Stránka 1 z 1
Napsal: pát 12.03.2004 09:18
od patras
jelikož se tady dost mluvilo a chipech a nechipech do Benzinaku bez turba, chci se zeptat na vas nazor co udelat a co nedelat pro zvyseni vykonu u benzinu, popř doporučit nějakou firmu nebo díl (filtr, vačka, svody, katy, vejfaly, chipy, sani atd...)
Napsal: pát 12.03.2004 09:21
od patras
PS: doufam, ze jedina vase odpoved nebude vsechno prodat, koupit M3 3,2 a pak zacit ladit

Napsal: pát 12.03.2004 11:37
od Bubi
První a asi nejefektivnější (poměr výkon/cena) je otevřené sání.
Dodá to autu i supr zvuk

Stačí ti nějaký filtr (kulatý třeba) kolem tisícovky, k němu hadičky či trubku a vyměnit za původní sání, práce na chvilku.
No a pak už je to horší, stojí to víc a víc...
výfuk - svody, katy a koncovka
motor - vačky, čip? (tomu já bez turba nevěřím)
diferák!!! to ti pomůže hodně, i když třeba maximálka poklesne
Napsal: pát 12.03.2004 12:26
od patras
mam uz otevreny sani a jinou MAF ...
mely by bejt i vacky a urcite ladacek ...
pak pujde samo kat ven ..
mozna bych zkusil i nejakej kompresorek, bud z corrada nebo z MB co nabizel hanz.. Jenze mi prakticky nikdo jeste nerekl co vsechno musis udelat k tomu .
Mluvil jsem se znamym, kterej rikal ze mi tam nabastli kompresor z corrada, ale ze se musi jeste auto precipovat, aby to ten kompresor pobralo. Nekdo jinej mi zas rikal ze cip neni potreba (nebude pak ale spatna smes??) nabizi mi to komplet za 25k (5k kompresor, 5k prace a remenice, 15k cip) Vysledek by mel bejt kolem +60PS
Napsal: pát 12.03.2004 13:27
od Anonymous
ja slysel ze kompresor dost odrovnava motor na bmw,tak nevim.....ale bylo by to urcite zajimave.
Napsal: pát 12.03.2004 16:03
od darmon
patras píše:jelikož se tady dost mluvilo a chipech a nechipech do Benzinaku bez turba, chci se zeptat na vas nazor co udelat a co nedelat pro zvyseni vykonu u benzinu, popř doporučit nějakou firmu nebo díl (filtr, vačka, svody, katy, vejfaly, chipy, sani atd...)
vyhodit standardni sani az k ke klapce a nahradit ho nejvetsi moznou trubkou. Vyhodit MAF a nepouzivat ho, dat tam misto standardniho pocitace programovatelnej. Pak predelat vacku a pripadne vstriky. Vejfkuk se sportovnim katem jako ma bubi a nejakej slusnej zbytek s adekvatnim zpetnym tlakem. (treba milltec kterej dela na plny otacky kolem 2.5psi) A jestli chces vic fakt poradnej vykon, tak kasli na maximalku a dej tam kratsi skrin a diferak. Sice budes mit maximalku treba jen 210 ale to zas tolik nepotrebujes, nebo jo ?
Napsal: pát 12.03.2004 18:27
od Anonymous
Muj pohled na vec: čip za 12 tis. a vykon prdka, vacka taky vata a skoro nic, takze kdyz spocitac cip vacka sani snizeni hlavy a svody tak ses na 40 tis ani nemrknes. Posledni dobou se hone zminuje kompresor ktery ma nekolik tun moznosti a rozhodne menzi moznost zkurvit motor nez kdyz budes snizovat hlavu cipovat a vackovat a svodovat. Potom samozrejme docasna zalezitost NOS ale to je fakt jen docasna zalezitost ktera jeste frust stoji pekny prachy. A propo videl sem na ebaymotors.com komresor s el. motorama misto hnani s motoru za 42 tis. coz si myslim je pomerne dobra investice s celkem jistym vysledkem.
Napsal: pát 12.03.2004 23:31
od hertz1
Hm, jestli chceš pořádnej výkon tak to prodej, kup si M3 3,2 a potom začni ladit.
