Stránka 1 z 2

Napsal: úte 04.01.2005 10:51
od Huska
Chci měnit svíčky a nemůžu se rozhodnout které vybrat. Prošel jsem staré příspěvky, ale těžko z nich vybrat.

Chtěl bych znát
všechny možnosti od nejlevnějších až po nejdražší vzhledem k výkonu a plynulosti běhu motoru. Také co se Vám osvědčilo ve 4 válci a co v 6-ti.

Pokud by tu měl někdo možnost sehnat levněji (jak už to několikrát proběhlo) tak bych byl rád.
Díky

Napsal: úte 04.01.2005 11:08
od Pivson
Vsadil bych na klasiku BOSCH ci NGK

S BOSCH v několika autech naprosta spokojenost.

Treba Brisk si udajne s BMW moc nerozumí.

BOSCH F7LDCR 6 Ks bych sehnal tak do 500 Kč.

Napsal: úte 04.01.2005 13:45
od Huska
Pivson píše:Vsadil bych na klasiku BOSCH ci NGK

S BOSCH v několika autech naprosta spokojenost.

Treba Brisk si udajne s BMW moc nerozumí.

BOSCH F7LDCR 6 Ks bych sehnal tak do 500 Kč.
Chtěl jsem Ti napsat SZ jestli je ještě možnost. Jaký přesný typ by jsi doporučoval do auta s LPG, kde jsou větší nároky na kvalitu a druh?
Nikdo další nemáte pozitivní/negativní zkušenost
?

Napsal: úte 04.01.2005 14:33
od patras
mam NGK a v poho ... ale kdyz je tam lpg tak nevim .. co ALP ?? ten ma lpg ...

Napsal: úte 04.01.2005 15:49
od Zave
ja mam klasiky bosch F7LDCR a spokojenost a doporucuju Pivsona... :wink:
P.S. Diky !!! :wink:

Napsal: úte 04.01.2005 15:52
od P-J
Já mám dobrou zkušenost se čtyřelektrodovýma BOSCHema FR 78 X. Jsou pro motory M50 a M52 (možná i pro jiné, ale nezajímal jsem se o to :lol: )

Napsal: úte 04.01.2005 16:28
od Pivson
Já se bohužel k LPG vyjadřit nemůžu, nemám zkušenost

Napsal: stř 05.01.2005 02:18
od max-max
Daj Bosch-e alebo NGK, na ostatne aj keby neviemako chvalili sa vyprdni. Ja mam Bosch a fajn. Ale zas nemam LPG :wink:

Napsal: stř 05.01.2005 10:07
od Huska
Pivson píše:Já se bohužel k LPG vyjadřit nemůžu, nemám zkušenost
Psal jsem Ti SZ.

Napsal: stř 05.01.2005 14:52
od Pavel
Já jsem měl na autě prvně dvoubodové Bosch a spokojenost a teď jsem sehnal za levno tříbodové NGK a taky spokojenost. 8)

Napsal: stř 05.01.2005 16:03
od Zave
Ty dvoubody sou standart...

Napsal: stř 05.01.2005 18:41
od voTon
ja nic jinyho nez brisk nedavam, spolehlivostne na tom sou stejne jako ngk nebo ostani. bosh je v podstate brisk v jinym baleni, dulezity je vybrat spranvej typ a parametry podle konkretniho auta, ja na bmw mel dycky bisk premium LGS s kruhovym jiskristem, montujou se i do lamborghini, mam je i v Mku ale asi prejdu na brisk platinum. z prvni ruky sim ze svicky iridium sou obyc svicky s tenkou bocni elektrodou maceny v iridiu, kerej mimochodem nema zdaleka takovy vlastnosti jako platina a chtejk za kus skoro 700, je to prej nafoukla bublina. ty LGS maj kruhovy jiskriste, tim je logicky zaruceny zapaleni ale zas sou hodne narocny na kompresi a stav zapalovaci soustavy (ted myslim civky, kabely...) sou delany na vysokou zatez, na popojizdeni do mesta nic moc, pac se rychle zakarbonujou a pak pali nahovno sou super na dalnici. i to je duvod proc sem sahnul k platinam. zivotnost se udava 90tkm. delaj se i stribrny (vhodny pro lpg.) nebo trielektrovy extry ale to se mi nezda nijak zasadne vyhodny to je otazka ceny.
suma sumarum je v podstate jedno co je to za vyrobce, nebo konstrukci svicky, na nasem trhu vylozene srace asi nejsou ale zalezi na pouzitym materialu poradi..klasika,stribro,iridium,platinum

Napsal: stř 05.01.2005 22:55
od dannyM
Já mám zkušenost jak se čtyřelektrodovými Bosch,tak i s Brisk Premium LGS,můžu doporučit obojí. Jinak posledních cca 4 let jezdím BRISK LGS a v poho.

Napsal: pát 07.01.2005 09:04
od George_D
Mam najeto na NGK 20 tis na 318is a naprostá spokojenost

Napsal: pát 07.01.2005 14:59
od Speedy
Ty 4-elektrodový Boshe se do M52 nehodí(špatně pálí), lepší jsou ty 3-body nebo 2-body.

Napsal: pát 07.01.2005 17:52
od P-J
Speedy píše:Ty 4-elektrodový Boshe se do M52 nehodí(špatně pálí)
A na to jsi přišel jak? Počet elektrod nemá vliv na kvalitu jiskry (přeskočí stejně vždy jen jedna).

Napsal: pát 07.01.2005 17:58
od Speedy
P-J píše:
Speedy píše:Ty 4-elektrodový Boshe se do M52 nehodí(špatně pálí)
A na to jsi přišel jak? Počet elektrod nemá vliv na kvalitu jiskry (přeskočí stejně vždy jen jedna).
Nemaj spravnou tepelnou hodnotu a přehřívaj se. Zkoušel jsem je ve svým autě a ty 3-elektrodový mi přišli výrazně lepší. Přijde mi, že spíše se hodí do menších obsahů. Ale je to moje domněnka a moje praxe, není to dogma.

Napsal: pát 07.01.2005 18:24
od LOPOLO
Na M52 jsem pouzival klasicky dvouprskovy NGK a co vydrzely je na zapis do guinesovky :-) .. Dam je tam znovu ..

Napsal: pát 07.01.2005 19:15
od P-J
Speedy píše:
P-J píše:
Speedy píše:Ty 4-elektrodový Boshe se do M52 nehodí(špatně pálí)
A na to jsi přišel jak? Počet elektrod nemá vliv na kvalitu jiskry (přeskočí stejně vždy jen jedna).
Nemaj spravnou tepelnou hodnotu a přehřívaj se. Zkoušel jsem je ve svým autě a ty 3-elektrodový mi přišli výrazně lepší. Přijde mi, že spíše se hodí do menších obsahů. Ale je to moje domněnka a moje praxe, není to dogma.
Měl jsem v M50 předepsané čtyřelektrodové a naprostá spokojenost (zbarvené tak jak mají být). Takže je mám připravené i pro M52. Nikomu je ale nenutím. :wink:

Třeba jsi je měl špatně zvolené. :wink:

Napsal: pát 07.01.2005 20:02
od Zave
předepsane? origo tam maj byt ty 2 body BOSCH F7LDCR