Stránka 1 z 2
Napsal: úte 17.08.2004 15:56
od Anonymous
Cus hosi, mam dalsi perlicku, po aplikaci sportovniho Inter alloy podvozku stavitelnyho mam ho stazenej na -40mm ale proste semi rozjeli kola predni jako svine. Nevi kde by se to dalo nastelovat, krome vybouchanych cepu ? dik
Napsal: úte 17.08.2004 16:07
od Klakson
no určitě s tím musíš na geometrii, některý tyhle podvozky mají i možnost nastavení odklonu kol,
Napsal: úte 17.08.2004 16:41
od Anonymous
No cece na geosi sem byl, sbihavost ok, odklon soooo baaad, ale problem je ze to jen roste tlumic ktery ma zavit a na nem dve kontra matky ktery stavi tuhost a vysku. Ale odklon apsolutne nevik kde bych mohl a hlavne jediny co by ma to mohlo mit vliv tak jsou cepy a silenblok ale vse se jevi ok. Cepy bych poznal hned nehlede na to ze ty u kol sou asi rok stary a ty vetsi se podle me jen tak nevyserou. otazka co ty sintbloky ale jinak fakt nechytam.
Napsal: stř 18.08.2004 09:03
od Klakson
čím víc káru snížíš, tím větší odklon budeš mít, pokud ho nemáš stravitelnej, poznal by jsi to tak že v místě uložení tlumiče v kastli b jsi s tím mohl ještě hýbat a tím tak seřizovat odklon, ale to má opravdu hodně málo podvozků a když už tak jsou hodně moc mastný, spíš na závody. Jinak čím tužší podvozek tím rychleji všechno odchází, mimo tlumiče

Napsal: stř 18.08.2004 09:12
od Hanz
e36 nema stavitelnej odklon, jediny co muzes udelat /kdyz pominu vybrouseni elips nahore na hrnci-coz je humus a prasarna, ktera navic moc nepomuze-delka/je nej, trochu probrousit vrchni diru uchyceni naboje k tlumici, je tam tusim sroub na 18 klic... tam se to hne o dost vic, jen to pak musis zajistit vhodnym pulmesickem, aby ti to neuhlo zpatky... pokud to udelas s rozumem, neni o cem...
Napsal: stř 18.08.2004 10:22
od Anonymous
No kua, ale to je tak aby to delal nekdo kdo ma jamu protoze jinak to je tak na opichani. Mno otazka ktera varianta je min pruserova. protoze zse brousit nekde kde je docela pevnostni sroub se mi moc nechce a probrousit ulozeni tech tri sroubu nahore to taky neni koser. Se nato vyse.. Jeste me napada jestli by se to nedalo nejak korigovat na silntbloku an rameni ?
Napsal: stř 18.08.2004 10:33
od Klakson
Hanz píše:e36 nema stavitelnej odklon, jediny co muzes udelat /kdyz pominu vybrouseni elips nahore na hrnci-coz je humus a prasarna, ktera navic moc nepomuze-delka/je nej, trochu probrousit vrchni diru uchyceni naboje k tlumici, je tam tusim sroub na 18 klic... tam se to hne o dost vic, jen to pak musis zajistit vhodnym pulmesickem, aby ti to neuhlo zpatky... pokud to udelas s rozumem, neni o cem...
nemyslel jsme stavitelnej odklon na podvozku E36, ale na tom sportovním stavitelným podvozku.
Jinak Hanzi, co ta Alpina ještě nic?
Napsal: stř 18.08.2004 10:52
od Hanz
byl jsem pryc...
nevim, co myslis sportovnim podvozkem, kdyz se bavime v realu o prednim tlumici s pruzinou a vzadu skoda mluvit

Napsal: stř 18.08.2004 10:56
od Anonymous
No nektere tlumice sou excentry v ose takze jejim pootocenim se muze dat stelovat odklon. To asi herr Ericson mysles

. Tak ten nemam. Mozna by stalo za to zjistit kolik by stacilo excentroval silentblok na rameni a okolo si pohne odklon

Napsal: stř 18.08.2004 12:21
od Klakson
doufám že se tu bavíme o podvozku na kterým je možno štelovat jak tuhost tlumiče tak i světelnou výšku, na některejch těhle typech šel štelovat i odklon, ten origoš silentblok kterej přichtíš s tlumičem ke kastli byl nahrazenej speciálním na kterým bylo možno štelovat právě ten odklon, hawk domluvil jsem

Napsal: stř 18.08.2004 14:28
od Hanz
kamo, tim silentblokem udelam tak leda zaklon, ale ne odklon... ten fakt jen tou dirou nebo zvetsenou dirou a exentrickym sroubem jako je napr vzadu na spodni pricce u kola
Napsal: stř 18.08.2004 17:00
od Klakson
no nic asi jenom nerozumíme, viděl jsem to na závodních
E30kách, třeba se to na E36 nedělá

Napsal: stř 18.08.2004 22:05
od ondra_m
Ach moji chlapci E36káři
E36tka má oproti E30tce výhodu, že _lze_ štelovat odklon a nemusíte si na to kupovat ekcentrické horní uložení tlumiče.
Jde to opravdu velmi triviálně.
Investice za pár korun.
Používá se na to díl číslo
07 11 9 900 587 který se namontuje místo dílu 07111 9 905 853.
Na každé straně jeden kus.
Bude te to stát dohromady asi 40kč.
Věřím, že až to budete držet v ruce, tak budete koukat jak je to "kurva" jednonduchý.
Napsal: čtv 19.08.2004 08:53
od Klakson
ty vole E30kář toho ví o E36 víc než E36kaří

ještě že už jsem E39kař

hold jsou to kluci šikovní
Napsal: čtv 19.08.2004 09:01
od ondra_m

Děkuji

Napsal: čtv 19.08.2004 12:15
od Hanz
mno, dekujeme za svetlo bozi, ale fakt je to jen ten excentrickej sroub o kterym se tu celou dobu bavime

Napsal: čtv 19.08.2004 13:03
od Klakson
důležitý je že se problém vyřešil

Napsal: čtv 19.08.2004 13:48
od ondra_m
Ale hanzi, vždy? jsi hned v první větě napsal, že to nejde nastavit, pak jsi chtěl někde něco pilovat.

Tak nevím no
Moje zkušenost je, že to funguje i drží přesně tak udělaný jak to navrhlo BMW, žádné půlměsíčky nejsou třeba.
Napsal: čtv 19.08.2004 18:01
od Speedy
Hele, a lze použít tyto díly 31 33 2 227 897 ; 31 33 2 227 898 na změnu záklonu rejdovýho čepu? Jsou z M3 3.2 a jsou evidentně jiný než z 323i. Díky
Napsal: čtv 19.08.2004 21:42
od Anonymous
Mno speedy kdyz si budu moct vybrat tak raci ty dva srouby za 4 petky

ale taky to de, jen se to asi nejde moc stavit
