Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 06.01.2005 10:13
od Jiras
Měření okamžité spotřeby se mi nějak zbláznilo. Při normální jízdě pod plynem se to zdá v pořádku, ale když zastavím, např. na křižovatce, dám neutrál a stojím, ručička se pomalu rozjede a skončí někde za 30. Otáčky jsou ale v poho, konstantních 900, zvuk motoru v pořádku. Když se rozjedu, zase ukazuje těch klasických 10-20.

Pri jízdě z kopce úplně bez plynu, např na čtyřku, by to myslím mělo ukazovat 0 ne? Aspoň dřív to taky bylo. Teď je to na nějakých 6...

Nevíte čím to?

Napsal: čtv 06.01.2005 10:22
od skautik
kdyz zastavis na krizovatce tak to chce ukazovat nekonecno, pac mas rychlost nula :)

pokud jedes z kopce a uplne das nohu z plynu, tak by to melo ukazovat 0L

Napsal: čtv 06.01.2005 10:23
od RuDoSh
Jiras píše:Měření okamžité spotřeby se mi nějak zbláznilo. Při normální jízdě pod plynem se to zdá v pořádku, ale když zastavím, např. na křižovatce, dám neutrál a stojím, ručička se pomalu rozjede a skončí někde za 30. Otáčky jsou ale v poho, konstantních 900, zvuk motoru v pořádku. Když se rozjedu, zase ukazuje těch klasických 10-20.

Pri jízdě z kopce úplně bez plynu, např na čtyřku, by to myslím mělo ukazovat 0 ne? Aspoň dřív to taky bylo. Teď je to na nějakých 6...

Nevíte čím to?
je to uplne v poradku.... tomu bodiku se rika ekonomer ;-) uz se to tady resilo, ze kdyz stojis tak mas spotrebu na 100km logicky nekonecno (benzin to bere, ale stojis, takze to nikdy neujedes), s tou ctverkou z kopce je to jak kdy, taky zalezi na otackach... kdyz mas malo otacek tak to ukazuje a kdyz vic brzdis motorem tak je tam nula.... aspon tak mi to pripada...

Napsal: čtv 06.01.2005 10:59
od Jiras
OK díky, mám to auto krátce a myslím že to všechno moc zkoumám :)

Napsal: čtv 06.01.2005 12:39
od Speedy
Když brzdíš motorem a máš více jak 1500ot/min, tak to musí ukazovat 0. Pokud máš míň jak 1500ot/min, tak to ukazuje jako když jedeš na volnoběh.

Napsal: čtv 06.01.2005 13:23
od RuDoSh
Speedy píše:Když brzdíš motorem a máš více jak 1500ot/min, tak to musí ukazovat 0. Pokud máš míň jak 1500ot/min, tak to ukazuje jako když jedeš na volnoběh.
jo je to presne tak, ted jsem to zkoumal pri ceste z obeda... nad 1,5k ukazuje nulu

Napsal: čtv 06.01.2005 15:02
od Jiras
Speedy píše:Když brzdíš motorem a máš více jak 1500ot/min, tak to musí ukazovat 0. Pokud máš míň jak 1500ot/min, tak to ukazuje jako když jedeš na volnoběh.
Jo tak to asi bude v pořádku, danke šén.

Napsal: čtv 06.01.2005 15:37
od Zave
me to ukazuje nulu i kdyz sem jel 1000otacek... jednou sem to zkousel...

a to ze to na volnobeh ukazuje nekonecno, neni to nahodou tim ze je otavrena klapka naplno? :?:

Napsal: čtv 06.01.2005 15:52
od P-J
Zave_M50 píše:me to ukazuje nulu i kdyz sem jel 1000otacek... jednou sem to zkousel...
Pokud ti to tam klesalo se zařazenou rychlostí z vyšších otáček, tak je to možné.

Zave_M50 píše:a to ze to na volnobeh ukazuje nekonecno, neni to nahodou tim ze je otavrena klapka naplno? :?:
Na volnoběh ukazuje třeba E30 a E36 nekonečno, ale třeba E39 nulu.

Napsal: čtv 06.01.2005 16:52
od Zave
.... kdyz dojizdim a mam vyrazeno (volnobeh) tak tam mam nulu a kdyz stojim na volnobeh tak to mam schovane(nekonecno)...

Napsal: čtv 06.01.2005 17:00
od P-J
Zave_M50 píše:.... kdyz dojizdim a mam vyrazeno (volnobeh) tak tam mam nulu...
Čistá nula to určitě nebude. Když vyřadíš třeba v 90-ti tak to může být jenom těsně nad ní.

Napsal: čtv 06.01.2005 23:03
od Martinéz
ja tam mam nulu i kdyz jedu fakt pomalu a mam tam treba 800ot se zarazenou rychlosti. Ono to ma vazne nulovou spotrebu, pac motor pohanej kola a vypnou se vstriky.. 8)

Napsal: pát 07.01.2005 09:30
od skautik
u dieslu je to mozna trochu jinak :)

taky tam mam nulu, ale 800 je fuckt uz dost malo, si mylsim :)

Napsal: pát 07.01.2005 10:54
od Jirka-328
jestli máte velkej BC tak po zmáčknutí 1000 a 1 zaráz zadejte tlačíktem 1 kod 2 // 2x press tl 1 // a BC bude ukazovat okamžitou spotřebu na desetiny litru....... docela zábava to sledovat pří rozjezdu nebo zastavování, třeba při zastavování kdy už jedu krokem je i 400i/100km.... jak zastavim tak 0 l/100km.....
Jinak pod 3kou je okamžitá spotřeba v l/hod. Při stání na volnoběh asi 1l za hod......

Těch údajů co to ukazuje je víc, už se to tady někde probíralo......
/// voltmetr, litry v nádrži, změna jazyku...........///





Jinak při brždění motorem tam fakt nic neteče - spotřeba 0 l/100km. Ale od určitejch ot tam naskočí..... myslim že se chrání aby nezhasl. No a ještě se ty otáčky měněj podle zahřátí motoru... studenej bude mít víc ....... ale je asi kravina jezdit s ledovým motorem z kopce a brzdit přitom motorem...

Napsal: pát 07.01.2005 14:54
od Speedy
Pokud brzdiš motorem a máš více jak 1500ot/min, tak se vypne vstřikování. Pokud ot klesnou pod 1000ot/min, tak se vstřiky opět zapnout, je to z důvodu, aby motor nezhasl. Alespoň takto se chová M52 a M60. Jinak když je motor studeny(ted v zime) a brzdi se motorem, tak cca 2minuty od startu toto neplati a vstriky bezi furt.

Napsal: sob 08.01.2005 17:18
od Martinéz
asi jsem vagabund, ale ja mam celkem dlouhej prudsi kopecek asi 50metru od baraku a kdyz rano jedu se zmrzlym motorem a brzdim tam motorem, tak to i pri 1000ot ukazuje nulu..ropa se asi fakt chova jinak..