na to treba setri celej mesic setri nez clovek kter prijede se svou novou sedmickou o ktery vi ten clovek ze ma akorat 4 kola a mysli si ze se znej vsichni na srazu poserou ze ma auto za 2 mega...
Napsal: úte 29.03.2005 12:24
od motohanz
sorry za chyby...

Napsal: úte 29.03.2005 12:43
od Kot3l
bmw je bmw, ja sem rastista, pac nesnasim japonce, medoury a audi
a krom toho maji majitele bmw nejcasteji sex, tak vo cem tady debatovat?

Napsal: úte 29.03.2005 12:45
od Kot3l
sem jeste zapomnel na vw!
Napsal: úte 29.03.2005 13:56
od Jawak
psena píše:...prozradim ze vsichni skoncime v plne vybavenych vysokoobjemovych sedmickach...

Jasnovidec

Já si na vlastní poznání počkal a kde jsem přestal
Když srovnám pocit z jízdy v 3ce, 5ce a 7ce, tak dnes říkám že už bych 3ku nechtěl, nejmíň pjé?o
Napsal: úte 29.03.2005 14:17
od dave
Kuci dejte si nějakou knihu o motorech a dovíte se, že čím víc hrnků tím lépe. Takže to chce aspoň 6.
Napsal: úte 29.03.2005 14:34
od motohanz
to jo a jaka pak to byla chytra kniha?

znamej menil hydrosely na 850 a docela se zasmal..uz takovej nazor nemel...musis na to mit proste prachy...
Napsal: úte 29.03.2005 14:38
od Pavel
motohanz píše:to jo a jaka pak to byla chytra kniha?

znamej menil hydrosely na 850 a docela se zasmal..uz takovej nazor nemel...musis na to mit proste prachy...
já si myslím že cokoliv jiného na 850 musí byt vcelku palba...

Napsal: úte 29.03.2005 15:18
od George_D
Nehante žadný motory, když máte rádi BMW, protože i ty slabší BMW vyrobilo. To je jako kdybych si koupil 10ti nebo 12ti vál a hanil tady 6ti válce. Prostě debata o ničem.

Napsal: úte 29.03.2005 15:27
od Slid
George_D píše:Nehante žadný motory, když máte rádi BMW, protože i ty slabší BMW vyrobilo. To je jako kdybych si koupil 10ti nebo 12ti vál a hanil tady 6ti válce. Prostě debata o ničem.

přesně tak....nechápu proč někdo tu haní nějaký motory BMW a vyzdvihuje jen jednu skupinu BMW.Když BMW je BMW a už to mluví samo o sobě a je jedno zdali má 316 nebo 328 nebo M3 ale hlavní je že má BMW a miluje tuto značku a sám si vybere možnost vozu v rozmezí co nabízí sobě potřebné.A kdo to haní tak je podle mě hloupej a jen blbě keca a nezajímá ho značka BMW ale jen se masíruje v co nejsílnější káře....

Napsal: úte 29.03.2005 15:31
od Bombarder
mi se nelibi, ze u E36 delali 320i a 325i v sestivalcich. meli to nechat na 4 nebo max 5-ti.
Napsal: úte 29.03.2005 16:51
od krki
Mám 3187,teda 4- válec,jsem sním docela spokojenej.Samozřejmě že bych chtělo 6v,a? už kvůli zvuku ,zátahu atd..ale nemůže mít člověk vše...ale jak říkám,na normální jěždění to stačí,spotřeba mě dělá víc než radost a holt zvuk atd musím oželet.Hlavně aby e to nesralo a jezdilo to ajeto.Ikdyž pojištění s obsahem 1860 ccm když limit je 1850..to člověka trochu nasere.Zatim čau
Napsal: úte 29.03.2005 18:29
od RedBaron
Motor a obzvláště u BMW je strašně moc velkej rozdíl. Sám jsem nedávno prodělal kvůli svým koníčkům downgrade z 540iA na 524td a je to úplně jiný auto. Jo, je pohodlný, bezpečný, tichý a v pohodě jízdní vlastnosti, ale je kvůli tomu motoru je to střep. Zmizet ve 180ti jako dráha dopředu nebo váhat s předjetím a motat se za čoudící Ávií sedm kilometrů protože to nejede, to je prostě jinej svět. Navíc k silnějšímu motoru se automaticky řadí silnější brzdy, jinej podvozek, jiná kola a obutí, prostě jinej svět, není o čem diskutovat.
Napsal: úte 29.03.2005 18:41
od Filozof
RedBaron píše:Motor a obzvláště u BMW je strašně moc velkej rozdíl. Sám jsem nedávno prodělal kvůli svým koníčkům downgrade z 540iA na 524td a je to úplně jiný auto. Jo, je pohodlný, bezpečný, tichý a v pohodě jízdní vlastnosti, ale je kvůli tomu motoru je to střep. Zmizet ve 180ti jako dráha dopředu nebo váhat s předjetím a motat se za čoudící Ávií sedm kilometrů protože to nejede, to je prostě jinej svět. Navíc k silnějšímu motoru se automaticky řadí silnější brzdy, jinej podvozek, jiná kola a obutí, prostě jinej svět, není o čem diskutovat.
Máš pravdu ale ne každej má na to živit V8 nebo V6. A BMW už samo o sobě má perfektní jízdní vlastnosti oproti jiným značkám, ikdyž je to třeba jen 318i.
Ten kdo dnes jezdí v 318i a jednou bude mít více finančních prostředků tak si třeba koupí 328i nebo 330d.....atd.
Napsal: úte 29.03.2005 19:59
od psena
Bombarder píše:mi se nelibi, ze u E36 delali 320i a 325i v sestivalcich. meli to nechat na 4 nebo max 5-ti.
Si delas kozy ne?Nebavim se o 2litru, tam mas recht, ale 2,5 je ideal na sestival.Idealni obsah jednoho valce je 400-500cm na druhou.