Stránka 1 z 2

Napsal: úte 31.08.2004 17:51
od Speedy
Kromě motoru a převodovky a výbavy v interieru, jaký je rozdíl mezi M3 a třeba 323i nebo 328i? Zavěšení předních kol už vím, liší se horní uložení a silentblok na rameni. Pak stabilizátory. A co dál? Má třeba M3 chladič oleje? Díky za info.

Napsal: stř 01.09.2004 16:40
od Speedy
To nikdo neví, jaký je tam další rozdíl??? Kromě ceny, svezení, diferáku a brzd :)

Napsal: stř 01.09.2004 17:06
od martinmasat
Jinej podvozek, diferák, brzdy, jízda A HLAVNĚ CENA.

Napsal: stř 01.09.2004 18:39
od M3maniac
Speedy píše:Kromě motoru a převodovky a výbavy v interieru, jaký je rozdíl mezi M3 a třeba 323i nebo 328i? Zavěšení předních kol už vím, liší se horní uložení a silentblok na rameni. Pak stabilizátory. A co dál? Má třeba M3 chladič oleje? Díky za info.
Téměř vše je jiné....

Napsal: stř 01.09.2004 18:43
od MikeT
M3maniac píše:
Speedy píše:Kromě motoru a převodovky a výbavy v interieru, jaký je rozdíl mezi M3 a třeba 323i nebo 328i? Zavěšení předních kol už vím, liší se horní uložení a silentblok na rameni. Pak stabilizátory. A co dál? Má třeba M3 chladič oleje? Díky za info.
Téměř vše je jiné....
Právě jsem to sem chtěl napsat. :)

2Speedy: Tos mohl rovnou napsat "Kromě motoru, převodovky, podvozku, interiéru a exteriéru..." Konkrétní odpověď na jedinou konkrétní otázku: chladič oleje to má.

Napsal: stř 01.09.2004 18:46
od MikeT
martinmasat píše:Jinej podvozek, diferák, brzdy, jízda A HLAVNĚ CENA.
Nevyzdvihoval bych cenu jako největší rozdíl. Rozdíl v ceně je (podle mě) opodstatněný. Je potřeba si uvědomit, že M3 (E36 a E46) je vždycky lepší než soudobá Porsche 911 (výkon, brzdy, jízdní vlastnosti). Ovšem cena je oproti 911 dvoutřetinová...

Napsal: stř 01.09.2004 20:37
od M3maniac
MikeT píše:
martinmasat píše:Jinej podvozek, diferák, brzdy, jízda A HLAVNĚ CENA.
Nevyzdvihoval bych cenu jako největší rozdíl. Rozdíl v ceně je (podle mě) opodstatněný. Je potřeba si uvědomit, že M3 (E36 a E46) je vždycky lepší než soudobá Porsche 911 (výkon, brzdy, jízdní vlastnosti). Ovšem cena je oproti 911 dvoutřetinová...
Tak te? si dovolím trošku nesouhlasit, jsem totiž strašnej fanda porsche 911 (snad jednou).Porsche je prostě porsche,porsche 993 má sice o 49 resp. 36 koní míň,ale výkony jsou stejně lepší.Teda kromě těch brzd,to jim emko nakopalo prdel,ale M3 je vrchol BMW a Porsche tu má další lahůdky : turbo,gt3,gt2 atd... prostě má porsche navrch,ale je to o jinejch penězích.Třeba 911ka 2,7 RS z poloviny 70tých let z 0-100 za 5,9 při 156kw :D

Napsal: stř 01.09.2004 20:58
od adam
M3maniac píše:
MikeT píše:
martinmasat píše:Jinej podvozek, diferák, brzdy, jízda A HLAVNĚ CENA.
Nevyzdvihoval bych cenu jako největší rozdíl. Rozdíl v ceně je (podle mě) opodstatněný. Je potřeba si uvědomit, že M3 (E36 a E46) je vždycky lepší než soudobá Porsche 911 (výkon, brzdy, jízdní vlastnosti). Ovšem cena je oproti 911 dvoutřetinová...
Tak te? si dovolím trošku nesouhlasit, jsem totiž strašnej fanda porsche 911 (snad jednou).Porsche je prostě porsche,porsche 993 má sice o 49 resp. 36 koní míň,ale výkony jsou stejně lepší.Teda kromě těch brzd,to jim emko nakopalo prdel,ale M3 je vrchol BMW a Porsche tu má další lahůdky : turbo,gt3,gt2 atd... prostě má porsche navrch,ale je to o jinejch penězích.Třeba 911ka 2,7 RS z poloviny 70tých let z 0-100 za 5,9 při 156kw :D
To jsem rad ze je vic lidi "zatizenych" i na porsche 8)

Napsal: stř 01.09.2004 21:04
od MikeT
M3maniac píše:Tak te? si dovolím trošku nesouhlasit, jsem totiž strašnej fanda porsche 911 (snad jednou).Porsche je prostě porsche,porsche 993 má sice o 49 resp. 36 koní míň,ale výkony jsou stejně lepší.Teda kromě těch brzd,to jim emko nakopalo prdel,ale M3 je vrchol BMW a Porsche tu má další lahůdky : turbo,gt3,gt2 atd... prostě má porsche navrch,ale je to o jinejch penězích.Třeba 911ka 2,7 RS z poloviny 70tých let z 0-100 za 5,9 při 156kw :D
Čekal jsem, že se někdo ozve. :wink: Předně, taky mám rád Porsche, např. GT2 těžko hledá konkurenci. Ale teď k věci: Jsem si vědom, že (skoro) nejlepší trojku srovnávám se základem devětsetjedenáctky, ale BMW nelze srovnávat s turbovejma Porsche (jabka + hrušky), ba ani s Carrera 4. A proti GT3 tady máme CSL, ne? Můžeme se sice přít, v čem se jede líp, jestli GT3 nebo CSL, ale co se týče cenového poměru, tak jasně vítězí CSL (mimochodem za cenu základní Carrery). Navíc nezapomínejme, že Porsche je supersport (viz aerodynamika), kdežto emko "jenom" vypilovaná sériovka.

Co se týče 2,7 RS, tak v té době jsme tu měli BMW 3,0 CSL, ne? :tongue:

Myslím si, že Porsche má asi hodně specifické jízdní vlastnosti (teoretizuju) a proti vyváženému M3 bude v rychlosti podvozku ztrácet. Někde jsem dokonce četl i srovnávací test - okruhovku - 2,7 RS kontra CSL a BMW to vyhrálo. (Ponechám stranou spekulace o serióznosti srovnávacích testů).

Tak jako tak, není hezčí pohled než když vedle sebe stojí 2,7 RS a 3.0 CSL a opodál GT3 a M3 CSL... :wub:

Napsal: stř 01.09.2004 21:41
od M3maniac
MikeT píše:
M3maniac píše:Tak te? si dovolím trošku nesouhlasit, jsem totiž strašnej fanda porsche 911 (snad jednou).Porsche je prostě porsche,porsche 993 má sice o 49 resp. 36 koní míň,ale výkony jsou stejně lepší.Teda kromě těch brzd,to jim emko nakopalo prdel,ale M3 je vrchol BMW a Porsche tu má další lahůdky : turbo,gt3,gt2 atd... prostě má porsche navrch,ale je to o jinejch penězích.Třeba 911ka 2,7 RS z poloviny 70tých let z 0-100 za 5,9 při 156kw :D
Čekal jsem, že se někdo ozve. :wink: Předně, taky mám rád Porsche, např. GT2 těžko hledá konkurenci. Ale teď k věci: Jsem si vědom, že (skoro) nejlepší trojku srovnávám se základem devětsetjedenáctky, ale BMW nelze srovnávat s turbovejma Porsche (jabka + hrušky), ba ani s Carrera 4. A proti GT3 tady máme CSL, ne? Můžeme se sice přít, v čem se jede líp, jestli GT3 nebo CSL, ale co se týče cenového poměru, tak jasně vítězí CSL (mimochodem za cenu základní Carrery). Navíc nezapomínejme, že Porsche je supersport (viz aerodynamika), kdežto emko "jenom" vypilovaná sériovka.

Co se týče 2,7 RS, tak v té době jsme tu měli BMW 3,0 CSL, ne? :tongue:

Myslím si, že Porsche má asi hodně specifické jízdní vlastnosti (teoretizuju) a proti vyváženému M3 bude v rychlosti podvozku ztrácet. Někde jsem dokonce četl i srovnávací test - okruhovku - 2,7 RS kontra CSL a BMW to vyhrálo. (Ponechám stranou spekulace o serióznosti srovnávacích testů).

Tak jako tak, není hezčí pohled než když vedle sebe stojí 2,7 RS a 3.0 CSL a opodál GT3 a M3 CSL... :wub:
Jasně,jinak nejhezčí pohled je 911ka zezadu :D No a ještě k tomu dodám,že M3 e36 nemá konkurenci v poměru cena-výkon ! :D

Napsal: stř 01.09.2004 21:52
od MikeT
M3maniac píše:Jasně,jinak nejhezčí pohled je 911ka zezadu :D
Jo, minulej tejden přede mnou jel nějakej Ital v Carrera 4... Já ale myslel vidět tyhle čtyři auta pohromadě a kochat se pohledy ze všech stran...
M3maniac píše:No a ještě k tomu dodám,že M3 e36 nemá konkurenci v poměru cena-výkon ! :D
Na to jsem myslel, když jsem to psal (o CSLku) a myslím, že to platí o každé M3, ne? :wink:

Napsal: stř 01.09.2004 22:25
od M3maniac
MikeT píše:
M3maniac píše:Jasně,jinak nejhezčí pohled je 911ka zezadu :D
Jo, minulej tejden přede mnou jel nějakej Ital v Carrera 4... Já ale myslel vidět tyhle čtyři auta pohromadě a kochat se pohledy ze všech stran...
M3maniac píše:No a ještě k tomu dodám,že M3 e36 nemá konkurenci v poměru cena-výkon ! :D
Na to jsem myslel, když jsem to psal (o CSLku) a myslím, že to platí o každé M3, ne? :wink:
Neplatí,na novou M3 nemám :D a na CSL už vůbec né,takže pro mě jedině M3 e36 :D a myslím si,že hodně těch co neví co s prachama v těch 911kách za balík proženu na okresce,ikdyž maj novou káru za 2,5mega :D protože maj o to docela bobany.Zrovna včera jsem se bavil s jedním klukem co má 911ku z roku 95 a říkal,že ještě nikdy nejel bokem :? prostě díly stojej kasu.

Napsal: stř 01.09.2004 23:17
od abdul
porsche 911 je asi kultovni kara, porsche obecne ma urcite neco do sebe... jednu 911 sem tady u nas omrkaval, shodou okolnosti to byl taky rok 95... ja kdyz vezmu v potaz ze bych v ni zahucel tech 850k a cucel na ten pro me fuckt skaredy interier, tak ani nahodou... ten vnitrek je proste skaredy zavodne... verim ze se to nekomu libi, ale na me ta kastle pusobi svym zpusoben nadcasove, jakmile to ale clovek otevre a sedne dovnitr tak ma pocit ze uz sedi ve veteranu... a to vsechno za 850k??? na muj vkus to ma proste prestreleny ceny....

Napsal: čtv 02.09.2004 10:39
od MikeT
No jo, 911 to je minimálně na nový téma v konferenci. Jsou to super auta, úplně odlišný od čehokoliv, co se dneska dělá. Nadčasovost je tam slabý slovo - když nepočítám londýnský doubledeckery a taxíky, tak je to asi největší stále žijící stálice (a zatraceně povedená).

Napsal: čtv 02.09.2004 17:24
od Speedy
No dobrá, tak ja tedy trochu upřesním otázku: V čem se ještě liší M3 od 32Xi v podvozkové skupině? Lze dodělat chladič oleje z M3(nebo něčeho jiného) do 32Xi? Má M3 strmější řízení?
Jinak porsche libovka :wink:

Napsal: čtv 02.09.2004 17:35
od MikeT
Myslím, že M3 má celej podvozek úplně jinej (ramena, stabilizátory, pružiny, tlumiče, nastavení geometrie a pochopitelně brzdy).

Detaily ti určitě sdělej kádry typu M3maniac...

Napsal: čtv 02.09.2004 17:55
od Speedy
MikeT píše:Myslím, že M3 má celej podvozek úplně jinej (ramena, stabilizátory, pružiny, tlumiče, nastavení geometrie a pochopitelně brzdy).

Detaily ti určitě sdělej kádry typu M3maniac...
No, brzdy jsou jasny, tlumiče apružiny taky, geometrie je logická, stabilizátory jsem našel v ETK, ramena přední jsou stejný, zadní nevím. Ale co dál?
Zajímá mě to proto, že bych rád lepší podvozek, než má serie a výměna tlumičů a pružin mě neuspokojuje, chtělo by to ještě něco...

Napsal: čtv 02.09.2004 18:08
od MikeT
Speedy píše:No, brzdy jsou jasny, tlumiče apružiny taky, geometrie je logická, stabilizátory jsem našel v ETK, ramena přední jsou stejný, zadní nevím. Ale co dál?
Zajímá mě to proto, že bych rád lepší podvozek, než má serie a výměna tlumičů a pružin mě neuspokojuje, chtělo by to ještě něco...
Co ti dokážu zodpovědět bezpečně je to, že ramena jsou jiný. Jak jsi přišel na to, že jsou stejný? Co chceš vědět dál?

Napsal: čtv 02.09.2004 21:15
od M3maniac
MikeT píše:
Speedy píše:No, brzdy jsou jasny, tlumiče apružiny taky, geometrie je logická, stabilizátory jsem našel v ETK, ramena přední jsou stejný, zadní nevím. Ale co dál?
Zajímá mě to proto, že bych rád lepší podvozek, než má serie a výměna tlumičů a pružin mě neuspokojuje, chtělo by to ještě něco...
Co ti dokážu zodpovědět bezpečně je to, že ramena jsou jiný. Jak jsi přišel na to, že jsou stejný? Co chceš vědět dál?
Tak,tak ramena jsou jiný....ikdyž na těch bastlech co se po česku pohybujou jsem už několikrát viděl na emku jedno obyč a jedno emkové,kdoby to kupoval za 5,5k když to je na šrotě podobné za 500 :D geometrie sem,geometrie tam :D

Napsal: čtv 02.09.2004 21:20
od Dande
Dyt je to jenom kus zeleza ze :roll: .Ale kdyz nekdo nema love asi mu nic jinyho nezbyva nebo je to blazen,ale tohle uz je celkem dosti blazen jedno takovy druhy makovy. :oops: