Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 27.01.2005 15:28
od Zvire
Zdravím všechny,

mám tenhle problém u E36 318i (M40). Když stojím venku a je pod nulou, přijdu třeba za 8 hodin a auto chytne na první protočení. Pokud někam dojedu, třeba po 15minutách jízdy, vypnu motor a přijdu za půl hodiny tak musím tak 3-4 sec točit než to chytne. Když už to chytne, tak se to nemůže chvilinku dostat do otáček. Evidentně je to ulitý, protože je i trochu cejtit benzín. Když to naběhne tak je to v pohodě, žádný vynechávání, nic takovýho. Nikdy jsem s tím problémy neměl. Připadá mi to jako kdyby "někde někam nějaká" vlhkost. Nic jsem ještě nezkoušel. Vyměním svíčky (protože jsou odlítaný) a kabely (protože jsem jeden poškodil). Ale jinak nevím kde začít....
Setkal se s tím někdo ? :oops:

Díky 8O

Napsal: čtv 27.01.2005 15:34
od darmon
chcije naka tryska nebo blbe funkcni regulator tlaku nebo oboje

Napsal: čtv 27.01.2005 16:02
od Zvire
darmon píše:chcije naka tryska nebo blbe funkcni regulator tlaku nebo oboje
Každopádně díky za odpověď. Jen bych se ještě zeptal, kde takovej regulátor tlaku je a na co třeba kouknout. Kde taková tryska. Prostě návod pro blbce, zkrátka pro mně :-)

Napsal: čtv 27.01.2005 16:14
od darmon
Zvire píše:
darmon píše:chcije naka tryska nebo blbe funkcni regulator tlaku nebo oboje
Každopádně díky za odpověď. Jen bych se ještě zeptal, kde takovej regulátor tlaku je a na co třeba kouknout. Kde taková tryska. Prostě návod pro blbce, zkrátka pro mně :-)
zajed do servisu

Napsal: čtv 27.01.2005 16:20
od Zvire
To je až ta poslední možnost....... Kdybych aspoň věděl jestli na to přijdou. ono to nedělá stále. Nasypu jim mrsk peněz a výsledek neni zajištěnej.... Každopádně díííky :roll:

Napsal: čtv 27.01.2005 16:27
od darmon
ale je to vono, ja bych spis typoval ten regulator.

Napsal: čtv 27.01.2005 16:42
od Zvire
darmon píše:ale je to vono, ja bych spis typoval ten regulator.
Hele a kde je takovej hen ten oný regulátor? Jak vypadá? A co to tak koštuje, kdyby teda jako byl v riti...

Napsal: čtv 27.01.2005 16:46
od P-J
Mě to dělalo to samé u E30 (taky s motorem M40) a byla to lambda sonda. Když se odpojila, tak si jednotka asi dosadila nějakou nouzovou hodnotu z programu a jezdilo to normálně. Zkus ji odpojit a vyzkoušej, jestli to bude dělat.

Napsal: čtv 27.01.2005 16:48
od darmon
Zvire píše:
darmon píše:ale je to vono, ja bych spis typoval ten regulator.
Hele a kde je takovej hen ten oný regulátor? Jak vypadá? A co to tak koštuje, kdyby teda jako byl v riti...
kdyz tomuhle hovno rozumis tak to odvez do servisu !

Napsal: čtv 27.01.2005 17:02
od Zvire
No tak asi teda dojedu do toho servisu..... Třeba je někde oxidace na konektoru...to bych zvládnul....