Stránka 1 z 1

Napsal: ned 22.08.2004 22:10
od voTon
otazka zni jestli ma cenu prodat kozeny vydrejvany anatomy z mka a investovat radsi do nejakych zavodnich anatomu a knim vicebodovy pasy a nebo si myslite ze ty origo sedaky jsou na tom s bezpecnosti dostatecne a treba 3 nebo 4 bodovky se daj namontovat k nim?
a co bude lepsi poloskorepina a nebo sedacky s trubkovym ramem?, nesnizi jejich bezpecnost funkce sklapeni operadla?
kam se montujou vicebodovky ke kastli a nebo k sesli? ma nekdo zkusenosti s necim podobnym a jak se to da spachat nejak setrne a pritom efektivne?
a bezpecnost podruhe, je lepsi investovat do zavodnich vrtanych brzd brembo komplet i s 4pistkovyma trmenama a nebo jsou lepsi ty origo ATE?

Napsal: pon 23.08.2004 02:18
od Miki_JI
No když se rozhodnes prodat M3 sedacky ... ozvi se mi ! urcite se domluvime ! 8)

Napsal: pon 23.08.2004 03:31
od Fenri
Andrej píše:otazka zni jestli ma cenu prodat kozeny vydrejvany anatomy z mka a investovat radsi do nejakych zavodnich anatomu a knim vicebodovy pasy a nebo si myslite ze ty origo sedaky jsou na tom s bezpecnosti dostatecne a treba 3 nebo 4 bodovky se daj namontovat k nim?
a co bude lepsi poloskorepina a nebo sedacky s trubkovym ramem?, nesnizi jejich bezpecnost funkce sklapeni operadla?
kam se montujou vicebodovky ke kastli a nebo k sesli? ma nekdo zkusenosti s necim podobnym a jak se to da spachat nejak setrne a pritom efektivne?
a bezpecnost podruhe, je lepsi investovat do zavodnich vrtanych brzd brembo komplet i s 4pistkovyma trmenama a nebo jsou lepsi ty origo ATE?


K těm pásům s vícebodovým upínáním... Stačí mrknout někam na web kde to prodávaj,někde sem u toho viděl i plánek... Tušim že to bylo teda u sedaček,tušim recaro :?: Jinak ta montáž nebyla moc oku lahodivá co si vzpomínám:-)

Jinak proč chceš jiný sedáky? Mkový vypadaj dost cool,teda mě se v tom autě líběj.

Napsal: pon 23.08.2004 08:43
od Klakson
do E36 jdou namontovat vícebodový pásy dobře, měl jsem je tam, líp než do E30 :lol:

Napsal: pon 23.08.2004 09:37
od voTon
ty origo vypada dobre to jo ale chystam se na rozsahlejsi upravy motoru a jeste k tom u zacinam jezdit jako prase, myslim ze min 4 bodovy pasy je nutnost mno a ty zavdoni sedaky taky. proste jde mi ciste o bezpecnost ne vzhled.

Napsal: úte 24.08.2004 00:23
od Bubi
já je tam budu muset dát asi určitě... dneska jsem dokončil konečně výměnu brzd za profi sadu AP RACING, to je neskutečný efekt...

lze přidat vícebodové pásy a přitom neměnit sedáky?

Napsal: úte 24.08.2004 10:10
od Speedy
co já si pamatuju, tak 4-bodový pásy,aby měli nějaký efekt se montovaly na rám. Každopádně přidělat je na sedačku je blbost, protože když se utrhne sedačka, tak pak i s pásama a už Tě nic nedrží.

Napsal: úte 24.08.2004 11:00
od voTon
samozrejme zaklad by by l dobre ukotvit ty zavodni s trubkovym ramem. kazdopadne je to pro me docela velky dilema, dys tam zacnu neco velkyho pachat tak to mko zkurvim, ale na druhou stranu myslim ze by to zato mohlo stat. problem je prave v tom ze s tema zavodnima vc. pasu nemam ubec zadny zkusenosti ani sem v tom nesedel. dys mi nekdo rekne z se v tom neda sedet vic jak hodina v kuse, ze je to nepohodlny a nebo ze nakej pomyslnej prirustek bezpecnosti je par procent tak se na to samozrejme vykaslu....

Napsal: úte 24.08.2004 11:03
od voTon
Bubi píše:já je tam budu muset dát asi určitě... dneska jsem dokončil konečně výměnu brzd za profi sadu AP RACING, to je neskutečný efekt...

lze přidat vícebodové pásy a přitom neměnit sedáky?


k tem brzdam gratuluju, ja prave myselna ty bremba videl sem je za dost slusnou cenu..4pistky, vrtany kotouce i vetsich rozmeru a desticky. ted tam mam totouce z 3.2 origo ATE vrtany ale uz sou v prdeli a hazou jaxvine. kolika pistkovy sou ubec ty originaly ate? jeste sem to nezkoumal .

Napsal: úte 24.08.2004 11:07
od Bubi
ATE neznám, tyhle jsou 6ti pístkový, kotouče drážkovaný 343 mm

vzadu mám děrovaný Zimmermanny, maximální spokojenost (pozor na druhovýrobu!!!)

Napsal: úte 24.08.2004 11:26
od Speedy
Ve skořepinách se moc nepovozíš.. a pokud budeš chtít sklápěcí a různě štelovací, tak si připrav prasátko...prase...megaprase 8O

Napsal: úte 24.08.2004 11:29
od Speedy
jinak ty 4-bod pásy se daj taky uchytit na zadní pásy, jsem to už párkrát viděl. Má to tu výhodu pro normální provoz, že jsou natahovácí, ale pro sportovní režim Tě moc v sedačce nedržej..

Napsal: úte 24.08.2004 11:40
od voTon
Speedy píše:jinak ty 4-bod pásy se daj taky uchytit na zadní pásy, jsem to už párkrát viděl. Má to tu výhodu pro normální provoz, že jsou natahovácí, ale pro sportovní režim Tě moc v sedačce nedržej..


mno to je mi jasny ty polohovatelny bych nechtel navic co sem koukal tak sim drazi sportovni polohovatelny tim vic se podobaj tem originalnim :)
napadlo me ty ctyr pripadne jen tribodovky zacvakavat do klipsny zasu u zadnich sedacek stejne tak treba pravou stranu v predu, a ta leva by se u kupe dalka pridelat stejne jako ty origo na tej tyci.