Stránka 1 z 1
Napsal: sob 12.07.2003 17:20
od lupik
Ahojky, mam problemek. Kdyz poradne leje a jezdim v tom desti asi tak pul hodiny, tak motor zacne cukat a padaji otacky. Kdyz zastavim tak motor se dusi s tendenci chcipnout. Aby auto zase jelo musim motor asi 10 minut drzet v otackach pres 4500ot/min a auto zase jede. Tento problem je jen kdyz huste prsi, jinak jde v pohode. Mozna se nekam dostava voda. Prosim o radu. Diky.
A jeste neco. Kde a za kolik se dodelavaji el. okna na E36.
:bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry:
Napsal: sob 12.07.2003 22:54
od beemwex
a co zkusit jezdit z deštníkem??????:bezzub: :bezzub: :bezzub: nebo koukni na podběhy-naka díra?zkus pustit vodu z hadice na př,sklo,kam zatejka.určitě tam kam nemá.me se stavalo,že jsem projel kaluží a rozsvítilo se mi dobíjení.ale pak to prestalo samo.----musís hledat.
Napsal: ned 13.07.2003 11:56
od lupik
Jo, kdyz to skoro chcipne tak se taky rosviti dobijeni. Jinak hledam hledam, ale asi si necham u BMW udelat diagnostiku.
Napsal: ned 13.07.2003 18:04
od T.o.m.
Jestli ti to cuká jen při malých otáčkách a jak tomu dáš kouř tak motor běží gut, mohly by být třeba zalité svíčky.
Napsal: ned 13.07.2003 22:50
od lupik
To ne svicky sou novy. Spis typuju Lambda sondu.
Napsal: pon 14.07.2003 08:36
od Zvire
mně to dělalo něco podobnýho. Počítač byl suchej, na ten neteklo. Pak jsem vlez pod auto a co je konektor od lambdy, tak byl uvnitř zelenej. Vyčistil jsem ho a od tý doby...POHODA

Napsal: pon 14.07.2003 11:34
od lupik
Tohle urcite udelam. Ses hlavicka. Diky.
Napsal: čtv 17.07.2003 14:09
od Baxon
Originál zaslal lupik
Ahojky, mam problemek. Kdyz poradne leje a jezdim v tom desti asi tak pul hodiny, tak motor zacne cukat a padaji otacky. Kdyz zastavim tak motor se dusi s tendenci chcipnout. Aby auto zase jelo musim motor asi 10 minut drzet v otackach pres 4500ot/min a auto zase jede. Tento problem je jen kdyz huste prsi, jinak jde v pohode. Mozna se nekam dostava voda. Prosim o radu. Diky.
Na mojí bejvalý 535 jsem měl úplně stejnej problém. A ještě mi k tomu přestával ukazovat tachometr. Vše pouze při lijáku nebo když byla v zimě na silnici čvachta.
K cukání: výměna svíček, kabely, fajfky, váha vzduchu (nová - 14.000,-
), lamda (nová), filtry (vzduchovej, palivovej), palec v rozdělovači a já nevim co ještě - nepopmohlo nic
.
K tacho: uhnilý kabel v zadu k čidlu na difru - tacho O.K.
Nevím jestli to s tím tacho mělo přímou souvislost - už jsem pak v dešti nejel.
Pokud na to přijdeš, dej vědět. By mě to teda taky zajímalo
.
Napsal: ned 26.08.2007 21:38
od Ali
Cuz,
pripojuju se k patrani, za deste jsem vybral vetsi louzi a asi tak po pul minute to zaclo presne tohle delat..
Dnes jsem byl v mycce a cca 10m od vyjezdu to samy.
Kouknul jsem na sani a nikde zadna stopa po vode.. ( cekal jsem ze se nejak dostala na vahu..

)
Vystarsenej jsem volal kamaradovi s E36 2.8 a ten me uklidnil, ze jemu se stava to samy kdykoliv to umyje wapkou...Pak to pry nemuze 2h nastartovat.
Mezi tim co jsem s nim mluvil, tak mi to 2x chciplo a cca po 10min. uz to jelo uplne normalne..
Tipoval bych nejaky cidlo.. Ale nevim kde co? Jsem laik kutil..
Prosim o radu co zkouknout...
PS: Na ten konektor kouknu hned co se dostanu pod auto.
Napsal: pon 27.08.2007 20:58
od klanuk
no me to obcas kdyz hodne prsi taky trochu zlobi. Kdyz to nastartuju tak to nejde do otacek ale jen chvilku. Ja si myslim ze mi ze spoda lita voda na cidlo otacek
Napsal: úte 28.08.2007 09:46
od George_D
Kouknout i na svíčky, jestli se netopí, nebo jestli pod tim deklem nezkondenzovala, nebo jinak se nevzala voda

Když jsem projel jednou velkou 25cm hlubokou 50metrovou louží, měl jsem obdobný problém, po vysušení OK

Napsal: úte 28.08.2007 09:53
od patras
a co takhle nerozebirat 4 roky starej prispevek

...
Napsal: úte 28.08.2007 10:43
od George_D
patras píše:a co takhle nerozebirat 4 roky starej prispevek

...
Já ho nevytáhnul, ale nejspíš má někdo problém a pokračuje

Za to by měla být spíše pochvala, že nezaložil novej ne

Napsal: stř 29.08.2007 08:42
od Ali
patras píše:a co takhle nerozebirat 4 roky starej prispevek

...
No ja vim, ze je to trosku historickej prispevek, ale nic novejsiho jsem tu nenasel..
A nerikej mi, ze mam plavacka jenom ja..

Napsal: stř 29.08.2007 08:50
od psena
Ja jsem si rad pocetl, zkusenosti se vzdy hodi...ale musim to zaklepat, muzu wapkou strikat kdekoliv a nic takovyho neznam.
Napsal: stř 29.08.2007 09:40
od Hanz
me to delalo umirajici benzin cerpadlo, po vymene zatim klid... lambda sondy jsem taky kontroloval, nikde ani naznak vody...
Napsal: ned 09.09.2007 16:16
od Lukybar
Dela mi to to same. Zatim sem neprisel na to proc. Nemuze to byt tim ze se voda dostane do prostoru motoru??? nema spodni kryt. Kde je ten konektor na lambda sondu??? Kdyz ho odpojuji musim odpojit baterii??? Diky za rady
