Stránka 1 z 2

Napsal: úte 16.09.2003 08:29
od Hanz
přeprogramování řídící jednotky motoru 328i, kde
nárůst výkonu je 15PS¨a 20Nm kroutící moment, je také odstraněn omezovač
maximální rychlosti tzv. V-max, za 11066,-Kč bez DPH. Dále nabízíme
vzduchový filtr tzv.kit přímého sání, kde se montuje otevřený vzduchový
filtr, místo celého vzduchového boxu, přínos je ve vyšších otáčkách motoru,
tento kit stojí 4034,-Kč s DPH. Jako další stupeň úpravy nabízíme ostřejší
vačkové hřídele, kdy ve spojení s přeprogramováním řídící jednotky motoru
narůstá výkon o ca. 25PS a 35Nm kroutící moment. Vačky se přebrušují z
Vašich stávajících, cena úpravy vaček je 16000,-Kč bez DPH, trvá ca. 3-5
dní. Výfukové svody jsou nerezové a stojí 35.770,-Kč, prostřední díl výfuku
(je bez kat.) stojí 12.005,-Kč, zadní díl výfuku má dvojitou kulatou
koncovku o průměru 76mm a stojí 16.240,-Kč. Výfuk je od f. Supersprint,
výrobce uvádí nárůst výkonu samotným výfukem (kompletní výfuk) 14PS, všechny
ceny u výfuku jsou s DPH.

Jako jooo.....
:eek:

Napsal: úte 16.09.2003 08:52
od patras
Originál zaslal Hanz
přeprogramování řídící jednotky motoru 328i, kde
nárůst výkonu je 15PS¨a 20Nm kroutící moment, je také odstraněn omezovač
maximální rychlosti tzv. V-max, za 11066,-Kč bez DPH. Dále nabízíme
vzduchový filtr tzv.kit přímého sání, kde se montuje otevřený vzduchový
filtr, místo celého vzduchového boxu, přínos je ve vyšších otáčkách motoru,
tento kit stojí 4034,-Kč s DPH..... :eek:


Akorat misto kitu primeho sani by to chtelo airbox ...

ale kdyz to poscitas, tak doooobry
co takhle prebrousit vacku na is ??? :)

Napsal: úte 16.09.2003 12:32
od bpytlik
co takhle radeji koupim m3?? :)

Napsal: úte 16.09.2003 12:37
od patras
znamej ma 328i (bude ji prodavat)
Upravy stejny jako psal hanz (s tim ze ma airbox)
a vykon se mu vysplhal na 320PS

Napsal: úte 16.09.2003 12:53
od Fido
Má to změřený na brzdě, nebo je to jen teorie posčítaná z těch údajů, co jsou výše uvedený?

Napsal: úte 16.09.2003 12:57
od patras
Originál zaslal Fido
Má to změřený na brzdě, nebo je to jen teorie posčítaná z těch údajů, co jsou výše uvedený?


brzda ale neni to asi od stejny firmy tak se udaje muzou lisit

Napsal: úte 16.09.2003 13:05
od Bombarder
Originál zaslal patras
znamej ma 328i (bude ji prodavat)
Upravy stejny jako psal hanz (s tim ze ma airbox)
a vykon se mu vysplhal na 320PS



to jako fakt? kolik se da vymacknout s 325i? a co to je airbox?

Napsal: úte 16.09.2003 13:10
od Centr
A co takle neco na 323i, mám tam taky M52 motor.

Napsal: úte 16.09.2003 13:58
od Fido
Hm, pokud je to změřený z brzdy, tak to není špatný. Ačkoliv to už je skoro jako M3 3.2 a to se mi prostě nezdá, teda pokud tam nemá navíc ještě turbo nebo tak něco :-)

Napsal: úte 16.09.2003 14:09
od patras
Originál zaslal Fido
Hm, pokud je to změřený z brzdy, tak to není špatný. Ačkoliv to už je skoro jako M3 3.2 a to se mi prostě nezdá, teda pokud tam nemá navíc ještě turbo nebo tak něco :-)


s turbem by to vylitlo mnohem a mnohem vis :)
mame spolu stejnyho znamyho a ten ma v M3 E36 3.0 420PS

Napsal: úte 16.09.2003 14:09
od patras
Originál zaslal patras
s turbem by to vylitlo mnohem a mnohem vis :)
mame spolu stejnyho znamyho a ten ma v M3 E36 3.0 420PS


samo bez turba !!!!

Napsal: úte 16.09.2003 14:11
od Hanz
jsi chtel asi napsat 230, ne? 320 ani v ruzovym snu... Airbox od Hamanna z kevlaru muzu mit za 18k, prida cca 12PS, ale musi se premistit filtr do narazniku. 2,8i single vanos se da realne vyladit na 260-280PS, ale to se bavime radove o 100k a nepouzitelnosti pro normalni jizdu...

Napsal: úte 16.09.2003 16:13
od skautik
proc ne pro normalni jizdu? kdyz vymenis, ojnice, klikovku, vacky, ventyly, hlavu, jinej setrvacnik, ...

klidne i pro normalni provoz :) akorat ta spotreba je trochu jinde

nebo se pletu?

Napsal: úte 16.09.2003 17:43
od LOPOLO
Originál zaslal patras
znamej ma 328i (bude ji prodavat)
Upravy stejny jako psal hanz (s tim ze ma airbox)
a vykon se mu vysplhal na 320PS


Neverim :-) to uz je trochu moc .. jedine tak na 30-50k km. 250 - 260 kobyl bych byl vochotnej uverit. rezervy tam urcite sou ... ale 320?

Napsal: úte 16.09.2003 18:44
od Klakson
Originál zaslal patras
Akorat misto kitu primeho sani by to chtelo airbox ...

ale kdyz to poscitas, tak doooobry
co takhle prebrousit vacku na is ??? :)


hmm nebo čtyři vzduchový klapky třeba z E30 M3 :D nebo od Dbilas asi za 60000kč

Napsal: úte 16.09.2003 23:03
od M3maniac
No a můj známý má 316ku s 300koňama...:mhehe: No ste normální? 328ma a 320koní,ta úprava by stála půl mega nejmíň a vydrželo by to jednu sezónu,možná!!!

Napsal: úte 16.09.2003 23:05
od M3maniac
Jinak Hanzi to co tam nabízíš je sice pěkné,ale když to sečteš tak si na ceně voňavé M3.....,tak nevím jestli to má smysl....

Napsal: stř 17.09.2003 20:16
od Klakson
jde o to jestli ty voňavý M3 už nejsou rozebraný, a zbývaj jenom ty křusky co do ní musíš nejmíň stokilo vrazit, aby alespoň trochu voněla:D

Napsal: stř 17.09.2003 23:49
od M3maniac
No sorry,ale slušnou 328 pod 250k nekoupíš plus ten seznam od Hanze a si někde na ceně slušný M3.No a ta 328 stejně nepojede jak to emko...

Napsal: čtv 18.09.2003 08:03
od Hanz
ja nic nenabizim, jen ukazuju cestu :-) je pravda trochu trnita a na konci je "skoroeMko" a prazna kešeně :-))) na druhou stranu je pravda, ze sehnat good Mko jinde nez za hranicema /nabourany, aby nestalo raketu/ je dost nemozny... a kdyz budes jezdit Mkem normalne, bude porad brat vic nez ta 328i, je to sice mimo misu, ale treba me konkretne to zajima :fuckoff: :bigok: