Stránka 1 z 2
Napsal: úte 16.09.2003 08:29
od Hanz
přeprogramování řídící jednotky motoru 328i, kde
nárůst výkonu je 15PS¨a 20Nm kroutící moment, je také odstraněn omezovač
maximální rychlosti tzv. V-max, za 11066,-Kč bez DPH. Dále nabízíme
vzduchový filtr tzv.kit přímého sání, kde se montuje otevřený vzduchový
filtr, místo celého vzduchového boxu, přínos je ve vyšších otáčkách motoru,
tento kit stojí 4034,-Kč s DPH. Jako další stupeň úpravy nabízíme ostřejší
vačkové hřídele, kdy ve spojení s přeprogramováním řídící jednotky motoru
narůstá výkon o ca. 25PS a 35Nm kroutící moment. Vačky se přebrušují z
Vašich stávajících, cena úpravy vaček je 16000,-Kč bez DPH, trvá ca. 3-5
dní. Výfukové svody jsou nerezové a stojí 35.770,-Kč, prostřední díl výfuku
(je bez kat.) stojí 12.005,-Kč, zadní díl výfuku má dvojitou kulatou
koncovku o průměru 76mm a stojí 16.240,-Kč. Výfuk je od f. Supersprint,
výrobce uvádí nárůst výkonu samotným výfukem (kompletní výfuk) 14PS, všechny
ceny u výfuku jsou s DPH.
Jako jooo.....

Napsal: úte 16.09.2003 08:52
od patras
Originál zaslal Hanz
přeprogramování řídící jednotky motoru 328i, kde
nárůst výkonu je 15PS¨a 20Nm kroutící moment, je také odstraněn omezovač
maximální rychlosti tzv. V-max, za 11066,-Kč bez DPH. Dále nabízíme
vzduchový filtr tzv.kit přímého sání, kde se montuje otevřený vzduchový
filtr, místo celého vzduchového boxu, přínos je ve vyšších otáčkách motoru,
tento kit stojí 4034,-Kč s DPH.....
Akorat misto kitu primeho sani by to chtelo airbox ...
ale kdyz to poscitas, tak doooobry
co takhle prebrousit vacku na is ??? 
Napsal: úte 16.09.2003 12:32
od bpytlik
co takhle radeji koupim m3??

Napsal: úte 16.09.2003 12:37
od patras
znamej ma 328i (bude ji prodavat)
Upravy stejny jako psal hanz (s tim ze ma airbox)
a vykon se mu vysplhal na 320PS
Napsal: úte 16.09.2003 12:53
od Fido
Má to změřený na brzdě, nebo je to jen teorie posčítaná z těch údajů, co jsou výše uvedený?
Napsal: úte 16.09.2003 12:57
od patras
Originál zaslal Fido
Má to změřený na brzdě, nebo je to jen teorie posčítaná z těch údajů, co jsou výše uvedený?
brzda ale neni to asi od stejny firmy tak se udaje muzou lisit
Napsal: úte 16.09.2003 13:05
od Bombarder
Originál zaslal patras
znamej ma 328i (bude ji prodavat)
Upravy stejny jako psal hanz (s tim ze ma airbox)
a vykon se mu vysplhal na 320PS
to jako fakt? kolik se da vymacknout s 325i? a co to je airbox?
Napsal: úte 16.09.2003 13:10
od Centr
A co takle neco na 323i, mám tam taky M52 motor.
Napsal: úte 16.09.2003 13:58
od Fido
Hm, pokud je to změřený z brzdy, tak to není špatný. Ačkoliv to už je skoro jako M3 3.2 a to se mi prostě nezdá, teda pokud tam nemá navíc ještě turbo nebo tak něco

Napsal: úte 16.09.2003 14:09
od patras
Originál zaslal Fido
Hm, pokud je to změřený z brzdy, tak to není špatný. Ačkoliv to už je skoro jako M3 3.2 a to se mi prostě nezdá, teda pokud tam nemá navíc ještě turbo nebo tak něco
s turbem by to vylitlo mnohem a mnohem vis 
mame spolu stejnyho znamyho a ten ma v M3 E36 3.0 420PS
Napsal: úte 16.09.2003 14:09
od patras
Originál zaslal patras
s turbem by to vylitlo mnohem a mnohem vis 
mame spolu stejnyho znamyho a ten ma v M3 E36 3.0 420PS
samo bez turba !!!!
Napsal: úte 16.09.2003 14:11
od Hanz
jsi chtel asi napsat 230, ne? 320 ani v ruzovym snu... Airbox od Hamanna z kevlaru muzu mit za 18k, prida cca 12PS, ale musi se premistit filtr do narazniku. 2,8i single vanos se da realne vyladit na 260-280PS, ale to se bavime radove o 100k a nepouzitelnosti pro normalni jizdu...
Napsal: úte 16.09.2003 16:13
od skautik
proc ne pro normalni jizdu? kdyz vymenis, ojnice, klikovku, vacky, ventyly, hlavu, jinej setrvacnik, ...
klidne i pro normalni provoz

akorat ta spotreba je trochu jinde
nebo se pletu?
Napsal: úte 16.09.2003 17:43
od LOPOLO
Originál zaslal patras
znamej ma 328i (bude ji prodavat)
Upravy stejny jako psal hanz (s tim ze ma airbox)
a vykon se mu vysplhal na 320PS
Neverim
to uz je trochu moc .. jedine tak na 30-50k km. 250 - 260 kobyl bych byl vochotnej uverit. rezervy tam urcite sou ... ale 320?
Napsal: úte 16.09.2003 18:44
od Klakson
Originál zaslal patras
Akorat misto kitu primeho sani by to chtelo airbox ...
ale kdyz to poscitas, tak doooobry
co takhle prebrousit vacku na is ???
hmm nebo čtyři vzduchový klapky třeba z E30 M3
nebo od Dbilas asi za 60000kč
Napsal: úte 16.09.2003 23:03
od M3maniac
No a můj známý má 316ku s 300koňama...:mhehe: No ste normální? 328ma a 320koní,ta úprava by stála půl mega nejmíň a vydrželo by to jednu sezónu,možná!!!
Napsal: úte 16.09.2003 23:05
od M3maniac
Jinak Hanzi to co tam nabízíš je sice pěkné,ale když to sečteš tak si na ceně voňavé M3.....,tak nevím jestli to má smysl....
Napsal: stř 17.09.2003 20:16
od Klakson
jde o to jestli ty voňavý M3 už nejsou rozebraný, a zbývaj jenom ty křusky co do ní musíš nejmíň stokilo vrazit, aby alespoň trochu voněla:D
Napsal: stř 17.09.2003 23:49
od M3maniac
No sorry,ale slušnou 328 pod 250k nekoupíš plus ten seznam od Hanze a si někde na ceně slušný M3.No a ta 328 stejně nepojede jak to emko...
Napsal: čtv 18.09.2003 08:03
od Hanz
ja nic nenabizim, jen ukazuju cestu

je pravda trochu trnita a na konci je "skoroeMko" a prazna kešeně

)) na druhou stranu je pravda, ze sehnat good Mko jinde nez za hranicema /nabourany, aby nestalo raketu/ je dost nemozny... a kdyz budes jezdit Mkem normalne, bude porad brat vic nez ta 328i, je to sice mimo misu, ale treba me konkretne to zajima :fuckoff: :bigok: