No hodily by se údaje, co je to za motor, rv., kolik nalítáno?
Jestli jsem správně vydedukoval, tak je to ´98ka a je několik možností: 1. vpředu: přední ramena, silentbloky, odchází u všech ročníků 98/99
2. pokud máš 6tihrnek, vzadu: klepání může být natržené zavěšení zadní nápravy, respektivě to, s čím mají problémy i první e36ky, nevím proč se nepoučili...
V rajchu BMW AG tohle téma diskutuje nehodlá tyto závady odstraňovat, jen když tato závada bude přimo spojená s nějakou nehodou, hodlá převzít veškeré škody. Chytře to vymysleli, páč náprava se neutrhne tak že by se něco stalo, takže mají klid, ale majitelé mají holt smůlu,
nebo 3. máš štěstí a jsou to jen takový ty potvory ložiska na zadních tlumičích, ty odešly na tátově starě 320d ve 142k km.
Takže abych to shrnul: na 320d z roku 99 odešly: váha vzduchu (LMM), přední ramena (obě), pravý silentblok motoru, ložiska na zadních tlumičích, vše cca po 100.000 km, váha vzduchu vadná u všech e46, koncové číslo váhy 002 do roku 2000. Pak ještě poslední problém, nejen u e46-těsnění bočních oken, vržou, klepou se při přejíždění nerovností.
Ty nový 46ky to mají snad vychytaný. Malá recenze spokojenosti s modelem e46
