Stránka 1 z 1
Napsal: pon 31.01.2005 22:06
od Zvire
Jen další poznatek. Se zimou ani vlhkostí to nemá nic společnýho. Dělá to totiž u teplýho motoru po cca 15minutové přestávce. Výměna svíček podle očekávání bez výsledku. Ale napadla mne jiná věc. Možná je to blbost, ale připadá mi, že si řídící jednotka stále myslí, že je motor studený. Když je opravdu studenej, tak to chytá v pohodě, ale jak je teplej, tak to tam třeba při startování rve víc benzínu. (proto je i cejtit a když chytne tak je evidentně ulitej) Ale nevim, nejsem motorář. Asi to fakt bude chtít tu diagnostiku. Jen jestli jsou tam třeba dvě čidla na teplotu. Protože teploměr ukazuje normálně. Nevim, uvidíme. Ale děláto naprosto spolehlivě pokaždý. Takže by se to snad mohlo dát najít.

Napsal: pon 31.01.2005 23:18
od Speedy
Jo, teoreticky je to možný. Je tam někde čidlo tepltoy motoru pro jednotku, ale bohužel, nevím kde, ještě jsem to nestačil celý rozebrat a prolézt

Napsal: úte 01.02.2005 12:44
od darmon
bejvaj vsechny pohromade u termostatu. nicmene, je to az patnact minut po startovani, takze to vylucuje tvoji teorii, takze kurva vymen ten regulator nebo vstriky jak jsem ti rikal a neres hovadiny !
Napsal: úte 01.02.2005 13:11
od Zvire
darmon píše:bejvaj vsechny pohromade u termostatu. nicmene, je to az patnact minut po startovani, takze to vylucuje tvoji teorii, takze kurva vymen ten regulator nebo vstriky jak jsem ti rikal a neres hovadiny !
Ne patnáct minut po startování, ale když po patnácti minutách po zastavení.....
Už jsem objednanej na diag

Napsal: úte 01.02.2005 15:54
od patras
Zvire píše:Jen další poznatek. Se zimou ani vlhkostí to nemá nic společnýho. Dělá to totiž u teplýho motoru po cca 15minutové přestávce. Výměna svíček podle očekávání bez výsledku. Ale napadla mne jiná věc. Možná je to blbost, ale připadá mi, že si řídící jednotka stále myslí, že je motor studený. Když je opravdu studenej, tak to chytá v pohodě, ale jak je teplej, tak to tam třeba při startování rve víc benzínu. (proto je i cejtit a když chytne tak je evidentně ulitej) Ale nevim, nejsem motorář. Asi to fakt bude chtít tu diagnostiku. Jen jestli jsou tam třeba dvě čidla na teplotu. Protože teploměr ukazuje normálně. Nevim, uvidíme. Ale děláto naprosto spolehlivě pokaždý. Takže by se to snad mohlo dát najít.

jsou tam dve cidla - jedno pro ukazatel tepl. motoru a druhy pro pocitac ... myslim ze se daj prohodit a vyzkouset .
Napsal: úte 01.02.2005 16:10
od Zvire
patras píše:
jsou tam dve cidla - jedno pro ukazatel tepl. motoru a druhy pro pocitac ... myslim ze se daj prohodit a vyzkouset .
A nevíš zhruba kde jsou ?
Napsal: úte 01.02.2005 17:16
od Martinéz
ja tohle vyresil nmovou baterkou a parada..proste nnenatocila teplej motor, studenej jo. zkus to..
Napsal: úte 01.02.2005 17:53
od darmon
Zvire píše:darmon píše:bejvaj vsechny pohromade u termostatu. nicmene, je to az patnact minut po startovani, takze to vylucuje tvoji teorii, takze kurva vymen ten regulator nebo vstriky jak jsem ti rikal a neres hovadiny !
Ne patnáct minut po startování, ale když po patnácti minutách po zastavení.....
Už jsem objednanej na diag

jo spatne sem to napsal. nicmene kdyby to bylo spatny cidlo teploty, tak by ti to bezelo porad v nouzaku, koneckoncu muzes si to cidlo promerit, ale ja tvrdim ze to na 99% cidlo neni, to by se nedelo az po patnacti minutach....tenhle problem jsem resil na hodne autech a vzdycky to byly chcavy trysky (ale tam to nejde nastartovat za tepla o mnohem driv) nebo ten regulator tlaku...kterej k tomuhle presne sedi...presne na dobu kdy auto chce jeste startovat na teplej rezim ale nema na to palivo...
Napsal: stř 02.02.2005 08:41
od Zvire
darmon píše:jo spatne sem to napsal. nicmene kdyby to bylo spatny cidlo teploty, tak by ti to bezelo porad v nouzaku, koneckoncu muzes si to cidlo promerit, ale ja tvrdim ze to na 99% cidlo neni, to by se nedelo az po patnacti minutach....tenhle problem jsem resil na hodne autech a vzdycky to byly chcavy trysky (ale tam to nejde nastartovat za tepla o mnohem driv) nebo ten regulator tlaku...kterej k tomuhle presne sedi...presne na dobu kdy auto chce jeste startovat na teplej rezim ale nema na to palivo...
Je pravda, když jsem koukal do TISu, tak při jakémkoliv problému při startování teplýho motoru odkazujou na tlak paliva. (je to v němčině a tam moc silnej teda nejsem). Koukal jsme v ETK že ten regulátor je jen mechanická záležitost. Žádný dráty
Na diagnostiku jedu až za 14dní, ale jestli to nebude v elektrice, tak stejně asi nic nezjistí. Hele a kdyby to jelo v nouzáku, jak se to pouzná ?
Napsal: stř 02.03.2005 10:11
od Zvire
Tak to byl asi regulátor tlaku. Lítá z něj do sání benzín....
Napsal: stř 02.03.2005 11:16
od darmon
nerikal jsem to takhle ciste nahodou pred mesicem ze to je tlakem ?

Napsal: stř 02.03.2005 11:30
od Zvire
darmon píše:nerikal jsem to takhle ciste nahodou pred mesicem ze to je tlakem ?

Něco bych se tě potřeboval zeptat, pošli mi na sebe mejl, ten co máš uvedenej tady tak mi nějak nechodí. Díky
Napsal: stř 02.03.2005 11:40
od darmon