Stránka 1 z 1
Napsal: pát 04.06.2004 23:50
od Lukas H.
Nevi nekdo kde je presne v tom cerpadle chyba? Zacina to bejt cim dal horsi a uz me to pekne sere. Studeny starty super, kdyz je motor v provozni teplote vypnu ho a hned nastartuju tak taky super, ale jak ho necham pul hodku az hodku stat tak to trva nez chytne... Jen kvuli tomu se mi repase delat nechce...
Napsal: sob 05.06.2004 08:51
od Francis
A co teplotni cidlo pro aktivaci zhaveni?
Napsal: sob 05.06.2004 20:21
od Cantona
Stejný problém, já když mám plnou nádrž tak auto chytá na jedničku, ale jak jdu pod 30 l tak je to na pikacu....
Sice tomu nerozumím, ale vysvětluji si to tím že padá nafta...????
Napsal: sob 05.06.2004 21:37
od Lukas H.
Francis píše:A co teplotni cidlo pro aktivaci zhaveni?
To ne, ten motor je jeste dost horkej, voda skoro v provozni teplote... Je to na stopro cerpadlem...
Napsal: sob 05.06.2004 21:39
od Lukas H.
Cantona píše:Stejný problém, já když mám plnou nádrž tak auto chytá na jedničku, ale jak jdu pod 30 l tak je to na pikacu....
Sice tomu nerozumím, ale vysvětluji si to tím že padá nafta...????
Rek bych ze mas v prdeli podavaci cerpadlo v nadrzi...
Napsal: sob 05.06.2004 22:20
od hertz1
Měl jsem ten samý problém - za horka jsem musel točit 6-7 vteřin a teprve pak chytil. Vyzkoušel jsem všechno možné a nic. Takže nakonec stejně repas a mám klid. Startuje v poho. Repas mi dělali v PAS Zábřeh na Mor., p. Bednář. Zavolej mu a uvidíš. Jsou speciálka na čerpadla a mají zakázky z celé republiky. V sedm ráno jsem tam přijel a po poledni bylo hotovo.

Napsal: sob 05.06.2004 22:28
od RuDoSh
hertz1 píše:Měl jsem ten samý problém - za horka jsem musel točit 6-7 vteřin a teprve pak chytil. Vyzkoušel jsem všechno možné a nic. Takže nakonec stejně repas a mám klid. Startuje v poho. Repas mi dělali v PAS Zábřeh na Mor., p. Bednář. Zavolej mu a uvidíš. Jsou speciálka na čerpadla a mají zakázky z celé republiky. V sedm ráno jsem tam přijel a po poledni bylo hotovo.

za kolik?
Napsal: sob 05.06.2004 23:00
od Lukas H.
hertz1 píše:Měl jsem ten samý problém - za horka jsem musel točit 6-7 vteřin a teprve pak chytil. Vyzkoušel jsem všechno možné a nic. Takže nakonec stejně repas a mám klid. Startuje v poho. Repas mi dělali v PAS Zábřeh na Mor., p. Bednář. Zavolej mu a uvidíš. Jsou speciálka na čerpadla a mají zakázky z celé republiky. V sedm ráno jsem tam přijel a po poledni bylo hotovo.

No tak spatne na tom jeste nejsem, ja tak max 4-5s... Ty jsi se nahodou neptal co presne se v tom cerpadle sere?
Napsal: ned 06.06.2004 15:30
od darmon
ten tlakovej vrsek

predpovidal jsem ti to kdyz si mne vez do toho zlina , nebo kde sme to kurva po tom silvestru byli

Napsal: ned 06.06.2004 18:14
od Lukas H.
darmon píše:ten tlakovej vrsek

predpovidal jsem ti to kdyz si mne vez do toho zlina , nebo kde sme to kurva po tom silvestru byli

To vim taky, spis bych radsi odpoved je tam tohle a tohle a sere se to protoze uz je tenhle bazmek treba obehanej...

Jako tam neni co predpovidat, pokud vim tak je to jasny u vsech co maji nalitano kolem 200tis...
Napsal: ned 06.06.2004 18:21
od Lukas H.
Nevi nekdo v cem presne spociva repase toho cerpadla?
Napsal: ned 06.06.2004 23:29
od hertz1
Oprava čerpadla mě stála necelých 23k. Měnily tam ten "tlakovej vršek"- nevím přesně jak se to jmenuje - dál se dává servisní sada = sada nových těsnění do celého čerpadla + seřízení na stolici, kontrola a seřízení vstřiků a samozřejmě demontáž a montáž do auta. Nejdražší je ta hlava, ta sama stojí skoro 17k. Jinak - je možná výměna staré za nové. Jde o repasi přímo z fabriky, takže v podstatě fungláč, ale včetně řídící elektroniky nahoře na čerpadle, která sama o sobě stojí kolem 20k. Za tuto výměnu chtějí 33k. Nabídli mi ji, ale já mám zánovní právě tu elektroniku dovezenou před rokem z němec, takže jsem nechal dělat jen to repasko a můžu říct - super. Auto se chová úplně jinak než předtím. Nejenom starty, ale celkově - lepší spotřeba, živější, atd.
Napsal: ned 06.06.2004 23:41
od Lukas H.
hertz1 píše:Oprava čerpadla mě stála necelých 23k. Měnily tam ten "tlakovej vršek"- nevím přesně jak se to jmenuje - dál se dává servisní sada = sada nových těsnění do celého čerpadla + seřízení na stolici, kontrola a seřízení vstřiků a samozřejmě demontáž a montáž do auta. Nejdražší je ta hlava, ta sama stojí skoro 17k. Jinak - je možná výměna staré za nové. Jde o repasi přímo z fabriky, takže v podstatě fungláč, ale včetně řídící elektroniky nahoře na čerpadle, která sama o sobě stojí kolem 20k. Za tuto výměnu chtějí 33k. Nabídli mi ji, ale já mám zánovní právě tu elektroniku dovezenou před rokem z němec, takže jsem nechal dělat jen to repasko a můžu říct - super. Auto se chová úplně jinak než předtím. Nejenom starty, ale celkově - lepší spotřeba, živější, atd.
To je nejak dost, tady se dela ten tlakovej vrsek za 15k... Ta sada tesneni se da koupit? A jak jsi myslel to ze menili ten tlakovej vrsek..?
Napsal: pon 07.06.2004 09:08
od RuDoSh
Lukas H. píše:hertz1 píše:Oprava čerpadla mě stála necelých 23k. Měnily tam ten "tlakovej vršek"- nevím přesně jak se to jmenuje - dál se dává servisní sada = sada nových těsnění do celého čerpadla + seřízení na stolici, kontrola a seřízení vstřiků a samozřejmě demontáž a montáž do auta. Nejdražší je ta hlava, ta sama stojí skoro 17k. Jinak - je možná výměna staré za nové. Jde o repasi přímo z fabriky, takže v podstatě fungláč, ale včetně řídící elektroniky nahoře na čerpadle, která sama o sobě stojí kolem 20k. Za tuto výměnu chtějí 33k. Nabídli mi ji, ale já mám zánovní právě tu elektroniku dovezenou před rokem z němec, takže jsem nechal dělat jen to repasko a můžu říct - super. Auto se chová úplně jinak než předtím. Nejenom starty, ale celkově - lepší spotřeba, živější, atd.
To je nejak dost, tady se dela ten tlakovej vrsek za 15k... Ta sada tesneni se da koupit? A jak jsi myslel to ze menili ten tlakovej vrsek..?
no a Bohm mi to udelal za 11k i s praci

Napsal: pon 07.06.2004 11:21
od darmon
Lukas H. píše:darmon píše:ten tlakovej vrsek

predpovidal jsem ti to kdyz si mne vez do toho zlina , nebo kde sme to kurva po tom silvestru byli

To vim taky, spis bych radsi odpoved je tam tohle a tohle a sere se to protoze uz je tenhle bazmek treba obehanej...

Jako tam neni co predpovidat, pokud vim tak je to jasny u vsech co maji nalitano kolem 200tis...
jo taak

no presne nevim co tam odchazi, ale nekde mam nejaky vobrazky jak to jako funguje z kterejch to je zrejmy, ja dyzlum picu rozumim
Napsal: pon 07.06.2004 12:45
od Lukas H.
darmon píše:Lukas H. píše:darmon píše:ten tlakovej vrsek

predpovidal jsem ti to kdyz si mne vez do toho zlina , nebo kde sme to kurva po tom silvestru byli

To vim taky, spis bych radsi odpoved je tam tohle a tohle a sere se to protoze uz je tenhle bazmek treba obehanej...

Jako tam neni co predpovidat, pokud vim tak je to jasny u vsech co maji nalitano kolem 200tis...
jo taak

no presne nevim co tam odchazi, ale nekde mam nejaky vobrazky jak to jako funguje z kterejch to je zrejmy, ja dyzlum picu rozumim
Koukni po nich please...

Napsal: pon 07.06.2004 17:16
od hertz1
Ten vršek prostě komplet vyměnili za novej a starej mi vrátili.