Stránka 1 z 3

Napsal: pon 11.08.2003 21:02
od LOPOLO
Mam par problemu .. rekl bych ze elektroinstalaci ale hovno tomu rozumim... s udajama na compu. To ze mi to hlasi ze nejaky svetlo nesviti je prej normalka a to me netrapi ale ted se mi stalo ze spotreba se mi meri jen do nejakejch 14l/100km a pak naskocej nesmysly. Nemate s tim nekdo nejakou zkusenost nebo neznate nekoho kdo se v tom fakt vyzna?

Napsal: úte 12.08.2003 09:48
od darmon
to ze hlasi ze naky svetlo nesviti a pritom sviti je jen studenak na rele, oprava na deset minut. co se tyce spotreby, vycisti konektor na MAFu

Napsal: úte 12.08.2003 10:53
od LOPOLO
doufal sem ze mi vodpovis zrovna ty .. popis mi to prosim trosku vic abych to moh opravit. Co je napriklad MAF? :-)

Napsal: úte 12.08.2003 10:56
od darmon
mass airflow meter, takova vec na sani mezi vzduch filtrem a skrtici klapkou ci D/K motorem.

Napsal: úte 09.09.2003 23:57
od LOPOLO
muze tenhle MAF souviset s obcasnym kolisanim otacek a dokonce zhasnutim motoru? Asi 2X se mi stalo ze pri vyrazeni z vyzsich votacek chcipnul motor. ( ted uz dlouho ne ) Je to neprijemny kvuli brzdam a rizeni. Jak tam lupnu kvalt, naskoci a bezi jako by se nic nedelo. Vycistit si myslel vojet hadrem nebo to bude chtit neco vic? Jeste sem to nerozdelal ale chystam se na to ... novej stoji asi 11 a pul tacu tak bych to asi driv zkusil vycistit :-)

Napsal: stř 10.09.2003 09:03
od patras
Originál zaslal LOPOLO
muze tenhle MAF souviset s obcasnym kolisanim otacek a dokonce zhasnutim motoru? Asi 2X se mi stalo ze pri vyrazeni z vyzsich votacek chcipnul motor. ( ted uz dlouho ne ) Je to neprijemny kvuli brzdam a rizeni. Jak tam lupnu kvalt, naskoci a bezi jako by se nic nedelo. Vycistit si myslel vojet hadrem nebo to bude chtit neco vic? Jeste sem to nerozdelal ale chystam se na to ... novej stoji asi 11 a pul tacu tak bych to asi driv zkusil vycistit :-)


muze to byt mafem, nebo spis ventil volnobehu

Napsal: stř 10.09.2003 09:39
od patras
Originál zaslal Pivson
Jestli správně chápu MAF = váha vzduchu


tak tak ( i kdyz to vlastne neni vaha v pravym slova smyslu :D )

Napsal: stř 10.09.2003 10:36
od darmon
MAF nebo AFM na to sere pes

Napsal: stř 10.09.2003 14:50
od matej
Originál zaslal darmon
to ze hlasi ze naky svetlo nesviti a pritom sviti je jen studenak na rele, oprava na deset minut.


muzes to taky vic rozepsat pliiis
dik

Napsal: stř 10.09.2003 15:25
od darmon
no vyndat prislusne rele ci LKM a prepajet, nic vic, nic min

Napsal: čtv 11.09.2003 10:40
od GG
Tak to budu muset taky MAF otřít hadrem, protože mi to pořád škube za studena. No a kámoš má test, tak to hlásilo čidlo nasávaného vzduchu, tak to je tedy ono.:bigok: Snad to pomůže.

Napsal: pát 12.09.2003 07:28
od LOPOLO
darmon: to nebude zadna prdel, ne?
I don't think it is a good idea to physically touch the MAF sensor with
anything other than Isopropyl Alcohol. I have cleaned mine a few times
by putting it in a large ziplock bag and filling it up with Isopropyl
Alcohol (99%) so that about 1/2 of the MAF is submerged. Then I shook
it up and transferred it to another ziplock bag and repeated the
process. I think in total, I did 3 rounds of cleaning, then let it air
dry over night.

Napsal: pát 12.09.2003 12:56
od darmon
tak takhle bych to teda rozhodne nedelal, ale budiz :)

Napsal: pát 12.09.2003 22:47
od Petr_1
Mam podobnej problem, ale je to naf?ák. Taky se mi občas stane. že spadne z otáček jako kámen uplně do nuly. A při volnoběhu občas koktá, jako by měl málo nafty.

Napsal: sob 13.09.2003 04:28
od tomhrb
Originál zaslal patras
muze to byt mafem, nebo spis ventil volnobehu

Kde najdu ten ventil volnobehu? pleas.. :ucta:

Napsal: ned 14.09.2003 11:39
od LOPOLO

Napsal: ned 14.09.2003 20:11
od darmon
ta stranka neni spatna, jenze mluvi o necem jinem, ale po dnesku to je stejne pase :)))

Napsal: ned 14.09.2003 20:32
od patras
Originál zaslal tomhrb
Kde najdu ten ventil volnobehu? pleas.. :ucta:


nevim jak je to u sestihrnku, u ctyrvalu je to tak, ze na hadici, ktera vede od MAFu do sani motoru je napojena jeste jedna mensi (cca 2cm v prumeru) hadice, ktera vede pod sani (je zapojena prave do ventilu) z druhe starany za ventilem je zase hadice napojena do motoru.

Nemusi to byt jen tim ventilem (da se vycistit od karbonu) ale i tema hadicema, BMW tam nedava stahovaci pasky a muze to tam nekde mirne podchazet (tak ze to ani neuslysis)

Napsal: ned 14.09.2003 22:45
od LOPOLO
Originál zaslal darmon
ta stranka neni spatna, jenze mluvi o necem jinem, ale po dnesku to je stejne pase :)))


mas recht ve vobou pripadech :) Ja ji moc nestudoval.

Napsal: ned 14.09.2003 22:47
od stealth
Takže sem plácni konektory všeho druhu :bigglases