Napsal: čtv 20.05.2004 19:44
Kdyby se někdo chtěl sám pouštět do výměny nějaké součástky šíbru u E36, tak ho tímto chci od tohoto odradit, nebo? to je sebemrskačská práce pro maximální masochisty!!!!! viz. foto a další komentář.
Nefungoval šíbr , co s tím? rozeberu a zjistím čím to , motorek OK, takže nějaká součástka přímo v šíbru, zjistil jsem dva uražené posuvníky, nutná výměna nebo koupě nového šíbru, každý radil koupi nového šíbru, já jsem si vybral opravu??? (měl jsem se na to pěkně vy*rat
)
Prohlížím ETK a zjistil jsem že součástky jdou objednat celkem stály cca 920,- Kč obě takže pohoda. Rozebrat se muselo skoro vše na střeše , tedy úplně vše, slun. clony, jejich úchyty, světýlka, panel šíbru, madla, bočnice ve předu i v zadu, gumy okolo oken a dveří, dát ven tapecák-1. shit je bohužel trošku větší než dveře u coupátka, takže se musel trochu spacifikovat , aby šel ven. Dále povolit cca 15 šroubů co drží samotný šíbr, uvolnit 4 hydičky , odstranit motorek a všechny dráty, které by překážely ve vyproš?ování šíbru z vozu, šíbr má okolo 20 kilo a velikost 120mm x 80 mm přibližně v jednom člověku to šlo opravdu blbě ven. dále následovalo povolování šroubků na samotném šíbru a všech táhlíček, které byly zaseklé, vyčištění drážek, namazání vazelínou, a zpětná montáž cca 3 hod. práce,naštěstí vše funguje jak má, rád případným zájemcům poradím, ...
dělal jsem to v tomto týdnu už dvakrát, poprvé jsem si nezkontroloval všechny jezdce šíbru a došlo k jejich zničení , ke zničení však došlo až při kompetním namontování a z kompetování auta, teď podruhé jsem věděl jak na to
.
Nefungoval šíbr , co s tím? rozeberu a zjistím čím to , motorek OK, takže nějaká součástka přímo v šíbru, zjistil jsem dva uražené posuvníky, nutná výměna nebo koupě nového šíbru, každý radil koupi nového šíbru, já jsem si vybral opravu??? (měl jsem se na to pěkně vy*rat

Prohlížím ETK a zjistil jsem že součástky jdou objednat celkem stály cca 920,- Kč obě takže pohoda. Rozebrat se muselo skoro vše na střeše , tedy úplně vše, slun. clony, jejich úchyty, světýlka, panel šíbru, madla, bočnice ve předu i v zadu, gumy okolo oken a dveří, dát ven tapecák-1. shit je bohužel trošku větší než dveře u coupátka, takže se musel trochu spacifikovat , aby šel ven. Dále povolit cca 15 šroubů co drží samotný šíbr, uvolnit 4 hydičky , odstranit motorek a všechny dráty, které by překážely ve vyproš?ování šíbru z vozu, šíbr má okolo 20 kilo a velikost 120mm x 80 mm přibližně v jednom člověku to šlo opravdu blbě ven. dále následovalo povolování šroubků na samotném šíbru a všech táhlíček, které byly zaseklé, vyčištění drážek, namazání vazelínou, a zpětná montáž cca 3 hod. práce,naštěstí vše funguje jak má, rád případným zájemcům poradím, ...

