Stránka 1 z 2

Napsal: čtv 20.05.2004 19:44
od TT
Kdyby se někdo chtěl sám pouštět do výměny nějaké součástky šíbru u E36, tak ho tímto chci od tohoto odradit, nebo? to je sebemrskačská práce pro maximální masochisty!!!!! viz. foto a další komentář.
Nefungoval šíbr , co s tím? rozeberu a zjistím čím to , motorek OK, takže nějaká součástka přímo v šíbru, zjistil jsem dva uražené posuvníky, nutná výměna nebo koupě nového šíbru, každý radil koupi nového šíbru, já jsem si vybral opravu??? (měl jsem se na to pěkně vy*rat :D)
Prohlížím ETK a zjistil jsem že součástky jdou objednat celkem stály cca 920,- Kč obě takže pohoda. Rozebrat se muselo skoro vše na střeše , tedy úplně vše, slun. clony, jejich úchyty, světýlka, panel šíbru, madla, bočnice ve předu i v zadu, gumy okolo oken a dveří, dát ven tapecák-1. shit je bohužel trošku větší než dveře u coupátka, takže se musel trochu spacifikovat , aby šel ven. Dále povolit cca 15 šroubů co drží samotný šíbr, uvolnit 4 hydičky , odstranit motorek a všechny dráty, které by překážely ve vyproš?ování šíbru z vozu, šíbr má okolo 20 kilo a velikost 120mm x 80 mm přibližně v jednom člověku to šlo opravdu blbě ven. dále následovalo povolování šroubků na samotném šíbru a všech táhlíček, které byly zaseklé, vyčištění drážek, namazání vazelínou, a zpětná montáž cca 3 hod. práce,naštěstí vše funguje jak má, rád případným zájemcům poradím, ...:D dělal jsem to v tomto týdnu už dvakrát, poprvé jsem si nezkontroloval všechny jezdce šíbru a došlo k jejich zničení , ke zničení však došlo až při kompetním namontování a z kompetování auta, teď podruhé jsem věděl jak na to :D.

Napsal: čtv 20.05.2004 19:47
od TT
2.

Napsal: čtv 20.05.2004 19:49
od TT
myslel jsem si , že šíbr je to malý co se zasouvá toto mě , ale překvapilo :D

Napsal: čtv 20.05.2004 19:53
od TT
zničené součástky 12+13

Napsal: čtv 20.05.2004 22:08
od Baxon
hehe, to buď rád, že nemáš e34 touringa - tam to je double :D
takhle si to měl moc jednoduchý :D

Napsal: čtv 20.05.2004 22:30
od TT
Baxon píše:hehe, to buď rád, že nemáš e34 touringa - tam to je double :D
takhle si to měl moc jednoduchý :D
:shock: ...a sakra tak to bych si to fakt švihnul, double to by bylo suber 8)

Napsal: pát 21.05.2004 09:00
od skautik
Baxon píše:hehe, to buď rád, že nemáš e34 touringa - tam to je double :D
takhle si to měl moc jednoduchý :D
uplnej terminator, co ? lol

Napsal: pát 21.05.2004 09:10
od Pivson
taky jsem vyndaval subr z E34 a fak desna prace.
Nastesti sel pouze ven :-)

Napsal: pát 21.05.2004 09:43
od Baxon
skautik píše:
Baxon píše:hehe, to buď rád, že nemáš e34 touringa - tam to je double :D
takhle si to měl moc jednoduchý :D
uplnej terminator, co ? lol
hehe naprosto, z toho by se TT úplně om*dal :D

Napsal: pát 21.05.2004 09:50
od RuDoSh
Baxon píše:
skautik píše:
Baxon píše:hehe, to buď rád, že nemáš e34 touringa - tam to je double :D
takhle si to měl moc jednoduchý :D
uplnej terminator, co ? lol
hehe naprosto, z toho by se TT úplně om*dal :D
:lol: :lol: :lol:

Napsal: pát 21.05.2004 10:51
od darmon
jo jo uplne to cejtim,kdyz jsem videl fotku cislo dve, to ma v takovy fazi clovek pocit ze se na to nevysral :)

Napsal: pon 24.05.2004 12:22
od Pavel
Opravu šíbru už mám taky naštěstí za sebou.Diky Sumovy,který v tom má skvělou praxi... :D

Napsal: pon 24.05.2004 13:45
od beemwex
boha-------ještě že mi chodí!------zatim. :lol:

Napsal: pon 24.05.2004 15:16
od stealth
Aha, tak proto mi ho žádnej mechoš nechce opravit ! :lol: :lol: :(

Napsal: pon 24.05.2004 15:55
od Speedy
Hele, chtěl bych šíbr do svý káry, co to sotjí? :lol:

Napsal: úte 25.05.2004 18:15
od Anonymous
ahojte když už jsme u těch šíbrů tak mě nejde s ním odjed dozadu (jde to strašně ztuha), ale zajímavé je že vyklopit jde bez nakých sebemenších problémů. šíbr je mechanický a celý tento problém vznikl tím že se mě uvolnil šroubek který drží tu kličku a při zatahování to v tom mechanismu přeskočilo, tzn. že šíbr už neměl tu správnou polohu, a od té doby ho můžu jenom vyklopit

Hellppp????

Napsal: čtv 27.05.2004 18:45
od TT
:D :D .....rozebrat a nastavit správnou polohu lanovodů, a zkontrolovat umělohmotn pojezdy...

Napsal: pát 28.05.2004 12:39
od stealth
Hehe, mě zas právě nejde vyklopit, ale posouvat dozadu jde - což mi stačí :lol:

Napsal: stř 09.06.2004 23:36
od Cantona
Teda já ho vozím jen vyklopený a když chci s ním odjet dozadu tak mám pocit že to jde ztěžka a navíc když ho zasouvám zpět tak ten tapecák nejde s ním a musím ho ručně dorazit dopředu a je to v poho. Jinak když se vyklápí tak tapecák chodí jak má...

Co tomu je??? Neví někdo.....????

Napsal: čtv 10.06.2004 00:32
od TT
Cantona píše:Teda já ho vozím jen vyklopený a když chci s ním odjet dozadu tak mám pocit že to jde ztěžka a navíc když ho zasouvám zpět tak ten tapecák nejde s ním a musím ho ručně dorazit dopředu a je to v poho. Jinak když se vyklápí tak tapecák chodí jak má...

Co tomu je??? Neví někdo.....????
posunutý lanovod, závady u šíbru, jsou vesměs jedna a tatáž věc, 1. lanovod, 2. pojezdy