Stránka 1 z 2

Napsal: pon 08.11.2004 14:34
od FrajerT
Zdravím všetkých,

chcel by som sa poradi? s niekým, kto má nejaké skúsenosti 325TD. Mám ho ešte len nejaké 3 mesiace, ale už viackrát som skúšal maximálku a bol nemilo prekvapený. Do 160 to bolo hneď, zo 170 na 180 to trvalo strašne dlho a to bol koniec... :x

Radil som sa o tomto probléme už aj na jednom rakúskom fóre, ale nič podstatné som sa nedozvedel. :?

Ešte chcem doda?, že motor je úplne super, ide čisto bez akýchkoľvek pazvukov (orig. 229000km), zá?ah sa mi zdá by? primeraný hmotnosti a výkonu, všetky filtre sú vymenené (vlastnoručne), gumy sú síce zimné ale predpisový rozmer, nafta je čistá z pumpy... Napadá niekoho niečo? :?:

Napsal: pon 08.11.2004 14:49
od skautik
FrajerT píše:Zdravím všetkých,

chcel by som sa poradi? s niekým, kto má nejaké skúsenosti 325TD. Mám ho ešte len nejaké 3 mesiace, ale už viackrát som skúšal maximálku a bol nemilo prekvapený. Do 160 to bolo hneď, zo 170 na 180 to trvalo strašne dlho a to bol koniec... :x

Radil som sa o tomto probléme už aj na jednom rakúskom fóre, ale nič podstatné som sa nedozvedel. :?

Ešte chcem doda?, že motor je úplne super, ide čisto bez akýchkoľvek pazvukov (orig. 229000km), zá?ah sa mi zdá by? primeraný hmotnosti a výkonu, všetky filtre sú vymenené (vlastnoručne), gumy sú síce zimné ale predpisový rozmer, nafta je čistá z pumpy... Napadá niekoho niečo? :?:
jak se to auto chova kdyz je plne nalozene?

pravdepodobne turbo, praskla hadice od turba nebo spatne svorky na tech tlakovych hadicich.

nemas ty hadice nekde od oleje?

Napsal: pon 08.11.2004 15:32
od JRC
Kolik máš otáček při max. rychlosti ? Nemáš tam náhodou nějaký pomalejší diferák , třeba z benzínu?

Napsal: pon 08.11.2004 16:54
od TURBO_KrteK
jj jak rika skautik, znamy mel ten samy problem .. byla to praskla hadice od turba

Napsal: pon 08.11.2004 18:11
od bpytlik
TURBO_KrteK píše:jj jak rika skautik, znamy mel ten samy problem .. byla to praskla hadice od turba
prasklou hadici od turba by snad mel nejen slyset, ale i videt za sebou ty oblaka dymu. Verte, vim o cem mluvim :)

Napsal: pon 08.11.2004 21:34
od TURBO_KrteK
njn pricital to cipu :)
nebo kecal :D

kazdopadne s tim neco musel mit, bo sem ho pojel :D

Napsal: pon 08.11.2004 23:41
od callder
cau hele mam to same mam 325TD a max je 180 pri 5tis otac tak jsem se na to koukal a mam tam diferak z benzinu tipnul bych ze jsi na tom uplne stejne.

Napsal: úte 09.11.2004 08:14
od FrajerT
Díky všetkým za tipy, takže:
1.) S tým turbom alebo hadicou sa mi to nezdá, motor som umyl hneď po kúpe auta a stále je tak čistý, že by sa z neho dalo jes?, nedými ani keď ho potočím na dvojke po obmedzovač, tak neviem. Ale skúsim to pozrie?. Mám zhodi? spodný kryt motora alebo to uvidím aj zvrchu?
2.) O tom diferáku tiež pochybujem, všetko tam vyzerá by? pôvodné, ale ?ažko poveda?, keď to predtým malo viac ľudí... Dá sa to nejako zisti?? Neukazoval by potom aj tacho. ináč?
3.) To je práve to, čo sa mi nezdá, na dvojke je hneď na obmedzovači (5100-5200) a na pä?ke sa dostane tak do 4800. :x
Ešte som zabudol na jednu vec, bolo to dotiahnuté z Nemecka s odpísaným dopravným (upozorňujem DOPRAVNÝM) čerpadlom a jeden ladič pijan tam dopasoval čerpadlo z E46 - netuším z akého... Môže to by? tým? :?:

Napsal: úte 09.11.2004 10:17
od skautik
bpytlik píše:
TURBO_KrteK píše:jj jak rika skautik, znamy mel ten samy problem .. byla to praskla hadice od turba
prasklou hadici od turba by snad mel nejen slyset, ale i videt za sebou ty oblaka dymu. Verte, vim o cem mluvim :)
mno jenze je rozdil je v tom jak moc je ta hadice derava, jestli to mas nachipovany nebo ne atd. :)

Napsal: úte 09.11.2004 14:21
od Lukas H.
Kolik ma motor otacek pri tech 180?

Napsal: úte 09.11.2004 15:12
od FrajerT
Ako som písal, neviem presne, ale určite je ďaleko od červeného poľa. To začína tak na 4900 - 5000, tak tipujem že pri tej 180 môže ma? tak 4700 - 4800. :x

Napsal: úte 09.11.2004 16:14
od skautik
FrajerT píše:Ako som písal, neviem presne, ale určite je ďaleko od červeného poľa. To začína tak na 4900 - 5000, tak tipujem že pri tej 180 môže ma? tak 4700 - 4800. :x
mno tipujem nam moc nepovi, bez se projet a napis presnou hodnotu

Napsal: úte 09.11.2004 16:28
od RuDoSh
Lukas H. píše:Kolik ma motor otacek pri tech 180?
muj tak 2k8 :wink: :lol:

Napsal: úte 09.11.2004 17:51
od Lukas H.
FrajerT píše:Ako som písal, neviem presne, ale určite je ďaleko od červeného poľa. To začína tak na 4900 - 5000, tak tipujem že pri tej 180 môže ma? tak 4700 - 4800. :x
Sice mas o malinko kratsi diferak ale tak velkej rozdil by to byt nemel ja mam 180 na 4000tis a 200 na 4500tis... Podle me tam mas difer z benzinaku...

Napsal: stř 10.11.2004 10:34
od genium
No já jak jsem jel po dálnici z Prahy, zkoušel jsem tomu šlápnout a zdálo se mi to oka. Otáčky přesně nevím, ale nezdálo se mi že by to nejelo :D
(325TD,r.v.93)

Napsal: stř 10.11.2004 12:22
od FrajerT
No mne sa tiež nezdá, že to nejde, akcelerácia je, ako som už spomínal, podľa môjho názoru primeraná hmotnosti a výkonu (môžem porovna? s 525i 24V aj s 324TD), iba na pä?ke končí na 180 Km/H, čo zodpovedá zhruba tým 4700 otáčkam... :cry:
Koľko to podľa tacha ide Tebe?

Napsal: pon 15.11.2004 15:40
od FrajerT
callder píše:cau hele mam to same mam 325TD a max je 180 pri 5tis otac tak jsem se na to koukal a mam tam diferak z benzinu tipnul bych ze jsi na tom uplne stejne.
Vedeli by ste mi niekto vysvetli?, ako sa dá zvonku identifikova? typ dieferáku - mám šancu bez rozobratia zisti?, či tam mám pôvodný diferák alebo tam je z niečoho iného? Nelíšia sa tvarom, úchytmi alebo niečím?

Napsal: pon 15.11.2004 15:47
od skautik
FrajerT píše:
callder píše:cau hele mam to same mam 325TD a max je 180 pri 5tis otac tak jsem se na to koukal a mam tam diferak z benzinu tipnul bych ze jsi na tom uplne stejne.
Vedeli by ste mi niekto vysvetli?, ako sa dá zvonku identifikova? typ dieferáku - mám šancu bez rozobratia zisti?, či tam mám pôvodný diferák alebo tam je z niečoho iného? Nelíšia sa tvarom, úchytmi alebo niečím?
vlezes pod auto, a u vypousteciho sroubu na diferaku (jsou 2 nad sebou) by mela byt prinytovany stitek pokud neurezl. na nem je vyrazeny pomer. podle pomeru poznas zda se jedna o diferak z benzina nebo diesla

Napsal: úte 16.11.2004 09:25
od FrajerT
skautik píše:
FrajerT píše:
callder píše:cau hele mam to same mam 325TD a max je 180 pri 5tis otac tak jsem se na to koukal a mam tam diferak z benzinu tipnul bych ze jsi na tom uplne stejne.
Vedeli by ste mi niekto vysvetli?, ako sa dá zvonku identifikova? typ dieferáku - mám šancu bez rozobratia zisti?, či tam mám pôvodný diferák alebo tam je z niečoho iného? Nelíšia sa tvarom, úchytmi alebo niečím?
vlezes pod auto, a u vypousteciho sroubu na diferaku (jsou 2 nad sebou) by mela byt prinytovany stitek pokud neurezl. na nem je vyrazeny pomer. podle pomeru poznas zda se jedna o diferak z benzina nebo diesla
No nechcem sa blbo vypytova?, ale aký pomer má ma? originál diferák z 325TD? :oops:

Napsal: stř 22.12.2004 12:07
od FrajerT
Pánové, vie mi tu niekto poveda?, aký má prevodový pomer pôvodný diferák na 325td? Rád by som sa utvrdil, že ten, čo tam mám je naozaj pôvodný... please :twisted: