Stránka 1 z 1
					
				
				Napsal: stř 14.04.2004 22:35
				od Anonymous
				Zatím čistě teoreticky - jak složité to je a co všechno se musí měnit.
Mám 320i s Vanosem, a uvažuji o tom vimplantovat tam 2,5 nebo 2,8.
Tak na co se mám připravit, co všechno budu měnit?
A má to vůbec význam?
			 
			
					
				
				Napsal: stř 14.04.2004 22:37
				od Pavel
				A co takhle čistě teoreticky prodat 320i a koupit 2.5 nebo 2.8.. 

 A nebo to jenom načipuj... 

 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 14.04.2004 22:42
				od ericss
				Jelikož jsem se zapoměl přihlásit tak je to anonyme, omfg.
Původně jsem 325, nebo 328 chtěl, ale zrovna nebyly k mání....
Než to chipovat, rvát tam vačky svody, výfuk, sání atd., abych z toho dostal alespoň 180 koní - to bude asi levnější a jednodušší ten motor vyměnit.
			 
			
					
				
				Napsal: stř 14.04.2004 23:20
				od M3maniac
				ericss píše:Jelikož jsem se zapoměl přihlásit tak je to anonyme, omfg.
Původně jsem 325, nebo 328 chtěl, ale zrovna nebyly k mání....
Než to chipovat, rvát tam vačky svody, výfuk, sání atd., abych z toho dostal alespoň 180 koní - to bude asi levnější a jednodušší ten motor vyměnit.
No jednoduchá rada a taky nejekonomičtější,dobře prodat a fakt koupit hned tu 325ku či 328mu.... věřmi,že to je nejlepší varianta jak mít 40 koníků navíc..... to si brzo zjistil,že 320ka je docela málo pro fun....  

 no ono to není jen tak 320 ven 328 šup tam,je to taky o elektrice,možná brzdy,ale ty by snad mohly bejt stejné myslím... no každopádně toto řešení bych bral snad jen při motorschaden!ale už to tu bylo 100x ,takže si dělej co uznáš za vhodné....   

 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 14.04.2004 23:26
				od LOPOLO
				Anonymous píše:Zatím čistě teoreticky - jak složité to je a co všechno se musí měnit.
Mám 320i s Vanosem, a uvažuji o tom vimplantovat tam 2,5 nebo 2,8.
Tak na co se mám připravit, co všechno budu měnit?
A má to vůbec význam?
Nema .. mesic budes mit pocit ze to jede a skoncis tam kde ses ted 

 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 14.04.2004 23:27
				od ericss
				No pak můžu pokračovat až skončím na 5.0 V12, ne? 

 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 14.04.2004 23:28
				od Pavel
				Jak říká Lopolo-to nemá význam... 

 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 14.04.2004 23:34
				od ericss
				To mám zase "radost". Jen něco koupím, mám to prodat a koupit něco jinýho 
 
Seru na to, budu si jezdit ve dvoulitru a myslet si jak mi to jede 

A nebo tam narvat ty svody, výfuk, chip a vačky a nepočítat kolik to všechno stálo....
 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 15.04.2004 00:00
				od M3maniac
				ericss píše:To mám zase "radost". Jen něco koupím, mám to prodat a koupit něco jinýho 
 
Seru na to, budu si jezdit ve dvoulitru a myslet si jak mi to jede 

A nebo tam narvat ty svody, výfuk, chip a vačky a nepočítat kolik to všechno stálo....
 
No stačí vykuchat vejfal,bude ti to řvát jako F1 a hlavně si budeš myslet,že to kuewsky jede!   

 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 15.04.2004 00:15
				od Centr
				Pořešil jsem to jak psali kluci, měl jsem 316 a chtěl 2L motor, po zjištění co by to bylo vyměnit jsem prodal auto a koupil silnější....
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 15.04.2004 07:46
				od Hanz
				myslim, ze v tomhle konkretnim pripade to vyznam ma /prestavba/, protoze menis 6valec za 6valec, takze nebudes resit zadnej extra problem, zkratka vezmes nejakou fajnou 328i, prohodis za 2dny motor s prevodovkou a zadni napravou a jezdis, nechas si vymazat cislo motoru z technicaku a prumerny bengo nema sanci poznat co to je za motor /myslim, ze ani pulka lidi na STK/, platis pov.ruceni na 2,0i a ses happy clovek, krom toho to bude zrat i min jak ten dvoulitr. Nebo sezen nekde zboreny Mko a ... 

))
 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 15.04.2004 21:54
				od ericss
				M3maniac píše:ericss píše:To mám zase "radost". Jen něco koupím, mám to prodat a koupit něco jinýho 
 
Seru na to, budu si jezdit ve dvoulitru a myslet si jak mi to jede 

A nebo tam narvat ty svody, výfuk, chip a vačky a nepočítat kolik to všechno stálo....
 
No stačí vykuchat vejfal,bude ti to řvát jako F1 a hlavně si budeš myslet,že to kuewsky jede!   

 
Tak na to jsem si mohl koupit 316i.......
Já nepotřebuju aby to řvalo, ale jelo....
Měl jsem před tím Hondu CRX, docela stíhačka, na sprintu to poráželo dost aut.
Proto se mi zdá, že tohle "nejede" - pak kouknu na ciferník a čumím jak pedofil na sunar, ono tam je 180 ja já si myslím že jedu tak 110....
 
			 
			
					
				
				Napsal: ned 18.04.2004 17:46
				od Bobra2
				Ono měnit motor, to už chce i brzdy, podvozek, ....nemá cenu si tu parádu povovnat o strom. Což? Viz A3 
