Stránka 1 z 2
Napsal: pon 12.07.2004 23:48
od cain
mám celkem zajímavej problém,od pátku pozoruju že mi čím dál víc klesají volnoběžné otáčky.Když sem auto koupil,mělo to cca 1100ot.,vím že to je hodně,ale neřešil sem to protože to beželo jinak absolutně bez chyby a na diagnostiku nebyl nějak čas.Teď v pátek to kleslo na správných 900ot.,tak sem si řikal už se to asi srovnalo protože auto před tím než sem ho koupil dlouho stálo a moná byl někde nějakej bordel.Ale přes výkend už to mělo jen 800ot. a dneska asi tak 700ot. na volnoběh.Motor de pořád krásně,na volnoběh se to neklepe,netřese ani nic nikde neklape.Otáčky nekolísají,jenom sou den ode dne na volnoběh menší.Podle mně je to celkem zajímavý a zní to celkem směšně,já asi určitě budu muset na diagnostiku a nějak to pořešit protože se mi to nelíbí.Potkal ste se s tím někdo nebo víte co by to mohlo bejt ??????????

Napsal: úte 13.07.2004 10:10
od RedBaron
A není ono den ode dne tepleji?

Napsal: úte 13.07.2004 10:13
od George_D

Mě se taky zdalo že mi malonko stouply ale ne tak vyrazne jako Cainovi

Napsal: úte 13.07.2004 10:53
od Lukas H.
Ja bych rekl ze 700 je jeste v pohode, 500 uz by byl problem...
Napsal: úte 13.07.2004 11:03
od patras
Lukas H. píše:Ja bych rekl ze 700 je jeste v pohode, 500 uz by byl problem...
pokud to nepujde niz a niz ...

Napsal: úte 13.07.2004 14:02
od Jirka-328
patras píše:Lukas H. píše:Ja bych rekl ze 700 je jeste v pohode, 500 uz by byl problem...
pokud to nepujde niz a niz ...

nevim kolik je normál ale já mám volnoběh by oko tak na 700ot/min
kamošoj zase houpe volnoběh na 325i...... třeba po 2 sekundách to jakoby přidá a pak zase ubere.... všechno řekněme v otáčkách 750/min a přidá to třeba na 800 a zase klesá z5. Furt..... co to může být ? Nevíte?
Napsal: stř 14.07.2004 01:05
od cain
RedBaron píše:A není ono den ode dne tepleji?

To není tím,i když už bývalo poslední dobou docela teplo tak si pořád držel volnoběh 1100ot.Dneska to pořád drží 700ot tak snad to bude OK.Níž už to snad nepude,jen mě to fakt docela zarazilo že to najednou po cca třech měsících co to auto mám najednou takhle spadlo.Jinak sem dneska jezdil s kámošovou 325i a co sem koukal tak má volnoběch stejnej jak já,akorát rafička je o cca 2mm víš

.Tak snad to bude v poho.
Jinak co se týká houpání otáček tak sem jeden čas kdysi jezdil s 525 a tam se houpali volnoběžný otáčky že to skoro chcípalo jenom když už bylo hodně málo benzínu v nádrží,asi načatá pumpa nebo co.Ale nebylo to tenkrát moje tak sem to neřešil.
Jinak díky za ohlasy,snad to bude OK.Všade sem totiž slišel že Báwo má mít volnoběh cca 900-1000ot.Je¨¨Stejnak jedu za 14dní na dignostiku tak uvidíme

Napsal: stř 14.07.2004 09:31
od patras
Jirka-328 píše:patras píše:Lukas H. píše:Ja bych rekl ze 700 je jeste v pohode, 500 uz by byl problem...
pokud to nepujde niz a niz ...

nevim kolik je normál ale já mám volnoběh by oko tak na 700ot/min
kamošoj zase houpe volnoběh na 325i...... třeba po 2 sekundách to jakoby přidá a pak zase ubere.... všechno řekněme v otáčkách 750/min a přidá to třeba na 800 a zase klesá z5. Furt..... co to může být ? Nevíte?
nespis volnobeznej ventil zasranej karbonem

nebo muze byt napraskla vzduchova hadice
Napsal: stř 14.07.2004 12:34
od Speedy
Mno, já mám volnoběh cca 600 možná 650 a vše Ok. Což si myslím, že má podle emisní knížky být. Zvýšení ot může způsobit, jak Patras podotkl, volnoběžný ventil či prasklá hadice sání za váhou vzduchu. Zvýšení taky může dělat klimatizace, protože jednotka při zapnutí klimy nejdříve zvýší ot a pak teprve klimu zapne. cca 800-900ot má mít motor po nastartování, když je studený. Takže když jsi měl 1100ot/min, tak to určitě nebylo dobře a teď se to vrací k normálu. To? můj názor..
Napsal: stř 14.07.2004 12:35
od Speedy
P.S. slišel se nepíše s y ale s i

Napsal: stř 14.07.2004 12:41
od cabadaj
Mám 320i a optimální otáčky jsou 700 a u 323i to asi nebude jinak.
Napsal: stř 14.07.2004 12:54
od Speedy
cabadaj píše:Mám 320i a optimální otáčky jsou 700 a u 323i to asi nebude jinak.
, mno možná si to dobře nepamatuju, takže se večer doma podívám a pak se uvidí

Napsal: stř 14.07.2004 13:25
od cain
Speedy píše:P.S. slišel se nepíše s y ale s i

No jooo ty puntíčkáři

,psal sem to po 12hoď. v noci tak už sem moc nepřemejšlel
Jinak já měl právě paradox že motor za studena po nastartování měl cca 800-900ot. a po ohřátí se to zvedlo na 1100ot. Jinak to fakt asi vypadá že se to vrací do normálu.Uvidíme.
Napsal: stř 14.07.2004 13:26
od cain
Jinak klimu nemám.
Napsal: stř 14.07.2004 14:27
od patras
cain píše:Speedy píše:P.S. slišel se nepíše s y ale s i

No jooo ty puntíčkáři

,psal sem to po 12hoď. v noci tak už sem moc nepřemejšlel
Jinak já měl právě paradox že motor za studena po nastartování měl cca 800-900ot. a po ohřátí se to zvedlo na 1100ot. Jinak to fakt asi vypadá že se to vrací do normálu.Uvidíme.
to me delalo taky, spatny tepl. cidlo ve vaze
Napsal: stř 14.07.2004 23:07
od cain
patras píše:cain píše:Speedy píše:P.S. slišel se nepíše s y ale s i

No jooo ty puntíčkáři

,psal sem to po 12hoď. v noci tak už sem moc nepřemejšlel
Jinak já měl právě paradox že motor za studena po nastartování měl cca 800-900ot. a po ohřátí se to zvedlo na 1100ot. Jinak to fakt asi vypadá že se to vrací do normálu.Uvidíme.
to me delalo taky, spatny tepl. cidlo ve vaze
áha,myslíš že se to teda jako samo opravilo .... nebo že by se zase vzpamatovalo ??
Jak si to řešil Ty ??
Napsal: čtv 15.07.2004 10:46
od Hanz
a termostat je dobrej?
Napsal: čtv 15.07.2004 11:09
od Speedy
Speedy píše:P.S. slišel se nepíše s y ale s i

chichi, to je dobrý

To se někomu povedlo, přiznejte se

Napsal: čtv 15.07.2004 13:17
od patras
cain píše:patras píše:cain píše:
No jooo ty puntíčkáři

,psal sem to po 12hoď. v noci tak už sem moc nepřemejšlel
Jinak já měl právě paradox že motor za studena po nastartování měl cca 800-900ot. a po ohřátí se to zvedlo na 1100ot. Jinak to fakt asi vypadá že se to vrací do normálu.Uvidíme.
to me delalo taky, spatny tepl. cidlo ve vaze
áha,myslíš že se to teda jako samo opravilo .... nebo že by se zase vzpamatovalo ??
Jak si to řešil Ty ??
vymenil jsem ho z jiny vahy, kde byla zase spatna uhlikova cesta

Napsal: pát 16.07.2004 03:43
od cain
Hanz píše:a termostat je dobrej?
To nevim,dnska večer se chci na to podívat podrobnějc.Kruci už vůbec nevim co by to mohlo bejt

.
Dneska už otáčky klesly na asi cca 600,prostě asi 2mm nad tu první čárku na otáčkoměru.Motor de na volnoběh pořád dobře,neklepe se ani ventily necvakaj,nic........ kruci co to může bejt
