Stránka 1 z 2
Napsal: čtv 03.03.2005 01:41
od doxa
Tohle se mi bohuzel vcera stalo. Voda v nadrzce zustala, olej v motoru nikoliv. Stalo se to nekomu a bylo to jen tesnenim pod hlavou? Mam strach ze to bude hlava

Dozvim se to asi az v sobotu...
Napsal: čtv 03.03.2005 08:54
od George_D
Doufej v hlavu aby to nebyly kroužky

Napsal: čtv 03.03.2005 09:21
od tds
George_D píše:Doufej v hlavu aby to nebyly kroužky

nedej bože prasklej píst
Napsal: čtv 03.03.2005 09:44
od LOPOLO
nebo rozbity auto

Napsal: čtv 03.03.2005 09:51
od patras
LOPOLO píše:nebo rozbity auto


Napsal: čtv 03.03.2005 16:23
od voTon
pistni krouzky to nejsou myslim skoro urcite, zacalo to z cista jasna a nebo si tomu dal rost kdyz to bylo studeny? tesneni pod hlavou by to bejt mohlo, ale taky by se to nepodelalo naraz to spis prasklou hlavou.
Napsal: čtv 03.03.2005 17:06
od doxa
voTon píše:pistni krouzky to nejsou myslim skoro urcite, zacalo to z cista jasna a nebo si tomu dal rost kdyz to bylo studeny? tesneni pod hlavou by to bejt mohlo, ale taky by se to nepodelalo naraz to spis prasklou hlavou.
Zacalo to z cista jasna, trochu jsem na to slapnul, ale nebylo to do otacek a motor uz byl zahratej...
Napsal: čtv 03.03.2005 17:30
od Speedy
No jenom všechna těsnění a gufera + šrouby, který se mění při sundání hlavy stojí skoro 7000,- + srovnání hlavy a práce, počítej lehce přes 10k.
Napsal: pát 04.03.2005 18:50
od voTon
doxa píše:voTon píše:pistni krouzky to nejsou myslim skoro urcite, zacalo to z cista jasna a nebo si tomu dal rost kdyz to bylo studeny? tesneni pod hlavou by to bejt mohlo, ale taky by se to nepodelalo naraz to spis prasklou hlavou.
Zacalo to z cista jasna, trochu jsem na to slapnul, ale nebylo to do otacek a motor uz byl zahratej...
no typnul bych si bohuzel tu prasklou hlavu ... muze to bejt uzka trhlina nekde kolem ventilu. ale dokud nesundas hlavu tak se to stejne nedozvis a v tomhle pripade je treba ji sundat takrka 100%tne
Napsal: úte 08.03.2005 16:30
od doxa
tak doxův motor už je venku
olej se dostal do válců přes sací ventily, ale nikdo nenašel kudy se tam ten olej mohl dostat ...... žádná prasklina, těsnění pod hlavou v pořádku ...... tak kudy by to třeba mohlo být ?????? a na prvním válci je píst o 1,5cm níž - je to normální ? nebo je ohnutá ojnice ? víte někdo o tom něco ????
za doxu píše jeho žena božena

ne že bych tomu tak rozuměla, doxi mi to musel říct, chichichi, a protože není doma, píšu za něj .......
jára
Napsal: úte 08.03.2005 16:41
od Hanz
mno a nebylo to tak, ze se ohla z nejakyho duvodu ojnice na prvnim valci, dovnitr vlitnul olej, kterej se dostal do sani a byl zpetne nasatej do vsech valcu?
Napsal: stř 09.03.2005 06:56
od George_D
Hanz: To mi neřikej že se může ohnout ojnice!!! Vždy? každej mluví o nesmrtelnosti 6válců

Napsal: stř 09.03.2005 13:04
od Lukáš
George_D píše:Hanz: To mi neřikej že se může ohnout ojnice!!! Vždy? každej mluví o nesmrtelnosti 6válců

možny je všechno
třeba ojnice skrz blok

Napsal: stř 09.03.2005 17:17
od voTon
nesmysl , ojnice se nemuze ohnout, alespon ne tak aby byl pist o 1.5cm niz, kdyz uz sme u toho jak je niz? jako ze v horni uvrati je niz nez ostatni a nebo ted momentalne je 1.5cm pod okrajem

? krz ventil se olej dostat moch treba kuvli spatnej ucpavce ventilu, ale nerek bych ze jen tak raz naraz a ze by ho bylo tolik . a i kdyby tak se nedostane do vody. nemuzu si pomoct, ale porad to vidim na nakou trhlinu v hlave...pri studenym motoru nemusi bejt ani videt nehlede na to ze muze byt uvnitr. tzn mezi ventilem kanalem na olej a na vodu, chce to ji opravdu peclive prohlidnout pac pak uz by to mohlo bejt jenom to tesneni.
aby se olej dostal do sani muselo by se v motoru stat neco strasne strasnyho a nebo hodit auto na boudu

Napsal: čtv 10.03.2005 18:07
od doxa
voTon píše:nesmysl , ojnice se nemuze ohnout, alespon ne tak aby byl pist o 1.5cm niz, kdyz uz sme u toho jak je niz? jako ze v horni uvrati je niz nez ostatni a nebo ted momentalne je 1.5cm pod okrajem

?

Jo je v horni uvrati o 1.5mm niz nez tusim 6-tej se kterym beha...
Napsal: čtv 10.03.2005 18:10
od doxa
Jo a ta voda v oleji prej neni, takze jen ten olej "vytekl" Schanim celej motor, protoze kdyz je v hajzku neco v hlave a je to i drbly dole, tak je to spatenka. Jinak ojnice se muze ohnout lehce, protoze kdyz se valec zaplni olejem tak se nema co stlacovat (vzduch) a pak musi proste neco povolit...
Napsal: čtv 10.03.2005 18:27
od voTon
wow! tak to si nedokazu ani poredstavit, osobne si myslim ze ojnice se da jedine zlomit, jinak nejsem si jiste jestli beha 1 a sestej uplne presne na stejne, zkousel si s tim otacet myslim jestli si vylozene zkousel kde ma 6 valec horni uvrat? nemas naky fotky? tohle by me fakt zajimalo...
Napsal: pát 11.03.2005 13:14
od doxa
voTon píše:wow! tak to si nedokazu ani poredstavit, osobne si myslim ze ojnice se da jedine zlomit, jinak nejsem si jiste jestli beha 1 a sestej uplne presne na stejne, zkousel si s tim otacet myslim jestli si vylozene zkousel kde ma 6 valec horni uvrat? nemas naky fotky? tohle by me fakt zajimalo...
To bohuzel nemam, mam to u kamarada v dilne, ale dneska ten motor stejne vyhodi ven a sunda vanu atd., takze se uvidi...
Napsal: pát 11.03.2005 13:23
od LOPOLO
jakej das motor .. neuvazoval si tam dat rovnou nejakou M54?
Napsal: pát 11.03.2005 13:30
od doxa
LOPOLO píše:jakej das motor .. neuvazoval si tam dat rovnou nejakou M54?
Co bych musel vsechno dat jinyho? Jednotku asi urcite... Mas s tim nakou zkusenost?