Stránka 1 z 4

Napsal: ned 14.12.2003 23:56
od Huska
V současné době jezdím v E30 318i a chci přesednout do jednoho z těchto modelů :-) Papírově se mi rozdíl nezdá tak veliký, ale ve skutečnosti je to prej značnej rozdíl.... Prosím řekněte mi reálný rozdíl (zrychlení, spotřeba,.......)

PS: Pokud by jste někdo věděl o nějakém autě v plné výbavě (kůži bych oželel) ale pouze v černé barvě díky za informaci.

Napsal: pon 15.12.2003 01:29
od LOPOLO
Huska píše: V současné době jezdím v E30 318i a chci přesednout do jednoho z těchto modelů :-) Papírově se mi rozdíl nezdá tak veliký, ale ve skutečnosti je to prej značnej rozdíl.... Prosím řekněte mi reálný rozdíl (zrychlení, spotřeba,.......)

PS: Pokud by jste někdo věděl o nějakém autě v plné výbavě (kůži bych oželel) ale pouze v černé barvě díky za informaci.
Jako majitel 328 ti samozrejme reknu ze M52 motor je to nejlepsi co muzes z E36 rady mit ( kdyz nebudeme mluvit o dieslech a S motorech)
Je to zkratka novej motor z roku 1996. Nejsou totiz tak tezky, vsechny maj VANOS a tim i lepsi zatah v nizsich votackach a dobrou spotrebu. Ja jezdim s dlouhodobou prumernu spotrebou 10.1l/100km vcetne kraveni, sprintu, jizd po praze atd. Po dalnici se da jet za 7,x a ja jezdim tak za 8,5 (150km/hod) Realnej rozdil pri sportovni jizde skoro nepoznas ( kdyz drzis 325tku porad v otackach) krome vysokejch rychlosti nebo pri divnym zpusobu jizdy (jakoze roztahovat to z 2500 otacek atd.) kde ma 328 diky kroutaku hodne navrch. Jedna pomerne pekna 328 je na tipcars ale jeji realnej stav neznam.

Napsal: pon 15.12.2003 01:55
od Fil
..áááá brášin nakupuje :D M3 M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3SI KUP,TA JE NEJ! :cigo2: TO SEM CHYTREJ, JAK RÁDIO :mhihi:

Napsal: pon 15.12.2003 13:37
od Hanz
nez 325i radsi 323i /lehci blok- celohlinik + Vanos + dalsi drobne vychytavky/, pokud nejsi pan Setrim, jdi do 328i coupe :-)

Napsal: pon 15.12.2003 16:17
od Huska
Hanz píše:nez 325i radsi 323i /lehci blok- celohlinik + Vanos + dalsi drobne vychytavky/, pokud nejsi pan Setrim, jdi do 328i coupe :-)
nezlob se ale 323i nechci...prostě jsem se rozhodl pro jeden z 325i nebo 328i.....a rozhodně šetřím a původně jsem 2,8 nechtěl, ale získal jsem pár informací a chci mít jistotu že vyberu správně...zatím jednoznačně vede 2,5i ...Jsem ten člověk co si pečlivě vybere a pak shání to co chce.nechci to uspěchat proto doufám že mi tu řeknete své zkušenosti....

Napsal: pon 15.12.2003 16:53
od RuDoSh
proc nechces 323i? Ten motor je dvaapul litr, neni to 2,3jka....

Napsal: pon 15.12.2003 17:14
od Huska
RuDoSh píše:proc nechces 323i? Ten motor je dvaapul litr, neni to 2,3jka....
protože nemá 141KW.....chci auto s pořádným výkonem ale na M3 ještě nějakej pátek mít nebudu

Napsal: pon 15.12.2003 18:10
od Shrek
Huska píše:
RuDoSh píše:proc nechces 323i? Ten motor je dvaapul litr, neni to 2,3jka....
protože nemá 141KW.....chci auto s pořádným výkonem ale na M3 ještě nějakej pátek mít nebudu
No to je fakt trágo, mít o 16 kW míň (ještě k tomu uškrcenejch na programu). :( Zvláš? když jsi doteď jezdil se 318. Komu není rady, tomu není pomoci... :D

Napsal: pon 15.12.2003 21:05
od Fil
Shrek píše:
Huska píše:
RuDoSh píše:proc nechces 323i? Ten motor je dvaapul litr, neni to 2,3jka....
protože nemá 141KW.....chci auto s pořádným výkonem ale na M3 ještě nějakej pátek mít nebudu
No to je fakt trágo, mít o 16 kW míň (ještě k tomu uškrcenejch na programu). :( Zvláš? když jsi doteď jezdil se 318. Komu není rady, tomu není pomoci... :D
tak te? ses u mě shodil :shit2:

Napsal: pon 15.12.2003 21:20
od Huska
Shrek píše:
Huska píše:
RuDoSh píše:proc nechces 323i? Ten motor je dvaapul litr, neni to 2,3jka....
protože nemá 141KW.....chci auto s pořádným výkonem ale na M3 ještě nějakej pátek mít nebudu
No to je fakt trágo, mít o 16 kW míň (ještě k tomu uškrcenejch na programu). :( Zvláš? když jsi doteď jezdil se 318. Komu není rady, tomu není pomoci... :D
no právě že jezdím v 1,8...ale mám možnost se vozit i silnějších proto volím toto
Prosím ty z vás co mi jsou schopni napsat reálné informace mnou zvolených motorech...nechci tu rozebírat svou volbu dík

Napsal: pon 15.12.2003 21:57
od LOPOLO
Huska píše: Prosím ty z vás co mi jsou schopni napsat reálné informace mnou zvolených motorech...nechci tu rozebírat svou volbu dík
Ja ti svuj nazor rekl a mam otazku. Proc u tebe vede 325i?

Napsal: pon 15.12.2003 22:57
od Huska
LOPOLO píše:
Huska píše: Prosím ty z vás co mi jsou schopni napsat reálné informace mnou zvolených motorech...nechci tu rozebírat svou volbu dík
Ja ti svuj nazor rekl a mam otazku. Proc u tebe vede 325i?

Tvůj názor mi zatím nejvíce pomohl, díky.......2,5 vede pro mensi pojistku a pro trošičku menší spotřebu...... Taky to že jsi napsal že když budu 2,5tku točit tak není rozdíl až tak veliky a 2,8 se projeví spíše kroutákem v nižších točkách....

Napsal: úte 16.12.2003 00:24
od skautik
Huska píše:
LOPOLO píše:
Huska píše: Prosím ty z vás co mi jsou schopni napsat reálné informace mnou zvolených motorech...nechci tu rozebírat svou volbu dík
Ja ti svuj nazor rekl a mam otazku. Proc u tebe vede 325i?

Tvůj názor mi zatím nejvíce pomohl, díky.......2,5 vede pro mensi pojistku a pro trošičku menší spotřebu...... Taky to že jsi napsal že když budu 2,5tku točit tak není rozdíl až tak veliky a 2,8 se projeví spíše kroutákem v nižších točkách....
kdyz budes 2.5 vic tocit bude mit vetsi spotrebu, samozrejme myslis 325i s vanosem, protoze bez neho je to opravdu onicem :) myslim ve srovnani s nim...ale i tak, radsi 323i nez 325i :) ze stejnych duvodu jako uvedl Lopolo + mensi pojistka a spotreba ;)

Napsal: úte 16.12.2003 00:54
od M3maniac
No podle mně jsou obě verze dobré volby to značí že tet jedině zhánět dobrý ,nezbořený a servisovaný kus....jinak 323 taky není špatná volba ,bych řek ,že i když papírově je slabší než 325i tak to na cestě díky novější koncepci motoru nepoznáš....ale M3 je M3.... :D

P.S. moje bude k máni..... :D jó jo ta krasavice vlevo.... :D nemám na chleba.... :D

Napsal: úte 16.12.2003 10:46
od Hanz
:shock: jak myslis :-) Kazdopadne si poradne prohlidni ten o generaci starsi motor, pak ten z 323i a dej mi vedet, jak ses rozhodl, ja? Asi kazdej pochopi, ze usetreny kila na tom howadsky tezkym litinovym bloku budou poznat na celkovym chovani auta.

Napsal: úte 16.12.2003 10:56
od Huska
rene kurc píše:No podle mně jsou obě verze dobré volby to značí že tet jedině zhánět dobrý ,nezbořený a servisovaný kus....jinak 323 taky není špatná volba ,bych řek ,že i když papírově je slabší než 325i tak to na cestě díky novější koncepci motoru nepoznáš....ale M3 je M3.... :D

P.S. moje bude k máni..... :D jó jo ta krasavice vlevo.... :D nemám na chleba.... :D
jojojo M3 to bych si dal hned říct, ale tolik peněz na to mít nebudu (moje představa je kolem 200k max 250k)... a najít servisovanej kus taky nebude sranda, proto chci mít jasně vybraný model a začít hledat...jezdit mám v čem, tak to neuspěchám.

Napsal: úte 16.12.2003 11:27
od patras
rene kurc píše:No podle mně jsou obě verze dobré volby to značí že tet jedině zhánět dobrý ,nezbořený a servisovaný kus....jinak 323 taky není špatná volba ,bych řek ,že i když papírově je slabší než 325i tak to na cestě díky novější koncepci motoru nepoznáš....ale M3 je M3.... :D

P.S. moje bude k máni..... :D jó jo ta krasavice vlevo.... :D nemám na chleba.... :D
a kolik si zani kostnes ????

Napsal: úte 16.12.2003 11:31
od Anonymous
Tu 328 z Tipcarsu mám doma, je to fajn. 8) 8) Přivezl jsem jí v pátek. Podle mě je nejlepší volba M3, 328, 325.

Napsal: úte 16.12.2003 11:44
od Huska
bobra píše:Tu 328 z Tipcarsu mám doma, je to fajn. 8) 8) Přivezl jsem jí v pátek. Podle mě je nejlepší volba M3, 328, 325.
dle mě taky....prosím napiš mi tvé zkušenosti o spotřebě a ostaních vlastnostech 323-325-328 dík

Napsal: úte 16.12.2003 18:40
od matej
spotrebu neres. ta je u vsech skoro stejna. podle me nejhorsi u 325i (nejstarsi motor, ...., ....). tkaze tady zbejva 328 nebo 323 z toho plyne 328i. mam ji a nelituju. jezdim prakticky porad v praze, spotreba 11 a to jen proto ze mam debilni trasy a jezdim v case kdy je to zacpany.