Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 10.02.2005 09:15
od George_D
Cau kluci mam jen dotaz. Shanim rychle vanu na M42 (M40/M43) trošku jsem tuknul, nemáte někdo?? Nebo info na nějakej rozumnej vrakál v Praze a okolí?? No a hlavně se chci zeptat jestli musí motor ven nebo jde ta vana sundat bez vyndání?? Koukal jsem na to včera na jámě a podle oka mi to přijde že by to šlo ale radši bych se ujistil od někoho kdo to už dělal.

Napsal: čtv 10.02.2005 10:42
od Marty_
Co to je, hlinik? Ja mam taky hlinik, prorazil jsem ji pred rokem, dira obrovska - tak 10*5 cm, normalne kus vylit, tak jsem ho sebral a nechal jsem si to zavarit a zatim to drzi vyborne, olej se mi neztraci, pohoda

Napsal: čtv 10.02.2005 10:44
od Marty_
Jo jinak kamos na oktavce to tuknul jen trosicku ze je tam dira 1cmx1cm a zalepil to nejakym special lepidlem nebo co, nikdy driv jsem o tom neslysel, ale pry to drzi tak nevim...
Napsal: čtv 10.02.2005 10:44
od George_D
Ja vim že to pujde bez problemu zavařit mam tam jen malou prasklinku ale radši bych do zásoby ještě jednu když bude rozumná cenovka

Napsal: čtv 10.02.2005 11:36
od Hanz
vypustit olej, odmastit, pripadne na koncich malinke dirky na omezeni sireni a zalepit, drzi to vyborne... (varianta bez sundavani vany-nejsem si jistej, jestli pujde dolu)
Napsal: čtv 10.02.2005 12:44
od kutil
A jaké lepidlo používáte já jsem párkrát s úspěchem použil tekutý kov od loctite(či jak se to píše) taková dvojitá stříkačka asi 230 Kč většinou to drželo ale vždy jsem radši tu vanu demontoval protože to odmaštění by mohlo být nedostatečné a ten olej se má snahu shora stále tlačit i po vypuštění dával jsem to oboustranně.
Napsal: čtv 10.02.2005 13:38
od michal
kutil píše:A jaké lepidlo používáte já jsem párkrát s úspěchem použil tekutý kov od loctite(či jak se to píše) taková dvojitá stříkačka asi 230 Kč většinou to drželo ale vždy jsem radši tu vanu demontoval protože to odmaštění by mohlo být nedostatečné a ten olej se má snahu shora stále tlačit i po vypuštění dával jsem to oboustranně.
tak timhle lepidlem jsem lepil vanu taky drzi to vyborne
se sundanim vany souhlasim,pak je to na 100%
Napsal: pát 15.02.2008 18:31
od HansCZ
me se zas dnes prozmenu povedlo neco jineho

pri dotahovani vypustniho sroubu jsem utahoval asi az moc a po chvili jsem zjistil ze mi trosku kape olej,po ohledani jsem s hruzou objevil prasklinu viz obrazek, sroub nejde uplne dotahnout a protaci se. Mozna tomu pomohlo ze vana ocividne drive byla skrtla o vozovku. Myslite ze tohle pujde nejak zavarit? ja myslim ze ne protoze je to dost komplikovany misto. Jeste me napadlo to zapatlat nejakym lepidlem a pak dej se vule bozi...
diky za rady
foto:
http://klasika.ukazto.com/img/2197586,sroub.jpg
Napsal: pát 15.02.2008 18:42
od Spajky
mně bohužel praskla...ne skrz,ale byla tam prasklinka, normálně zavařili a je fakt že festově

M52 2.0
Napsal: pát 15.02.2008 19:51
od all
HansCZ píše:me se zas dnes prozmenu povedlo neco jineho

pri dotahovani vypustniho sroubu jsem utahoval asi az moc a po chvili jsem zjistil ze mi trosku kape olej,po ohledani jsem s hruzou objevil prasklinu viz obrazek, sroub nejde uplne dotahnout a protaci se. Mozna tomu pomohlo ze vana ocividne drive byla skrtla o vozovku. Myslite ze tohle pujde nejak zavarit? ja myslim ze ne protoze je to dost komplikovany misto. Jeste me napadlo to zapatlat nejakym lepidlem a pak dej se vule bozi...
diky za rady
foto:
http://klasika.ukazto.com/img/2197586,sroub.jpg
a jé, nekonečnej závit, taky se mi to stalo...
to půjde s klidem zavařit a udělat,respektive protáhnout závit...
Napsal: pát 15.02.2008 20:17
od HansCZ
all píše:HansCZ píše:me se zas dnes prozmenu povedlo neco jineho

pri dotahovani vypustniho sroubu jsem utahoval asi az moc a po chvili jsem zjistil ze mi trosku kape olej,po ohledani jsem s hruzou objevil prasklinu viz obrazek, sroub nejde uplne dotahnout a protaci se. Mozna tomu pomohlo ze vana ocividne drive byla skrtla o vozovku. Myslite ze tohle pujde nejak zavarit? ja myslim ze ne protoze je to dost komplikovany misto. Jeste me napadlo to zapatlat nejakym lepidlem a pak dej se vule bozi...
diky za rady
foto:
http://klasika.ukazto.com/img/2197586,sroub.jpg
a jé, nekonečnej závit, taky se mi to stalo...
to půjde s klidem zavařit a udělat,respektive protáhnout závit...
ale co ta prasklina, zavarit+ potom protahnout zavit? ja si prave myslim ze presne na misto kde se udelala prasklina je tlak diky tomu sroubu (dotahnuti) takovy ze by to po zavareni mohlo povolit zas v tom svaru...

Napsal: pát 15.02.2008 20:28
od Zave
ja na e30 urazil tak ze sem utrhl motor ze silentbloku
Na prirube pro vanu zustal jeden zalomenej sroub, ostatni se vytrhali a ani stripek hliniku tam nezustal

Jinak vana tehda sla sundat primo zespod ale nevim jak je to na e36

Napsal: pát 15.02.2008 22:11
od Killca
kdyz se tu o tom bavite taky by me zajimalo jestli jde vana dolu bez demontaze dalsich veci, musim vymenit tesneni

Napsal: pát 15.02.2008 22:53
od all
HansCZ píše:all píše:HansCZ píše:me se zas dnes prozmenu povedlo neco jineho

pri dotahovani vypustniho sroubu jsem utahoval asi az moc a po chvili jsem zjistil ze mi trosku kape olej,po ohledani jsem s hruzou objevil prasklinu viz obrazek, sroub nejde uplne dotahnout a protaci se. Mozna tomu pomohlo ze vana ocividne drive byla skrtla o vozovku. Myslite ze tohle pujde nejak zavarit? ja myslim ze ne protoze je to dost komplikovany misto. Jeste me napadlo to zapatlat nejakym lepidlem a pak dej se vule bozi...
diky za rady
foto:
http://klasika.ukazto.com/img/2197586,sroub.jpg
a jé, nekonečnej závit, taky se mi to stalo...
to půjde s klidem zavařit a udělat,respektive protáhnout závit...
ale co ta prasklina, zavarit+ potom protahnout zavit? ja si prave myslim ze presne na misto kde se udelala prasklina je tlak diky tomu sroubu (dotahnuti) takovy ze by to po zavareni mohlo povolit zas v tom svaru...

Když to bude dobře zavařený tak to nepraskne, ale musíš to utahovat s rozumem a citem.
Napsal: pát 15.02.2008 23:25
od HanzE3
Tak se zavařením už mám taky zkušenost e30 1.6i položená o 8 - 6 k zemi, tam to jde samo.

Vana si myslím že určo dolu + nové těsnění. Kdyžtak vanu na M43 mám a je mi k ničemu, kdyby byl zájem SZ nebo sms.

Napsal: čtv 05.06.2008 22:52
od Marosh
Trochu oživím staré vlákno - čím vanu těsníte? Koupil jsem nové těsnění a je na něm (stejně jako v TISu) napsáno, že se má navíc ještě do rohů přidat vrstva jakéhosi těsnidla (tmelu, silikonu?) Drei Bond 1209 (alternativně 3M, Loctite). Dáváte to tam? Když něco dělám, dělám to pořádně, ale na druhou stranu nejsem velkým příznivcem podobných tmelolepidel...
Napsal: čtv 05.06.2008 23:35
od koki
nemám s tím praktickou zkušenost; dle manuálu je třeba zvednout motor pro lepší přístup
Napsal: čtv 05.06.2008 23:41
od honzibmw
koki píše:nemám s tím praktickou zkušenost; dle manuálu je třeba zvednout motor pro lepší přístup
jj povolis na silenblokach a prizvednes pak ji vymotas
Napsal: pát 06.06.2008 16:29
od Marosh
To mám zmáklý... pokud má člověk dlouhý prsty, tak ani nemusí motor zvedat, ale prostě povolí tu "olejovou násosku" a vana se dá vysoukat.
Jde mi ale o to tesnění "magickým přípravkem". Jestli je to nutné..?
Nikdo neví?