Stránka 1 z 1

Napsal: úte 27.04.2004 10:33
od Anonymous
Zdravim panove,
jak vidno je tu par jedincu, kteri vse vi a na to co ne maji pohotovou odpoved:-) Ja by se rad dozvedel nasledujici, ale nejak se mi to zatim nedari, tak snad pomuze tohle forum.

Jde mi o to, ze chci zjistit, co ktere kolo vazi a jake ma ET. Jde mi primarne o kola primo od BMW, nejlepe M a M-tech.

Co konkretne vazi ruzne typy techto kol?

Jake ma M-contour ET (47?) a jake ma to druhe M-to s napisem MOTORSPORT okolo stredu (41?).

Jde mi o to, ze bych rad co mozna nejlehci kolo a et potrebuji bud nekde okolo 46 nebo naopak na kole hodne vystouply stred (do vnitr).

Klidne me zajimaji i 16", ale pokud z tohohle dotazu vylezou zajimave 17" koupim je a do nich pak odpovidajici brzdy:-)

S diky a pozdravem
PET

Napsal: stř 28.04.2004 08:43
od Huska
Váhu ráfků ti tu přece nikdo neřekne.....každý výrobek i jednoho výrobce má různou podle vzoru apod......Všeobecně mezi lehčí patří výrobky fy. BBS. Pokud budeš chtít hodně lehké a pevné tak hledej závodní magneziové...a to i mezi nimi budeš muset vybírat lehké.

Napsal: stř 28.04.2004 09:34
od patras
ja mam M Contour 7,5 a 8,5 palce a delaj se i v jinych rozmerech, dokonce sem je videl i v 16". Osobne si myslim, ze patri spisk tem tezsim kolum, protoze to nejsou zadny sracky z blata :)

Napsal: stř 28.04.2004 11:45
od Hanz
mno, plati to i obracene... aby sracky z blata mely alespon trochu pevnost, musi byt silnejsi... ikdyz jsem mel i 17alu "BBS by Pininfarina" petipaprsek a byly neskutecne tezky, nechapu proc /min 14kg/

o vikendu jsem to prevazil, bohuzel jen domaci vahou, tak to ber spis jen "pomerne"

8x17 M-technic petipaprsek pocitej cca 9-10kg
8x17 pavucina 11-12kg podle modelu
8x17 paprsky,loukote ne-M 12+kg
8x17 mnoho paprsky jsou lehci, cca 9-10kg /napr. moje kovany TSW s centralni matici a deklem=vaha navic maji rovnych 9,5kg, bez nich 9kg/
jinak seriove coupatkovske 7x15 alu vazi 8kg :-)

jo a z e36/46 maji origo alu kola ET47 /i ty Mkovy/, takze nejvic "opticky zapadle" budou 7x17 ET47
16ky bych osobne nedaval, protoze se blbe shani nizko profily

Napsal: stř 28.04.2004 12:02
od Anonymous
Odpovedi - klasika = spousta kecu pro nic. Nicmene alespon Hanzovi timto patri me diky.

Napsal: úte 04.05.2004 00:53
od RedBaron
Hanz: Ty hmotnosti mě překvapujou když tyhle dvoudílný 8x17" z M5tky, co mám teď na 540i,
Obrázek
váží každý kolo 8.8 kg.

Říká se jim Throwing Stars a více o nich se dá najít na adrese
http://www.abcwarrior.com/M5-Turbines.html

Napsal: úte 04.05.2004 01:01
od Hanz
RB- nevim, vazil jsem to obyc vahou, takze spis to ber jen pomerove, ta vaha vazi +/- 1kg... jinak ta kola jsem mel v ruce a prijde mi, ze 8.8kg vypada jinak :-) nebo jsem byl po nemoci :-)))

Napsal: ned 10.08.2008 20:38
od Fipo
Hanz píše:mno, plati to i obracene... aby sracky z blata mely alespon trochu pevnost, musi byt silnejsi... ikdyz jsem mel i 17alu "BBS by Pininfarina" petipaprsek a byly neskutecne tezky, nechapu proc /min 14kg/

o vikendu jsem to prevazil, bohuzel jen domaci vahou, tak to ber spis jen "pomerne"

8x17 M-technic petipaprsek pocitej cca 9-10kg
8x17 pavucina 11-12kg podle modelu
8x17 paprsky,loukote ne-M 12+kg
8x17 mnoho paprsky jsou lehci, cca 9-10kg /napr. moje kovany TSW s centralni matici a deklem=vaha navic maji rovnych 9,5kg, bez nich 9kg/
jinak seriove coupatkovske 7x15 alu vazi 8kg :-)

jo a z e36/46 maji origo alu kola ET47 /i ty Mkovy/, takze nejvic "opticky zapadle" budou 7x17 ET47
16ky bych osobne nedaval, protoze se blbe shani nizko profily

jestli to dobře chápu, tak kola s ET47 budou na e36 nejhezčí a nejoptimálnější?co kdyby tam bylo třeba ET50? co by to dělalo?a jak velký je rozdíl na autě, zda má ET47 nebo ET41???

Napsal: ned 10.08.2008 22:18
od Dan td
Fipo píše:
Hanz píše:mno, plati to i obracene... aby sracky z blata mely alespon trochu pevnost, musi byt silnejsi... ikdyz jsem mel i 17alu "BBS by Pininfarina" petipaprsek a byly neskutecne tezky, nechapu proc /min 14kg/

o vikendu jsem to prevazil, bohuzel jen domaci vahou, tak to ber spis jen "pomerne"

8x17 M-technic petipaprsek pocitej cca 9-10kg
8x17 pavucina 11-12kg podle modelu
8x17 paprsky,loukote ne-M 12+kg
8x17 mnoho paprsky jsou lehci, cca 9-10kg /napr. moje kovany TSW s centralni matici a deklem=vaha navic maji rovnych 9,5kg, bez nich 9kg/
jinak seriove coupatkovske 7x15 alu vazi 8kg :-)

jo a z e36/46 maji origo alu kola ET47 /i ty Mkovy/, takze nejvic "opticky zapadle" budou 7x17 ET47
16ky bych osobne nedaval, protoze se blbe shani nizko profily

jestli to dobře chápu, tak kola s ET47 budou na e36 nejhezčí a nejoptimálnější?co kdyby tam bylo třeba ET50? co by to dělalo?a jak velký je rozdíl na autě, zda má ET47 nebo ET41???
Otázka je, jestli si vzpomene, když je tento příspěvek přes čtyři roky u ledu :roll:

Napsal: ned 10.08.2008 22:29
od Fipo
já jen nechtěl zakládat nový....... :idea:

Napsal: ned 10.08.2008 22:39
od bergos
Fipo píše:
Hanz píše:mno, plati to i obracene... aby sracky z blata mely alespon trochu pevnost, musi byt silnejsi... ikdyz jsem mel i 17alu "BBS by Pininfarina" petipaprsek a byly neskutecne tezky, nechapu proc /min 14kg/

o vikendu jsem to prevazil, bohuzel jen domaci vahou, tak to ber spis jen "pomerne"

8x17 M-technic petipaprsek pocitej cca 9-10kg
8x17 pavucina 11-12kg podle modelu
8x17 paprsky,loukote ne-M 12+kg
8x17 mnoho paprsky jsou lehci, cca 9-10kg /napr. moje kovany TSW s centralni matici a deklem=vaha navic maji rovnych 9,5kg, bez nich 9kg/
jinak seriove coupatkovske 7x15 alu vazi 8kg :-)

jo a z e36/46 maji origo alu kola ET47 /i ty Mkovy/, takze nejvic "opticky zapadle" budou 7x17 ET47
16ky bych osobne nedaval, protoze se blbe shani nizko profily

jestli to dobře chápu, tak kola s ET47 budou na e36 nejhezčí a nejoptimálnější?co kdyby tam bylo třeba ET50? co by to dělalo?a jak velký je rozdíl na autě, zda má ET47 nebo ET41???
osobně si myslím že kola s ET50 na e36 nepůjdou, budou už dřít o tlumič. Origo ET je 41,kola s ET47 budou zalezlé, ikdyž vše ještě ovlivní šířka disku.

jinak ještě dodatek k těm váhám kol: http://felgenkatalog.auto-treff.com/ 8)

Napsal: pon 11.08.2008 10:17
od Hanz
ET 50 v 8,5 na e36 jde vzadu bez problemu, ale vypada to nic moc, lepsi je dat 1-1,5cm podlozku... optimalni je et mezi 35-41 a sirka rafku 7,5-8 pokud chces 17ky...