Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 18.11.2004 10:44
od Kot3l
tak mam zase v aute zpatky kat misto rezonatoru, no a je to teda tissi

, ale zase to vubec nejede

, tak nevim, co bylo lepsejsi

Napsal: čtv 18.11.2004 21:58
od Zave
to byl takovy rozdil ve vykonu?

a co spotreba ta byla taky jina?

Napsal: čtv 18.11.2004 22:51
od Kot3l
no byly tam rezonatory, prislo mi, ze spis ten vykon rozprostrely do celyho rozsahu otacek, tedka tahne min na nizsich otackach, ale zase trosku vic na tom maximu (3k5 a vic). kazdopadne je podelana lambda sonda, takze ceka na vymenu, pac kdyz je tedka zapojena, tak to zere jako prase. podle rucky nesla okamzita pod 15

, to je ale muj odhad, tak uvidime....

Napsal: čtv 18.11.2004 22:57
od Kot3l
sem zapomnel dodat, ze na volnobech mel tusim stabilnich 0k6 otacek, tedka zacne na 0k6 a pomalu se rozkmitava okolo tech 0k6 a kdyz pak klesne pri jednom z kmitu pod 0k3, tak zdechne...
ale to se poresi...

Napsal: úte 23.11.2004 13:41
od Maslista
Kot3l píše:tak mam zase v aute zpatky kat misto rezonatoru, no a je to teda tissi

, ale zase to vubec nejede

, tak nevim, co bylo lepsejsi

Taky si přihodím svůj čupr zážitek s rezonátorem.
Po namontování rezonátoru byl prvním dojmem zvuk v garáži, no no dalo by se říct že byl troštu sportovnější?

po opuštění garáže a následných testovacích jízdách následovalo šokující a nepříjemné zjištění, zvuk doslova a do písmene jako starej žigulík, při každém přeřazení ve vyšších otáčkách to vždy vydalo tak příšernej zvuk který jen těžko popsat.
Onen slibovaný nárůst výkonu a lepší průběh kroutícího momentu mi asi zůstal nějak utajen, auto jelo prostě divně a průběh kroutícího momentu byl ještě divnější. Auto v rozmezí 1000 až 3000 otáček chvilkama zatáhlo a hned zase polevilo nad 3000 to už jelo stejně ale stejně to jelo pěkně na hov.o. Křivka kroutícího momentu a výkonu musela vypadat asi jako horská dráha v seriálu Krok za krokem.
Po asi dvou a půl měsíčním útrpném ježdění s touhle šaškárnou, poslouchání příšernejch pazvuků a hromadě ostudných zážitků s tím spojených, jsem se nasr.l a nechal si zpět KAT namontovat.

Nejen že auto mělo zase příjemný a kulturní zvuk, ale navíc jsem zjistil jak krásně to před mým zásahem jezdilo, auto bylo k nepoznání, příjemný a rovnoměrný zátah v celém spektru otáček žádné padání výkonu atd. dokonce mi to připadalo že to jezdí líp než kdy předtím, ale to už by bylo asi moc.
To? můj zážitek rezonátorem

( rezonátor s proudnicí nebrat!!!)
Napsal: úte 23.11.2004 13:58
od Kot3l
nehlede na spotrebu
ale jina vec. je nejakej rozdil mezi katem z e36 325 a e30...?
nemyslim ze je uplne jinej, ale ve vysledku, tusim ze ta e30 byla 2,3l ale ted si nejsem jistej.... dik
nasel sem totiz jen tenhle katak, a samozrejme ze po namontovani sem nasel i ten origos puvodni, ale nejak se mi to nechce predelavat, resp. nechavat predelavat, jestli to nevadi ze tam je jinej katak....

Napsal: úte 23.11.2004 14:15
od patras
taky jsem resonator vyhodil a nechal tam kat

.. ale misto stredovyho tlumice jsem dal resonator a absorbcni tlumic dozadu ... vykon je stejnej (nemeritelna zmena) ale ma to super zvuk - na volnobeh hlubokej ale souvislej (zadny prdeni) a v otackach vostrej jako britva .... proste bomba - hlavne uvnitr v aute je pohoda a tichoucko)
Napsal: úte 23.11.2004 14:28
od darmon
kdyz vyhodite u auta bez turba prvni vec co je za svodama, tak docela zasahnete do zpetnejch tlaku, ktery to auto potrebuje mit optimalni, to byste meli vedet

Napsal: úte 23.11.2004 14:40
od Kot3l
Napsal: úte 23.11.2004 15:22
od patras
ten je prave za svodama

taky jsem ho tam vratil kvuli zpetnym tlakum
Napsal: úte 23.11.2004 15:30
od Lion
patras píše:taky jsem resonator vyhodil a nechal tam kat

.. ale misto stredovyho tlumice jsem dal resonator a absorbcni tlumic dozadu ... vykon je stejnej (nemeritelna zmena) ale ma to super zvuk - na volnobeh hlubokej ale souvislej (zadny prdeni) a v otackach vostrej jako britva .... proste bomba - hlavne uvnitr v aute je pohoda a tichoucko)
Patrasi to si měl takhle udělaný už aj v Mohelnici?..Aj tam už to mělo suprovej zvuk...
Napsal: úte 23.11.2004 16:12
od coupe328
no ono s tim proudenim neco na tom bude.Ja mam na 328 vse origo,koncovy tlumic ma 2 koncovky,z toho jedna je otevrena stale a druha se otvira pri vetsi zatezi ci vetsich otackach,ono neco na te zpetne vazbe preci jen bude

Napsal: úte 23.11.2004 17:29
od patras
Lion píše:patras píše:taky jsem resonator vyhodil a nechal tam kat

.. ale misto stredovyho tlumice jsem dal resonator a absorbcni tlumic dozadu ... vykon je stejnej (nemeritelna zmena) ale ma to super zvuk - na volnobeh hlubokej ale souvislej (zadny prdeni) a v otackach vostrej jako britva .... proste bomba - hlavne uvnitr v aute je pohoda a tichoucko)
Patrasi to si měl takhle udělaný už aj v Mohelnici?..Aj tam už to mělo suprovej zvuk...
v mohelnici byl uz kat zpatky a misto stredaku resonator (ale v zadnym pripade ne ten s tim trnem, ten dela hroznej bordel)
Napsal: úte 23.11.2004 18:24
od Kot3l
patras píše:
ten je prave za svodama

taky jsem ho tam vratil kvuli zpetnym tlakum
to jo

ale ja mel na mysli, jestli je problem jinej katak nez ten puvodni, co vim, tak sou kataky delany na obsahy a jsou tusim od 2 do 2,5l....?
Napsal: úte 23.11.2004 18:39
od psena
Ja mam kat vyndanej, ovsem pouzdro katu me zustalo, mam vyjmutej pouze vnitrek.Tedy zespodu to neni poznat, protoze byl odebran ze strany od podvozku.
Kazdopadne motor jede skvele v celem spektru otacek, spotreba mirne vyssi (rek bych tak do litru)0-100 km/h 8,1 sec, tedy o pul sec lepsi nez ma byt. Maximalka 245 km/hod, zasahl omezovac otacek.
Kazdopadne jsem premyslel o tom, ze bych dal misto pouzdra katu rezonator, ale vidim, ze to asi po precteni vasich ohlasu nebudu riskovat.
Z 2,5 uz myslim vic nedostanu a zvuk mam rad co nejtissi...