Stránka 1 z 2

Napsal: čtv 03.03.2005 01:41
od doxa
Tohle se mi bohuzel vcera stalo. Voda v nadrzce zustala, olej v motoru nikoliv. Stalo se to nekomu a bylo to jen tesnenim pod hlavou? Mam strach ze to bude hlava :-( Dozvim se to asi az v sobotu...

Napsal: čtv 03.03.2005 08:54
od George_D
Doufej v hlavu aby to nebyly kroužky :roll:

Napsal: čtv 03.03.2005 09:21
od tds
George_D píše:Doufej v hlavu aby to nebyly kroužky :roll:
nedej bože prasklej píst

Napsal: čtv 03.03.2005 09:44
od LOPOLO
nebo rozbity auto :D

Napsal: čtv 03.03.2005 09:51
od patras
LOPOLO píše:nebo rozbity auto :D
:D

Napsal: čtv 03.03.2005 16:23
od voTon
pistni krouzky to nejsou myslim skoro urcite, zacalo to z cista jasna a nebo si tomu dal rost kdyz to bylo studeny? tesneni pod hlavou by to bejt mohlo, ale taky by se to nepodelalo naraz to spis prasklou hlavou.

Napsal: čtv 03.03.2005 17:06
od doxa
voTon píše:pistni krouzky to nejsou myslim skoro urcite, zacalo to z cista jasna a nebo si tomu dal rost kdyz to bylo studeny? tesneni pod hlavou by to bejt mohlo, ale taky by se to nepodelalo naraz to spis prasklou hlavou.
Zacalo to z cista jasna, trochu jsem na to slapnul, ale nebylo to do otacek a motor uz byl zahratej...

Napsal: čtv 03.03.2005 17:30
od Speedy
No jenom všechna těsnění a gufera + šrouby, který se mění při sundání hlavy stojí skoro 7000,- + srovnání hlavy a práce, počítej lehce přes 10k.

Napsal: pát 04.03.2005 18:50
od voTon
doxa píše:
voTon píše:pistni krouzky to nejsou myslim skoro urcite, zacalo to z cista jasna a nebo si tomu dal rost kdyz to bylo studeny? tesneni pod hlavou by to bejt mohlo, ale taky by se to nepodelalo naraz to spis prasklou hlavou.
Zacalo to z cista jasna, trochu jsem na to slapnul, ale nebylo to do otacek a motor uz byl zahratej...
no typnul bych si bohuzel tu prasklou hlavu ... muze to bejt uzka trhlina nekde kolem ventilu. ale dokud nesundas hlavu tak se to stejne nedozvis a v tomhle pripade je treba ji sundat takrka 100%tne

Napsal: úte 08.03.2005 16:30
od doxa
tak doxův motor už je venku :wink:
olej se dostal do válců přes sací ventily, ale nikdo nenašel kudy se tam ten olej mohl dostat ...... žádná prasklina, těsnění pod hlavou v pořádku ...... tak kudy by to třeba mohlo být ?????? a na prvním válci je píst o 1,5cm níž - je to normální ? nebo je ohnutá ojnice ? víte někdo o tom něco ????
za doxu píše jeho žena božena :twisted: ne že bych tomu tak rozuměla, doxi mi to musel říct, chichichi, a protože není doma, píšu za něj .......
jára

Napsal: úte 08.03.2005 16:41
od Hanz
mno a nebylo to tak, ze se ohla z nejakyho duvodu ojnice na prvnim valci, dovnitr vlitnul olej, kterej se dostal do sani a byl zpetne nasatej do vsech valcu?

Napsal: stř 09.03.2005 06:56
od George_D
Hanz: To mi neřikej že se může ohnout ojnice!!! Vždy? každej mluví o nesmrtelnosti 6válců :roll:

Napsal: stř 09.03.2005 13:04
od Lukáš
George_D píše:Hanz: To mi neřikej že se může ohnout ojnice!!! Vždy? každej mluví o nesmrtelnosti 6válců :roll:
možny je všechno :-)

třeba ojnice skrz blok :-)

Napsal: stř 09.03.2005 17:17
od voTon
nesmysl , ojnice se nemuze ohnout, alespon ne tak aby byl pist o 1.5cm niz, kdyz uz sme u toho jak je niz? jako ze v horni uvrati je niz nez ostatni a nebo ted momentalne je 1.5cm pod okrajem :D ? krz ventil se olej dostat moch treba kuvli spatnej ucpavce ventilu, ale nerek bych ze jen tak raz naraz a ze by ho bylo tolik . a i kdyby tak se nedostane do vody. nemuzu si pomoct, ale porad to vidim na nakou trhlinu v hlave...pri studenym motoru nemusi bejt ani videt nehlede na to ze muze byt uvnitr. tzn mezi ventilem kanalem na olej a na vodu, chce to ji opravdu peclive prohlidnout pac pak uz by to mohlo bejt jenom to tesneni.
aby se olej dostal do sani muselo by se v motoru stat neco strasne strasnyho a nebo hodit auto na boudu :lol:

Napsal: čtv 10.03.2005 18:07
od doxa
voTon píše:nesmysl , ojnice se nemuze ohnout, alespon ne tak aby byl pist o 1.5cm niz, kdyz uz sme u toho jak je niz? jako ze v horni uvrati je niz nez ostatni a nebo ted momentalne je 1.5cm pod okrajem :D ? :lol:
Jo je v horni uvrati o 1.5mm niz nez tusim 6-tej se kterym beha...

Napsal: čtv 10.03.2005 18:10
od doxa
Jo a ta voda v oleji prej neni, takze jen ten olej "vytekl" Schanim celej motor, protoze kdyz je v hajzku neco v hlave a je to i drbly dole, tak je to spatenka. Jinak ojnice se muze ohnout lehce, protoze kdyz se valec zaplni olejem tak se nema co stlacovat (vzduch) a pak musi proste neco povolit...

Napsal: čtv 10.03.2005 18:27
od voTon
wow! tak to si nedokazu ani poredstavit, osobne si myslim ze ojnice se da jedine zlomit, jinak nejsem si jiste jestli beha 1 a sestej uplne presne na stejne, zkousel si s tim otacet myslim jestli si vylozene zkousel kde ma 6 valec horni uvrat? nemas naky fotky? tohle by me fakt zajimalo...

Napsal: pát 11.03.2005 13:14
od doxa
voTon píše:wow! tak to si nedokazu ani poredstavit, osobne si myslim ze ojnice se da jedine zlomit, jinak nejsem si jiste jestli beha 1 a sestej uplne presne na stejne, zkousel si s tim otacet myslim jestli si vylozene zkousel kde ma 6 valec horni uvrat? nemas naky fotky? tohle by me fakt zajimalo...
To bohuzel nemam, mam to u kamarada v dilne, ale dneska ten motor stejne vyhodi ven a sunda vanu atd., takze se uvidi...

Napsal: pát 11.03.2005 13:23
od LOPOLO
jakej das motor .. neuvazoval si tam dat rovnou nejakou M54?

Napsal: pát 11.03.2005 13:30
od doxa
LOPOLO píše:jakej das motor .. neuvazoval si tam dat rovnou nejakou M54?
Co bych musel vsechno dat jinyho? Jednotku asi urcite... Mas s tim nakou zkusenost?