Stránka 1 z 1

Napsal: stř 21.07.2004 21:28
od mata
Ahoj vsem fandum bmw,
koupil sem si ojetou e46(98) a po par dnech se mi pri rozjezdu ozyvaji nejake divne zvuky(klepani jako by bylo neco uvolneny ale hledal sem a nic neni(asi)). Nevite co by to mohlo byt?Diky za rady

Napsal: stř 21.07.2004 22:03
od Jawak
No hodily by se údaje, co je to za motor, rv., kolik nalítáno?
Jestli jsem správně vydedukoval, tak je to ´98ka a je několik možností: 1. vpředu: přední ramena, silentbloky, odchází u všech ročníků 98/99
2. pokud máš 6tihrnek, vzadu: klepání může být natržené zavěšení zadní nápravy, respektivě to, s čím mají problémy i první e36ky, nevím proč se nepoučili...
V rajchu BMW AG tohle téma diskutuje nehodlá tyto závady odstraňovat, jen když tato závada bude přimo spojená s nějakou nehodou, hodlá převzít veškeré škody. Chytře to vymysleli, páč náprava se neutrhne tak že by se něco stalo, takže mají klid, ale majitelé mají holt smůlu,
nebo 3. máš štěstí a jsou to jen takový ty potvory ložiska na zadních tlumičích, ty odešly na tátově starě 320d ve 142k km.

Takže abych to shrnul: na 320d z roku 99 odešly: váha vzduchu (LMM), přední ramena (obě), pravý silentblok motoru, ložiska na zadních tlumičích, vše cca po 100.000 km, váha vzduchu vadná u všech e46, koncové číslo váhy 002 do roku 2000. Pak ještě poslední problém, nejen u e46-těsnění bočních oken, vržou, klepou se při přejíždění nerovností.
Ty nový 46ky to mají snad vychytaný. Malá recenze spokojenosti s modelem e46 :)

Napsal: stř 21.07.2004 22:19
od mata
klepot vychazi nekde u motoru je to jenom na kratkou dobu nez se rozjedu(1 nebo R) je to 328i nalitano 140tkm ze vnitrku auta neni nic slyset jenom kdyz se stoji venku nemuze to byt treba retez(ma ho to vubec?) nebo neco takovyho?

Napsal: stř 21.07.2004 23:17
od alexmol
Cosi podobne sa rozoberalo v sedmickovej sekcii a bolo to nastavenie pritlaku stieraca, skus na to mrknut, myslm, ze by to mohlo byt ono. Aktivuje sa to prvy krat pri rychlosti 5km/h a znova nieco tusim nad stovkou

Napsal: čtv 22.07.2004 14:00
od Klakson
mohlo by to bejt na kardanu, buď třeba na hardyspojce chyběj šrouby, nebo je v prdeli, mohli by to bejt i ložisko, toď z vlastních zkušeností z E30 a E36.

Napsal: čtv 13.03.2008 23:30
od cetronix
mně to dělal vlnovec ve výfuku - v BMW mění - lepší nechat vyrobit a navařit! cca 4k

Napsal: ned 16.03.2008 01:37
od Killca
muze to byt i katalyzator klepajici o prevodovku, kdyz vyrezne kovovy drzak upevneni svodu k prevodovce, klepe to hlavne kdyz se pri rozjezdu trochu podtoci motor