Stránka 1 z 1

Napsal: sob 30.10.2004 20:46
od RA
Jen pro informaci uvádím svoji dnešní zkušennost. Jedná se o BMW 316i. Asi po 20km motor motor ztratil výkon, měl nepravidelný chod a jízdu provázelo škubání. Téměř se nedalo jet. Nejdřív jsem to přikládal benzínu, kterého jsem shodou okolností zrovna načerpal plnou, ale u známého automechanika jsme přišli na to, že se jedná o vadný kabel ke svíčce. Konkrétně hořel oblouk mezi gumovým nástavcem na svíčce a motorem. Na dojetí stačí omotat klasickou elekroizolepou. Navíc se ukázalo, že kabel byl nakousaný od kuny. Pravda je , že se objasnilo i to, že se motor někdy ve vyšších otáčkách přiškrtil. Prohořívalo to postupně a jen někdy v závislosti na vlhkosti a teplotě. Na tom nástavci není nic vidět, o to je to zákeřnější a hůř se to hledá, navíc to bylo v místě, kde je guma nejtlustčí a nikdo by to tam nečekal.