Stránka 1 z 1

Napsal: stř 02.02.2005 16:29
od pryfish
Zdravim vas vsechny ... 8)

Ráda bych vaší radu.
Nemohu se rozhodnout a to mezi dvema trojkama
obe sou z 98
jedna je 318icko - 87kW se serviskou cernej prvni majitel CR, 90tis. najeto
druhy je 320D - 110kW dovoz bez servisky samozrejme s vetsi vybou (navic od ty 318 ma vyhrivany sedadla, sibr, delena zadni sedadla, multifun. volant, indikator parkovani - pro me jako pro zenskou super vec :)) udavaj 107tis. najeto ale samozrejme neni jisty
nemuzu se rozhodnout poradte reknete jak to vidite :) lepsi motor lepsi vybava ale nejista minulost :)
jeste dodam ze rozdil mezi nima cenove je 10k vyssi ten D
tak jak :?: :?: :?:
moc moc prosim o radu :roll:

Napsal: stř 02.02.2005 17:19
od Pavel
320d.. :)

Napsal: stř 02.02.2005 17:35
od MIKI
Ja bych rekl ze jsi si uz odpovedela sama... :)

Napsal: stř 02.02.2005 17:39
od pryfish
neodpovedela :(((( cekam dalsi vyjadreni zatim je to jasny :-)

Napsal: stř 02.02.2005 17:41
od voko21
Jasně že Diesel Weapon! :) 320d

Jenom by mě zajímalo u tý 318ky, zda je dobře ten "černej" majitel, nemá tam být "českej"? Nebo obojí? :lol:

Napsal: stř 02.02.2005 17:44
od RuDoSh
voko21 píše:Jasně že Diesel Weapon! :) 320d

Jenom by mě zajímalo u tý 318ky, zda je dobře ten "černej" majitel, nemá tam být "českej"? Nebo obojí? :lol:
ja bych rekl ze ta 318 je cerna.... navic auto po prvnim majiteli muze byt v horsim stavu nez po tretim... ;)

Napsal: stř 02.02.2005 17:57
od Misa
Já bych volila větší výbavu :) A k původu, myslím, že tu od pár lidí zaznělo, že umí něco o původu zjistit, ne? :wink:
Oba jsou to sedany?

Napsal: stř 02.02.2005 18:02
od Filozof
Jasně že 320D míň žere a ohodně líp to jede.
Vem si nějakého znalce kámoše a omrkněte oba dva au?áky.

Aby nakonec nebyla ta 320D dvakrát přes boudu.
Pak by se ti pořád něco sralo a šlo by to hooodně do peněz. :wink:
Přeji štastný výběr.

Napsal: čtv 03.02.2005 06:27
od michal
jestli jsou to obe 98ky :?:
tak ten diesel pokud nema cip,ma jen 100kw,tim chci rict urcite sebou nekoho kdo tomu rozumi...
110kw=comonreill od r.v.01 :)
jinak pokud je ten 2.0D v poradku,jede tak jak ma,vrele doporucuji
super kombinace,spotreba versus vykon

Napsal: čtv 03.02.2005 08:20
od Huska
tak jak píší výše.... já bych volil 320D, ale nekupuj ji sama, ale nech si ji pořádně prolustrovat a prohlédnout. Většina dovozů utrpěla alespon menší havárii tak na to pozor!

Napsal: čtv 03.02.2005 11:45
od Pepe
jednoznačně 320 D, ale sebou automechanika co rozumí bavorákům

Napsal: čtv 03.02.2005 13:59
od 3nge
ale kde vzit v praze nekoho kdo rozumi bavorakum ? :)

Napsal: čtv 03.02.2005 15:10
od pryfish
presne tak newim kde nekoho takovyho sezenu

Napsal: čtv 03.02.2005 17:11
od Pepe
stačí jakýkoliv mechanik, každej mechanik na první pohled pozná, zda to auto je bořený - různý odstín laku, nerovnoměrné spáry dveří apod. apod.je toho strašně moc na kontrolu, nejde to zkontrolovat za chvílí, dále hlavně ve dne, aby na to bylo dobře vidět a zkušební jízda, té taky musíš věnovat hodně pozornosti a najet dost kilometrů, zvednout auto na rampu, zkouknout to ze spodu atd.atd.atd. Další věci, co jsou důležitý je zkontrolovat výrobní číslo karoserie a číslo motoru, jestli není v pátrání, to lze přes sms. dále zkontrolovat, jestli tam je správný typ motoru a pomocí přístrojové desky zkontrolovat, jestli sedí výrobní číslo karoserie s řídící jednotkou, návod je někde na foru.

http://www.mvcr.cz/2003/aktualit/2005/n ... _info.html

tady máš seznam, co kontrolovat:

- Karosérii - zda je původní, nehavarovaná, jak je poškozená, popř. opravovaná.
Má-li vyměněné některé díly (blatníky, prahy, dveře). Zkontrolovat napadení
korozí, známky povrchové koroze, hloubkové koroze, dveře, jejich zavírání,
těsnění, funkce zámků a spáry mezi jednotlivými díly karosérie atd.
- Interiér - stav, opotřebení, poškození, znečištění.
- Bezpečnostní pásy - funkce, navíjení, zámky.
- Sedadla - opotřebení potahů, čistota, funkce posouvání.
- Okna - funkce, poškození, prasklé nebo poškrábané sklo.
- Lak - původní, opravovaný, oděrky, povrchová poškození.
- Motor - neuniká-li olej nebo chladicí kapalina, byl-li motor vyměněn, musí být
změna zapsána v technickém průkazu, kolik je na něm ujeto km, kdy byla provedena
poslední výměna oleje, je-li v motoru mrazuvzdorná směs.
- Spojka - krok pedálu, kdy zabírá, neprokluzuje-li.
- Převodovka - hluk, obtížnější řazení, netěsnost, únik oleje.
- Nápravy - vůle v uložení a závěsech a v ložiskách.
- Řízení - zvětšená vůle, řízení táhne za jízdy do strany.
- Brzdy - delší krok brzdového pedálu, snížená účinnost, netěsnost potrubí nebo
spojů - snížená účinnost parkovací brzdy.
- Tlumiče odpružení - netěsnost, snížený účinek.
- Výfuková soustava - zvýšená hlučnost, netěsnost, nutná výměna.
- Elektrická výbava - funkce a vizuální stav, světlomety, koncová světla,
blikače, mlhovky, vnitřní osvětlení, osvětlení přístrojové desky a kontrolky,
funkce přístrojů na přístrojové desce.
- Topení a větrání - motorek topení, funkce.
- Akumulátor - rok výroby, zbytková životnost.
- Pneumatiky - stav, ojetí.
- Dokumentace k vozidlu - návod k obsluze, servisní knížka.
- náhradní kolo, zvedák, klíč na matice kol, sada náhradních žárovek, pojistky,
výstražný trojúhelník, lékárnička
- Nářadí - další výbava, náhradní díly.
- Současně zkontrolujeme stav a funkci prvků mimořádné výbavy, pokud je jimi
vozidlo vybaveno:
ABS, klimatizace, centrální zamykání, autoalarm, autorádio/značka, přehrávač
CD/značka, střešní okno, kola z lehkých slitin, přídavné světlomety, tažné
zařízení (musí být zapsáno v technickém průkazu) atd.

Napsal: čtv 03.02.2005 18:01
od bergos
Pepe píše:stačí ... atd.
Ještě si zapomněl, jestli jsou nafoukaná kola. :D

No po pravdě, zajímavá slohovka. :wink:

Napsal: čtv 03.02.2005 20:20
od pryfish
Takze mam par dalsich dotazu, na co se mam zamerit u diesel motoru, co ma hlavne zkontrolovat, na co si dat pozor a pod?
Pri na startovani dieslovej motor krapet smrdel co to muze byt?
je mozne ze bmw 320D z roku 99 ma v sobe zbudovany turbo? Ja si nejsem az tak jista ale ten typek z bazaru to tvrdil, tak jak to tedy je?
Budu se tesit na odpovedi, diky vsem ;)

Napsal: pát 04.02.2005 06:27
od michal
pryfish píše:Takze mam par dalsich dotazu, na co se mam zamerit u diesel motoru, co ma hlavne zkontrolovat, na co si dat pozor a pod?
Pri na startovani dieslovej motor krapet smrdel co to muze byt?
je mozne ze bmw 320D z roku 99 ma v sobe zbudovany turbo? Ja si nejsem az tak jista ale ten typek z bazaru to tvrdil, tak jak to tedy je?
Budu se tesit na odpovedi, diky vsem ;)
8O
tohle nema cenu
vem si sebou opravdu nekoho,kdo o tom neco vi

Napsal: pát 04.02.2005 09:52
od tds
pryfish píše:Takze mam par dalsich dotazu, na co se mam zamerit u diesel motoru, co ma hlavne zkontrolovat, na co si dat pozor a pod?
Pri na startovani dieslovej motor krapet smrdel co to muze byt?
je mozne ze bmw 320D z roku 99 ma v sobe zbudovany turbo? Ja si nejsem az tak jista ale ten typek z bazaru to tvrdil, tak jak to tedy je?
Budu se tesit na odpovedi, diky vsem ;)
Kotě, smrdět asi smrděl to diesel za studena dělává :wink:
neznám diesela od bmw bez turba. resp.maj ho všechny. a jek ti bylo doporučeno. nejlépe uděláš když si to vezmete na prohlídku do bmw
dáš za to sice asi 5 litrů ale dají ti kompletní seznam co a v jakém je stavu popř.kolik to bude ještě stát, a věř mi to je to nejlepší co můžeš udělat.!!!
p.s. nebo pošli fotku a za nějakou úplatu zajedu i do prahy a můžem na to mrknout.... 8)

Napsal: sob 05.02.2005 19:19
od pryfish
tak co kdybys mi to prijel projet a rict mi tvuj nazor o tom jak to jezdi a jestli je to OK
:)

Napsal: pon 07.02.2005 09:52
od tds
pryfish píše:tak co kdybys mi to prijel projet a rict mi tvuj nazor o tom jak to jezdi a jestli je to OK
:)
vše záleží na domluvě :wink: můj mail: BFRANZ@SEZNAM.CZ