Stránka 1 z 1
					
				
				Napsal: stř 17.03.2004 12:21
				od sumo
				TDS z toho jen kvůli interkoleru nebude. TDS-o má jinou vačku řídící jednotku a jiné časování vstřiků. :mhehe:
---
Shrek: Pozn. mod.: je to splitnuté téma z bazaru, kde Dauši prodával svou 325 TD a dodatečně ji vybavil IC.
			 
			
					
				
				Napsal: stř 17.03.2004 15:03
				od Shrek
				sumo píše:TDS z toho jen kvůli interkoleru nebude. TDS-o má jinou vačku řídící jednotku a jiné časování vstřiků. :mhehe:

 heh?
325 tds 1993/1 - vačka 11 31 2 224 460, 325 td 1993/1 - vačka 11 31 2 244 460
Ono není td jako td a tds jako tds, jsou to spíš stavebnice, které se různě prolínají...
BTW co je to "časování vstříků"? 

 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 17.03.2004 15:13
				od Dauši
				OPRAVA: TD(S). Samozřejmě není čistokrevnej, ale výkon je znatelně lepší než u původní TD.
			 
			
					
				
				Napsal: stř 17.03.2004 19:35
				od ManyP
				je ten itercooler fakt znat???
A jak na vykonu nebo na tahu a pri jakech otackach???
Predem dik za odpoved
			 
			
					
				
				Napsal: stř 17.03.2004 22:11
				od sumo
				Ono není td jako td a tds jako tds, jsou to spíš stavebnice, které se různě prolínají...
BTW co je to "časování vstříků"? ;
U TDS je údajně vyšší tlak na vstřikách. Nemám to nikde ověřené ptal sem se nato v servise, když chtěl známí dávat do TD interkoler a bylo mi řečeno že samotný interkoler dá tak 5-10 koní. A vysvětlili rozdíl ten už sem psal.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 18.03.2004 17:42
				od Dauši
				Jde to líp do otáček než předtím, je to prostě živější. Těch 10PS to má na 100% navíc, řekl bych, že i o dost víc. Je to prostě znatelný rozdíl. Budu ještě zkoušet jakej to má vliv na spotřebu.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 18.03.2004 18:32
				od Shrek
				sumo píše:U TDS je údajně vyšší tlak na vstřikách. Nemám to nikde ověřené ptal sem se nato v servise, když chtěl známí dávat do TD interkoler a bylo mi řečeno že samotný interkoler dá tak 5-10 koní. A vysvětlili rozdíl ten už sem psal.
Eh 

 , co to je "vyšší tlak na vstřikách"? TDS má vstřiky nastavený stejně jako TD a čerpadlo je také stejné. Kde by se tam ten "vyšší tlak" teda mohl vzít?
Koukám, už ani ty servisy nevědí "vo co gou"... 
Jinak ten rozdíl je pochopitelně v motormanagementu - v DDE. Jinej program. Krom toho se to různě prolíná s funkcí ASC, s přítomností či nepřítomností EGR atd.
Proto nikdo nikdo nemůže říct "TD se liší od TDS tím a tím". Ve skutečnosti jediné, co je podstatně a vždycky jiné, je přítomnost IC a program v ŘJ.
 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 18.03.2004 18:52
				od Martinéz
				Ale pri dodelani intercooleru do TDcka je pro dosazeni spravnyho efektu nutny preprogramovat RJ tak, aby s IC pocitala, ne? Aspon tak mi to bylo receno...
..sakra, uz se do toho dodelani taky musim pustit... 

 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 18.03.2004 19:07
				od Dauši
				Shrek píše:sumo píše:U TDS je údajně vyšší tlak na vstřikách. Nemám to nikde ověřené ptal sem se nato v servise, když chtěl známí dávat do TD interkoler a bylo mi řečeno že samotný interkoler dá tak 5-10 koní. A vysvětlili rozdíl ten už sem psal.
Eh 

 , co to je "vyšší tlak na vstřikách"? TDS má vstřiky nastavený stejně jako TD a čerpadlo je také stejné. Kde by se tam ten "vyšší tlak" teda mohl vzít?
Koukám, už ani ty servisy nevědí "vo co gou"... 
Jinak ten rozdíl je pochopitelně v motormanagementu - v DDE. Jinej program. Krom toho se to různě prolíná s funkcí ASC, s přítomností či nepřítomností EGR atd.
Proto nikdo nikdo nemůže říct "TD se liší od TDS tím a tím". Ve skutečnosti jediné, co je podstatně a vždycky jiné, je přítomnost IC a program v ŘJ.
 
Myslíš, že když vyměním RJ na TDS-ovou, že to bude ještě sylnější? A půjde to jen tak vyměnit?
 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 18.03.2004 21:01
				od sumo
				Shrek píše:Eh 

 , co to je "vyšší tlak na vstřikách"? TDS má vstřiky nastavený stejně jako TD a čerpadlo je také stejné. Kde by se tam ten "vyšší tlak" teda mohl vzít?
Koukám, už ani ty servisy nevědí "vo co gou"... 
Jinak ten rozdíl je pochopitelně v motormanagementu - v DDE. Jinej program. Krom toho se to různě prolíná s funkcí ASC, s přítomností či nepřítomností EGR atd.
Proto nikdo nikdo nemůže říct "TD se liší od TDS tím a tím". Ve skutečnosti jediné, co je podstatně a vždycky jiné, je přítomnost IC a program v ŘJ.
 
Dík za vysvětlení.
 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 19.03.2004 20:42
				od Shrek
				Dauši píše:Myslíš, že když vyměním RJ na TDS-ovou, že to bude ještě sylnější? A půjde to jen tak vyměnit?
Tyjo nevím, jestli to teda bude 
sylnější (BTW nevypadá to líp takhle: silnější), ale nejjednodušší by bylo nechat to tak, jak to je, nastavit wastegate na turbu na hodnoty srovnatelné s tds (0,85 bar) a nechat si levně (diesel-power.cz) upgradnout švába v ŘJ. Říct ti, jestli by to šlo výměnou jednotky za tds jednotku ti nemůžu, neb by to bylo na dlouho-dlouhý hledání v ETK a TIS (tzn. jestli tvoje kabeláž bude s tou a tou jednotkou kompatibilní). Principielně by to šlo, v roce 1999 jsem to chtěl udělat na svým autě (to jsem tomu tak nerozuměl a nebyl nikdo, kdo by mi poradil), ale nakonec jsem zvolil variantu č. 1.
 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 29.03.2004 22:03
				od Dauši
				
			 
			
					
				
				Napsal: úte 30.03.2004 11:15
				od RostaO
				..a kdyz uz se o tom bavime, tusi nekdo, zda jde zamenit jen cip v RJ za cip z TDSky ... znamej si nechal svou tdsku cipnout a ted mu prebyva origo cip, tak by mohla byt sranda to narvat do TDcka ... mozna by to bylo az tolik srandy, ze by se motor odporoucel, tak se radsi ptam
Zatim jsem to moc nezkoumal, takze je taky mozny, ze ty cipy jsou uz jen "hardwarove" odlisny tak, ze to ani nepujde zkusit..
			 
			
					
				
				Napsal: úte 30.03.2004 20:47
				od Shrek
				RostaO píše:..a kdyz uz se o tom bavime, tusi nekdo, zda jde zamenit jen cip v RJ za cip z TDSky ... znamej si nechal svou tdsku cipnout a ted mu prebyva origo cip, tak by mohla byt sranda to narvat do TDcka ... mozna by to bylo az tolik srandy, ze by se motor odporoucel, tak se radsi ptam
Zatim jsem to moc nezkoumal, takze je taky mozny, ze ty cipy jsou uz jen "hardwarove" odlisny tak, ze to ani nepujde zkusit..
Kdybych měl vyňadřit procentuální šanci, tak nulanulanic ...
 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 31.03.2004 18:00
				od RostaO
				Shrek píše:RostaO píše:..a kdyz uz se o tom bavime, tusi nekdo, zda jde zamenit jen cip v RJ za cip z TDSky ... znamej si nechal svou tdsku cipnout a ted mu prebyva origo cip, tak by mohla byt sranda to narvat do TDcka ... mozna by to bylo az tolik srandy, ze by se motor odporoucel, tak se radsi ptam
Zatim jsem to moc nezkoumal, takze je taky mozny, ze ty cipy jsou uz jen "hardwarove" odlisny tak, ze to ani nepujde zkusit..
Kdybych měl vyňadřit procentuální šanci, tak nulanulanic ...
 
...to jsem chtel slyset, aspon nebudu vymyslet kraviny 

 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 08.04.2004 00:33
				od hertz1
				Co se týká rozdílu mezi TD a TDS tak má pravdu Shrek. Jinak - paměti v ŘJ jsou různé a zaměnit se může jen za odpovídající typ. Ale když tam dáš jinou, tak auto nezničíš, jen pojede v nouzovým režimu, ale radši to nedělej. Mě při přečipování jeden umělec přesadil pamě? na patici a dost mě to potrápilo, než jsem na to přišel.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 03.06.2004 19:59
				od Anonymous
				ako je to se spolahlivostou u TDS? niesu moc kazove? ake s tym mate skusenosti?
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 03.06.2004 22:21
				od Lada Zuzjak
				kajo píše:ako je to se spolahlivostou u TDS? niesu moc kazove? ake s tym mate skusenosti?
rekl bych ze to bude to same jako TD.. akorat zalezi jak se k nemu budes chovat.. stejne dobre pude udelat TDcko jako TDSo... bych si tip. 
  