Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 17.03.2005 16:21
od MK
...v Elitu spíše hádají, aspoň mám ten pocit... Díky. MK

Napsal: čtv 17.03.2005 17:03
od MK
Tak jsem našel 71 Ah (Varta).

Napsal: čtv 17.03.2005 18:24
od Speedy
Do E36 323/328 patří v základu 65Ah baterie. Pokud tam máš nějakou hudbu navíc, dej tam tak 85Ah. 100Ah tam mám já a bez problému.

Jinak je to v zásadě jedno, jenom doporučuju nekupovat baterii XT, kterou v ELITu máme, ale je to spíš horší kvalita.

Napsal: čtv 17.03.2005 18:59
od LOPOLO
alp píše:cim vic, tim lip a ten cenovej rozdil neni tak zasadni.
jo ...

Napsal: pát 18.03.2005 07:33
od Toydolls
Ja bych nerekl cim vic tim lip - ridil bych se toho co udava vyrobce, nejsem si jistej jak je to vyreseny u BMW,ale obecne kdyz das moc silnou baterku do normal auta tak riskujes to,ze ti vodejde starter

Napsal: pát 18.03.2005 10:12
od Speedy
Toydolls píše:Ja bych nerekl cim vic tim lip - ridil bych se toho co udava vyrobce, nejsem si jistej jak je to vyreseny u BMW,ale obecne kdyz das moc silnou baterku do normal auta tak riskujes to,ze ti vodejde starter
No to nevím, jaxi na tohle přišel, ale vcelku je to blbost.

Napsal: pát 18.03.2005 10:27
od Speedy
Imho E36 6V je dimenzovaná na 100Ah baterii.

Napsal: pát 18.03.2005 11:15
od darmon
Speedy píše:
Toydolls píše:Ja bych nerekl cim vic tim lip - ridil bych se toho co udava vyrobce, nejsem si jistej jak je to vyreseny u BMW,ale obecne kdyz das moc silnou baterku do normal auta tak riskujes to,ze ti vodejde starter
No to nevím, jaxi na tohle přišel, ale vcelku je to blbost.
neni to blbost, normalne se zapece civka na starteru, ale to plati kdyz se nacpe naka highpower baterka do auta kde ma bejt naka slaba a neni to nijak chraneny. Nicmene souhlasim s tim ze co nejvetsi co se tam vejde.

Napsal: pát 18.03.2005 11:49
od darmon
alp píše:rekl bych ze v bramborech to bude asi osetreny. Vzdyt primo BMW dela pridavnou druhou baterku ....

... navic jsem mel ve vsech autech vzdycky baterky s minimalne o 50% vetsi kapacitou a nikdy zadnej problem nebyl ...
nejde vo kapacitu ale proudy

Napsal: pát 18.03.2005 11:50
od darmon
a pridavna baterka je pro systemy jako nezavisly topeni. protoze spojovat baterky jak paralelne tak seriove nema moc smyslu

Napsal: pát 18.03.2005 14:56
od Speedy
darmon píše:
Speedy píše:
Toydolls píše:Ja bych nerekl cim vic tim lip - ridil bych se toho co udava vyrobce, nejsem si jistej jak je to vyreseny u BMW,ale obecne kdyz das moc silnou baterku do normal auta tak riskujes to,ze ti vodejde starter
No to nevím, jaxi na tohle přišel, ale vcelku je to blbost.
neni to blbost, normalne se zapece civka na starteru, ale to plati kdyz se nacpe naka highpower baterka do auta kde ma bejt naka slaba a neni to nijak chraneny. Nicmene souhlasim s tim ze co nejvetsi co se tam vejde.
Aha, no tak se omlouvám, vycházel jsem z předpokladu, že ten startér si vezme proud jenom maximální, který potřebuje, ne proud takový, který je baterka schopná dát.

Napsal: sob 19.03.2005 09:26
od doxa
darmon píše:
alp píše:rekl bych ze v bramborech to bude asi osetreny. Vzdyt primo BMW dela pridavnou druhou baterku ....

... navic jsem mel ve vsech autech vzdycky baterky s minimalne o 50% vetsi kapacitou a nikdy zadnej problem nebyl ...
nejde vo kapacitu ale proudy
To by me zajimalo z jaky rovnice ta tvoje teorie vychazi :) Ja znam pro tenhle pripad jen (pokud si dobre pamatuju) U:R=I tj. volty deleno odpor rovna se proud a z toho vypliva, ze proud je zavislej na odporu starteru a ne na kapacite baterky....