Stránka 1 z 5
Napsal: pát 03.10.2003 14:58
od Unregistered
Zdar lidi. Zvažuju koupi staršího BMW E36 325i r.v.94 Poradíte mi někdo, co mám na tom autě omrknout a na co dát pozor, abych se vyhnul dalším problémům? Dík moc předem. Radek P.S. bude to můj 1. bavoráček

Napsal: pát 03.10.2003 22:42
od Lukas Rajchl
no tak v prvni rade bych se podival, jestli to ma vsechny ctyri kola. pak bych zjistil jestli to disponuje motorem a to je asi ten zaklad. pak bys s tim nemel mit zadny vetsi problemy, protoze s tim budes moct odjet.
Napsal: pát 03.10.2003 22:45
od LOPOLO
Unregistered: nejlip se domluvit s nekym kdo uz s BMW nejaky zkusenosti ma a vzit ho sebou. Vodkad ses?
Napsal: sob 04.10.2003 00:38
od Unregistered
Jsem z Prahy. Auta jako takový znám, ale BMW není zatím můj obor, tak jsem myslel, co může být na E36 jako specialitka špatnýho naco si dát specielně pozor. Dík moc za rady či pomoc. RAdek
Napsal: sob 04.10.2003 01:05
od LOPOLO
Ja bych rekl ze je to vzdycky loterie. Jedina poradna rada oproti tem obecnejm kecum co budou nasledovat je NEUSPECHAT TO.
Nejlepsi je to auto projet, ( nechat poradne zahrat), zkusit abs, zahrabat a cuchnout ke spojce, votestovat tlumice v nejaky hrbolaty zatacce (tam to muze bejt trochu odlisny nez u jinejch aut a chce to nejlip nekoho, kdo uz par bmw ridil), zkusit co dela volant pri 150km/hodinu ( mel by se nechat bezpecne pustit, neklepat atd.) Vytocit motor na 6 tacu pri jizde se zarazenou rychlosti, chvilku to tam podrzet, vyslapnout spojku a mrknout na volnobezny otacky. Otestovat vsechny vychytavky co bmw ve slusny vybave ma ( celej palubni pocitac, klimu a jeji rezimy atd.). Samorzejme, mrknout jak je suchej motor ... ja nevim. Vem si fakt nekoho kdo ty auta aspon trochu zna. Ja bych s tebou klidne sel, ale nejsem bohuzel zadnej expert i kdyz nejaky zkusenosti mam. Pokud budes mit zajem, mailni mi nebo dej jinak vedet a ja s tebou pudu. Treba se mi podari ukecat jeste nekoho zkusenejsiho

Napsal: sob 04.10.2003 19:56
od Unregistered
Taxem se byl na to auto podívat s kámošem co má E34 a s otcem(blázen do aut) a zatím jsme objevili tyto vady: Teče olej z kompresoru serva, netěsní vana a teče z výpus?áku oleje převodovky. Taky jsem si všiml, že takový ten ozubený věnec na klice má obroušené zuby pravděpodobně od snímače otáček. Může to být známka toho, že hází celý klikový mechanizmus? Pak takově drobné vady jako třeba promáčknuté plechy na spodku prahů těsně za předními koly. Brzdy jdou taknějak ztuha, jakoby málo posiloval posilovač. Jinak je to auto hezký, má sportovní paket, vytažený blatníky a vetší kola a je trochu položený na zem. Jo a je to r.v. 92 ne 94 a má plnou výbavu a i funkční. Co poradíte, mám to vzít?
2 LOPOLO: Dík za rady, napíšu mail a kdyby jsi mi pomohl, byl bych Ti zauzlován

Radek
Napsal: sob 04.10.2003 20:02
od bpytlik
Zalezi na cene, jestli je do 140k tak asi jo

Napsal: sob 04.10.2003 20:25
od Unregistered
Nojo, ale co ten snímač otáček? Nerad bych pak hned musel nechávat opravit celej motor!!!!

(
Napsal: sob 04.10.2003 20:27
od Unregistered
Jinak je to do 140k. A má to ty M3 look zrcátka a je v nich uplně h...o vidět..
Napsal: sob 04.10.2003 21:26
od Marty
Originál zaslal LOPOLO
Ja bych rekl ze je to vzdycky loterie. Jedina poradna rada oproti tem obecnejm kecum co budou nasledovat je NEUSPECHAT TO.
Nejlepsi je to auto projet, ( nechat poradne zahrat), zkusit abs, zahrabat a cuchnout ke spojce, votestovat tlumice v nejaky hrbolaty zatacce (tam to muze bejt trochu odlisny nez u jinejch aut a chce to nejlip nekoho, kdo uz par bmw ridil), zkusit co dela volant pri 150km/hodinu ( mel by se nechat bezpecne pustit, neklepat atd.) Vytocit motor na 6 tacu pri jizde se zarazenou rychlosti, chvilku to tam podrzet, vyslapnout spojku a mrknout na volnobezny otacky. Otestovat vsechny vychytavky co bmw ve slusny vybave ma ( celej palubni pocitac, klimu a jeji rezimy atd.). Samorzejme, mrknout jak je suchej motor ... ja nevim. Vem si fakt nekoho kdo ty auta aspon trochu zna. Ja bych s tebou klidne sel, ale nejsem bohuzel zadnej expert i kdyz nejaky zkusenosti mam. Pokud budes mit zajem, mailni mi nebo dej jinak vedet a ja s tebou pudu. Treba se mi podari ukecat jeste nekoho zkusenejsiho
Seš dobrej
:allright: :allright: :allright:
Napsal: ned 05.10.2003 00:04
od LOPOLO
Marty: ehmm .. to byla ironie?
Napsal: ned 05.10.2003 00:07
od RuDoSh
Napsal: ned 05.10.2003 00:10
od LOPOLO
Originál zaslal Unregistered
Taxem se byl na to auto podívat s kámošem co má E34 a s otcem(blázen do aut) a zatím jsme objevili tyto vady: Teče olej z kompresoru serva, netěsní vana a teče z výpus?áku oleje převodovky. Taky jsem si všiml, že takový ten ozubený věnec na klice má obroušené zuby pravděpodobně od snímače otáček. Může to být známka toho, že hází celý klikový mechanizmus? Pak takově drobné vady jako třeba promáčknuté plechy na spodku prahů těsně za předními koly. Brzdy jdou taknějak ztuha, jakoby málo posiloval posilovač. Jinak je to auto hezký, má sportovní paket, vytažený blatníky a vetší kola a je trochu položený na zem. Jo a je to r.v. 92 ne 94 a má plnou výbavu a i funkční. Co poradíte, mám to vzít?
2 LOPOLO: Dík za rady, napíšu mail a kdyby jsi mi pomohl, byl bych Ti zauzlován
Radek
hmm .. takhle se da tezko neco rict a je jasny ze do toho asi budes muset neco malo driv nebo pozdejc pustit. Pokud tam neni nic fakt zavaznyho - jakoze podle popisu se zda ne ne - a auto se ti libi, tak ho vem. Kdyby ti ho pucil na diagnostiku nebo ty tam nekoho s tou malou vzal, tak by to bylo nejlepsi 
Napsal: ned 05.10.2003 00:17
od RuDoSh
Originál zaslal LOPOLO
kurwa, ja nejsem zadnej ctenar mezi radkama ... co tim sakra myslis cervenacku?
no melo to byt duchaplny
coz ty smajlici nejsou.......proste me to pobavilo.....
Napsal: ned 05.10.2003 01:11
od Unregistered
No, majitel se nějaké diagnostice nebrání, ale pořád mi vrtá hlavou ten obroušený věnec s tím snímačem polohy klikovýho hřídele. Snímač uvolněný není a nevím, co jinýho by ty zuby mohlo takhle očesat(bylo to fakt čerstvý). Fakt se s tím ještě nikdo nesetkal?
Kdyby to měla být jenom nějaká prkotina, tak to auto beru hned, ale představa opravy celého motoru mě moc neláká...
Co ta malá diagnostika všechno zjistí? Klima fachčí, střešní okno je třeba jenom namzat, počítač snad taky chodí, display ukazuje, tempomat taky jede. Nevím co všechno to bávocomputer umí. Chlapi, dík moc za rady, nevím kdo jiný by mi aspoň takhle pomohl.
Radek
Napsal: ned 05.10.2003 01:31
od LOPOLO
Zalezi jestli to ma skutecne palubni pocitac nebo jen teplomer a check ( kolik je tam tlacitek ovladani? ) Diagnostika ti ukaze skoro vsechno vcetne otresu atd.) S tim vencem nevim co myslis. Jakej to ma vubec motor?
Napsal: ned 05.10.2003 01:35
od LOPOLO
Takhle vypada pravdepodobne maximum, co muze E36 mit. Teda aspon myslim.
Napsal: ned 05.10.2003 01:38
od darmon
ty kamelky pribalujou k trojce ? je to neco jako hotelovej servis ze ti kazdy rano daj novy ?

mimochodem tech 7.7litru to je hrozna tuzka, styd se jak to jezdis

Napsal: ned 05.10.2003 01:49
od LOPOLO
darmon: ehmm ..

... nad 120km/hod s jistou akceleraci mi to porad ukazuje nesmysly. Porad to nemam vyreseny a zatim nevim co s tim. Asi zkusim jinej palubni pocitac jestli je to v signalech nebo computeru.