Stránka 1 z 1

Napsal: sob 27.11.2004 17:27
od goro3
Cau chlapi.

Koupil jsem si 323i, r.v.99, motor M52 2,5litr benzin(sestivalec). Byla to bouracka na predek,ale viditelne s motorem nic.

Pekne jsem vsechno presel,udelal,auto zdarne naskocilo,ale to je vsechno.
Proste ted to blbe startuje, otocim klickem a chvilinku toci nez naskoci-zkousel jsem s plynem,bez,studeny,teply furt bida.
Pak kdyz jedu (nemam zkusenost,nikdy jsem v takovym aute nejel), proste dam dvojku zmacku na 1/2plynu,auto se jakoby dusy,vykon je mizerny a desne pomalu se rozbiha.Trosku narust citim po 4000tis ci 4500ot.

Jako jede to, na dalnici klidne 170,ale rozjezdy hrozny, do kopce pridam na petku a nic - cekal jsem,ze vyrazim dopredu,precijen 125kW a vono nic.
Videl bych to tak na 60kW a jeste se to dusy.

Jasne je to,ze pojedu na diagnostiku,ale chtel jsem se optat:
1. slysel jsem,ze kdyz ma auto nacteno moc chyb,prepne se do tzv. jako usporneho (bezpecneho) modu... nemuze to byt toto (jestli to ma takovy vliv)?? - urcite tam nejake chyby budou, stejne jako me sviti Airbagy (byli vylitany, i kdyz jsou ok,vim ze musim na vymaz)

2. nebo nemel jste nekdo podobny problemy,nebo nemate nejakou radu na co juknout,tip,radu nebo trebas kouknout na svicky ?

3. Mam taky strach z hlavni RJ,aby trebas nebyla na 1/2vadna,ze to proste jede,ale ne naplno.Je to mozne ?

Na volnobeh,kdyz slapnu, tak to vyleti do votacek krasne,ale dnes se me stalo,ze to chvili bezelo na prazdo,pridam a chciplo to - je to i na rozjedech,jak kdybych byl zacatecnik.Proste to auto se trapi,jak kdyby motor chtel,ale jak kdyz se neotevre nejaka klapka,fakt 1/2vykonu to vidim.

Od bouracky jsem najel 320km,ale jak to nejede radeji nejezdim,aby s tim neco nebylo.Vzduchovej filtr je snad ok, svicky jsem nekontroloval-mam?
Jo a jeste desne hlasity mam cerpadlo benzinu v nadrzi,dovnitr slyset neni,ale venku ano,jestli by to nemohlo byt tim.Auto zere,pac se na to musi slapat 10,5 litru

===
Dekuji vsem za pomoc ci rozumnou radu,protoze sem se tak tesil a ted se primo desim:-(

Napsal: sob 27.11.2004 20:17
od psena
Jo 170K s tim musi cvicit.Mozna je to tou nevymazlou chybou, cerpadlo by se zaclo dusit predvesim ve vyssich otackach.
Pockej, urcite se tu najdou jedinci z fundovanejsim hodnocenim.

Napsal: sob 27.11.2004 20:58
od bpytlik
To ze kdyz je auto zacpany chybama, vsecko nemusi fungovat jak ma, je pravda. Takze prvni zajet na ctecku, udelej vymaz chyb a hnedka uvidis....

Napsal: ned 28.11.2004 11:51
od M3maniac
psena píše:Jo 170K s tim musi cvicit.Mozna je to tou nevymazlou chybou, cerpadlo by se zaclo dusit predvesim ve vyssich otackach.
Pockej, urcite se tu najdou jedinci z fundovanejsim hodnocenim.


cvičit ? :D no to cvičilo s e30kou v roce 85 :D prostě mělo by to jezdit svižně :D

Napsal: ned 28.11.2004 12:13
od mpacket
cvičit ? :D no to cvičilo s e30kou v roce 85 :D prostě mělo by to jezdit svižně :D[/quote]

Hmm, Rene, kazdej nema 320PS jako ty :D , nekdo je rad i za 170PS 8O

Napsal: ned 28.11.2004 13:10
od psena
M3maniac píše:
psena píše:Jo 170K s tim musi cvicit.Mozna je to tou nevymazlou chybou, cerpadlo by se zaclo dusit predvesim ve vyssich otackach.
Pockej, urcite se tu najdou jedinci z fundovanejsim hodnocenim.


cvičit ? :D no to cvičilo s e30kou v roce 85 :D prostě mělo by to jezdit svižně :D


Puc me 323 se samosvorem a ukazu ti tanec. :lol:

Napsal: ned 28.11.2004 13:58
od Pyron
Taky jsem měl bouračku, taky mi svítí kontrolky airbagu (nevyletěly a ani neměly vyletět - boční náraz), taky má ten motor krapet jiný vlastnosti a už mi párkrát nachvilku "blikla" kontrolka check engine. to mě dostalo, ale po nějaký vteřince zhasla.. Na diagnostiku musim taky, ale ani nevim co to stojí, co to obnáší, co od toho očekávat a co mi ještě najdou :cry:
PS: mám E36 318iS/94...

Napsal: ned 28.11.2004 22:42
od Speedy
No určitě zkontroluj svíčky a cívky na nich. Určitě se podívej na vzduchový filtr a na váhu vzduchu. Tu klidně odpoj, jestli se něco změní. Každopádně diagnostika to jístí. Pak napiš, jak jsi dopadl, pokud se vada neztratila, tak třeba ještě něco vymyslíme. Myslím, že 170koní je docela dost nato, aby při 120 na dálnici na pětko auto vyrazilo v před. I když na 3 je to lepší :twisted: :wink:

Napsal: ned 28.11.2004 22:47
od LOPOLO
zajed si na diagnostiku .. v tuhle chvili nema smysl nic resit

Napsal: pon 29.11.2004 08:29
od michal
bejt to diesel,vse by nasvedcovalo na vahu vzduchu,ale u benzinu nevim nevim :?:
dostal ranu i vyfuk?neni nahodou vysypanej katalisator?

Napsal: pon 29.11.2004 09:03
od LOPOLO
michal píše:bejt to diesel,vse by nasvedcovalo na vahu vzduchu,ale u benzinu nevim nevim :?:


klidne by to asi mohlo bejt spatnou smesi taky .. treba skrtici klapka a jeji cidlo atd. ... ale nema cenu spekulovat

Napsal: pon 29.11.2004 10:35
od goro3
No vefkuj byl OK,teda jevi se tak.

Je me jasny,ze je to tapani,taky nechci zazraky, spis jsem to bral,jestli uz se to nekomu nestalo a taky abych se pripravil na cenu:-(

Jeste me napadlo,nemam tam origo radio,ale Pioneer - napojenej pres redukci z DM autodoplnku (na ISO).Jestli to jeste neni tim,ale beha to normos.
Otazkou je,zda vubec provedou diagnostiku,kdyz tam nemam origo radio - napr. kamosovi u Audi rekly - nemate origo radio,nepusti nas to dal a neudelaly mu komplet diagnostiku,dokud si nesehnal to spravne.

====
Jeste jsem projizdel vcera pojistky, pac zase jinej kamos (sou to spekulece,ale co kdyby) rikal,ze si pripojoval do auta radio,neco se mu tam zkriplo,vylitla mu pojistka 30A a vod ty doby mu auto jelo prapodivne - neveril jsem mu,ale...

Huz me s toho sibe,ale tak trochu se uklidnuju,ze snad je to jen nejaka trebas soucastka na motoru ce neni tak draha,kdyz to jede,ale takovy stestim mit samosebou nebudu

Napsal: pon 29.11.2004 10:36
od skautik
vanos ?

Napsal: pon 29.11.2004 13:07
od RuDoSh
skautik píše:vanos ?


ano, jedna z tech levnejsich soucastek... :-D

Napsal: úte 30.11.2004 10:10
od goro3
Chlapi,tak je to cislo na Hydraulice,cili dle meho na Vanosu (jestli jsem to dobre pochopil).

Coz stoji 2500tis a to snesu,tak jsem celkem spokojen cekal jsem to horsi :wink:

===
Jeste premejslim,ze bych si to vymenil sam, melo by to byt toto:
PULSE GENERATOR, CAMSHAFT - cislo 18 tady:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15

Coz sezenu si to na vrakarne to neni problem,ale tvrdili me,ze budu muset na znovunacteni.Myslite, ze je to pravda ??
De me o to,ze kdyz si to udelam, logicky usetrim,ale abych neco nezkurvil,nebo kdyz budu muset beztak na znovunacteni,tak to uz je to necham udelat cele

Napsal: úte 30.11.2004 17:16
od skautik
hmm tak to jsem zvedav, asi bych se do toho nepoustel :)

jinak samo mel by si jet na smazani chyby protoze to i po vymene muze delat to same...

Napsal: stř 01.12.2004 07:49
od goro3
skautik píše:hmm tak to jsem zvedav, asi bych se do toho nepoustel :)

jinak samo mel by si jet na smazani chyby protoze to i po vymene muze delat to same...


Vymenil jsem to ahuz to jede tak jak MA :wink: Nedusi se to,takhne to slusne,konecne se to i normalne rozjiszdi a dobre chyta.Zatim to necham,chyby jsou vymazane BAGy me nesviti,takze jen je tam zaznamenana tato chyba.

Jedine co resim,zda to jede opravdu na plnej vykon,ale to bych zjistil jen na diagnostice,nebo si sjet s jinym autem.Uvidim v PA to protahnu poradne :wink:

====
Diky moc vsem!

Napsal: stř 01.12.2004 21:41
od psena
Jak jsi na to prosimte prisel, ze je to zrovna tato soucastka?

Napsal: čtv 02.12.2004 07:32
od goro3
psena píše:Jak jsi na to prosimte prisel, ze je to zrovna tato soucastka?


No jak,dojel jsem si udelat na BMW komplet diagnostiku s vymazem chyb (beztak me svitili Bagy). Pak jsem z neho vytahl,co to je,respektve mi dal vyjezd z ty diagnostiky a uz to bylo :)
Stesti bylo,ze jsem tam mel jen tuto zavadu a jinak ten dil v origosi stoji 2500 s DPH.