Stránka 1 z 2
Napsal: pát 11.07.2003 13:32
od Pítr
vyndaval jste někdo hydraulický zdvihátka ??
půjdou ven po sundání víka ,nebo musí pryč i vačka...? popř. jak na to
moc nevím jak to u E36 je. dííík :ucta: :ucta:
Napsal: pát 11.07.2003 13:35
od Pítr
jo zapoměl jsem napsat ,že mám M40:bigdevil:
Napsal: sob 12.07.2003 00:23
od M3maniac
Nech to odborníkům pokud chceš ještě jezdit .:cheche:
Napsal: úte 15.07.2003 14:16
od Lada Zuzjak
Originál zaslal rene kurc
Nech to odborníkům pokud chceš ještě jezdit .:cheche:
Ani bych nerek, ja se sice na to chystam uz 2 mesice ale delal sem to na Fort Escort 1.6 8ventil a v poho jezdi,
Problem je v tom ze se ty zdvihadla zakarbonujou- reseni namoc je na 2 dny do toulenu, pak je procvic na lisu dokud z toho potecou ty cerny sracky a mas to hotovo.
Mam taky M40 a netusim jestli musi vacka dolu, ale vsichni me ujistujou ze to je pohoda i kdyz de vacka dolu.
Napsal: úte 15.07.2003 14:49
od Hanz
hm, ale toho opruzu kolem... tyhle veci davam lidem co to delaji, je to rychlejsi, snadnejsi /maji vybaveni-viz montaz vent. pruzin a o-krouzku, brouseni kliky a pod/ a spolehlivejsi... ve finale i levnejsi.../terba tady v Brne mi delali celou hlavu na 2xohc turbo16v- vareni-vytvareni spalovaciho prostoru, zavit svicky, sedla 4 ventilu+zabrouseni vsech, o-krouzky,usazeni vacek, orovnani spodku hlavy=celkem 7k, firma Pavlíček v Bosonohach /
Napsal: úte 15.07.2003 14:53
od Lada Zuzjak
Originál zaslal Hanz
hm, ale toho opruzu kolem... tyhle veci davam lidem co to delaji, je to rychlejsi, snadnejsi /maji vybaveni-viz montaz vent. pruzin a o-krouzku, brouseni kliky a pod/ a spolehlivejsi... ve finale i levnejsi.../terba tady v Brne mi delali celou hlavu na turbo16v- vareni, zavit, sedla, ventily, o-krouzky,vacky=celkem 7,5k, firma Pavlíček v Bosonohach /
No to je fakt, vopruz to je ale zase kdyz mas 8 ventilu tak je to spise takova pohoda, oni by ti v servisu dali zdvihatka novy ale jedno stoji kolem 8 stovek pokud vim.
da se to trochu jeste zachranit olejem prej 
Napsal: úte 15.07.2003 15:17
od M3maniac
Přesně tak,zavezu to maníkovi a má to 10x rychleji než já ,protože to dělá denně a roky.A nelaboruje s tím.
Napsal: úte 15.07.2003 15:18
od Lada Zuzjak
Originál zaslal rene kurc
Přesně tak,zavezu to maníkovi a má to 10x rychleji než já ,protože to dělá denně a roky.A nelaboruje s tím.
At kazdej dela jak uzna za vhodny, ja si to radci udelam sam....:bigok:
Napsal: úte 15.07.2003 15:29
od M3maniac
Jasně ,je to každýho věc.O tom žádná.
Napsal: úte 15.07.2003 22:53
od Unregistered
je to jednoduchy,ja si to delal na 1.8 16V i na normalni 1.8.Vacka musi ven.Sundas retez,pred tim oznacis barevnym fixem,kde presne byl retez na jakem zubu.Odsroubujes vacku,pak vyndas zdvihatka.Das nove a slozis.Nejde tam nic prehodit,vse je znaceno.Prace na cca 1hod.
Napsal: stř 16.07.2003 08:50
od Pítr
to LADA ZUZJAK
mi to kdysi měnili taky na escortu 1.6 , potom jsem je zkoušel rozchodit - / trichlor a cvičení / - a jak nový ,jedno jsem rozebral uplně a není co zničit opravdu je to jen zalepený karbonem.:dabel4: :dabel4:
až se do toho pustíš tak dej vědět jak to šlo
Napsal: stř 16.07.2003 23:55
od Lada Zuzjak
Originál zaslal Pítr
to LADA ZUZJAK
mi to kdysi měnili taky na escortu 1.6 , potom jsem je zkoušel rozchodit - / trichlor a cvičení / - a jak nový ,jedno jsem rozebral uplně a není co zničit opravdu je to jen zalepený karbonem.:dabel4: :dabel4:
až se do toho pustíš tak dej vědět jak to šlo
jasny, ale hned tak to asi nebude jak se znam...
Napsal: čtv 24.07.2003 16:54
od Fanda2702
Nazdar
Tak nevím ale jde o práci cca na 1 hodinu odděláš horní víko dál je tam plastovej kryt a jseš u vačky. Pak sačí povolit pozdra a aniž by jsi vyndal vyčku tak vyměníš zdvihátka. Maximálně mužeš mít trochu problém uplně na kraji kde je řemen a stále tlačí vačku směrem dolů. Ale jinak pohoda.Není co zkazit. Po nastrování chvíli bude motor cvakat ještě víc cca 30s protože mu bude chvili trvat než se všude dostane olej. No a je hotovo.
Napsal: čtv 24.07.2003 20:06
od Lada Zuzjak
Originál zaslal Fanda2702
Nazdar
Tak nevím ale jde o práci cca na 1 hodinu odděláš horní víko dál je tam plastovej kryt a jseš u vačky. Pak sačí povolit pozdra a aniž by jsi vyndal vyčku tak vyměníš zdvihátka. Maximálně mužeš mít trochu problém uplně na kraji kde je řemen a stále tlačí vačku směrem dolů. Ale jinak pohoda.Není co zkazit. Po nastrování chvíli bude motor cvakat ještě víc cca 30s protože mu bude chvili trvat než se všude dostane olej. No a je hotovo.
Takze rikas uspech:ucta: jo a daval si novy nebo si daval do pucu zdvihatka? 
Napsal: pát 25.07.2003 19:51
od Fanda2702
No právě v tom je ten problém, M40 mají většinou problém ne že by byly špatný zdvyhátka ale že už jsou vydřený vahadla a vačka. neříkám že je to tvůj příapad ale je to dost známá závada tak neprve shod výko a mkrni v jaký m stavu jsou vahadla a vačka a podle toho se rozhodní. ono by se taky mohlo stát že vyměníš zvyhátka nastartuje š a žádná změna nebude

.
Na vahadlech to poznáš z profilu když na ně koukneš uvidíš vydřenou plošku
http://www.boschserviceagents.co.uk
na techto stránkách prodávaj celý kity vačka vahadla a zdvyhátka a sami na to upozornujou
BMW Cam Kits 318 M40 engine.
Timing belt negect on the above engine usually causes considerable damage to the valve train when the belt fails. Poor servicing schedules can also cause accellerated wear to the camshaft,rocker arms and lifters through oil change neglect or poor oils.
Our cam kit includes a new camshaft, 8 hydraulic lifters and 8 rocker arms. We would strongly recommend a flush and quality oil change when renewing.
tak ted uz je to jen na tobě
Napsal: pát 25.07.2003 21:05
od Lada Zuzjak
Originál zaslal Fanda2702
No právě v tom je ten problém, M40 mají většinou problém ne že by byly špatný zdvyhátka ale že už jsou vydřený vahadla a vačka. neříkám že je to tvůj příapad ale je to dost známá závada tak neprve shod výko a mkrni v jaký m stavu jsou vahadla a vačka a podle toho se rozhodní. ono by se taky mohlo stát že vyměníš zvyhátka nastartuje š a žádná změna nebude
.
Na vahadlech to poznáš z profilu když na ně koukneš uvidíš vydřenou plošku
http://www.boschserviceagents.co.uk
na techto stránkách prodávaj celý kity vačka vahadla a zdvyhátka a sami na to upozornujou
BMW Cam Kits 318 M40 engine.
Timing belt negect on the above engine usually causes considerable damage to the valve train when the belt fails. Poor servicing schedules can also cause accellerated wear to the camshaft,rocker arms and lifters through oil change neglect or poor oils.
Our cam kit includes a new camshaft, 8 hydraulic lifters and 8 rocker arms. We would strongly recommend a flush and quality oil change when renewing.
tak ted uz je to jen na tobě
No to bude asi urcite v poho, typuju ze 2 hydrostavy sou totla ucpany, on ten motor de uz v poho pokud ho nevokouris, pak se zase s tech hydrostavu vymacke olej a nestihne tam dotec, po chvilce zase klid, Kdyby to bylo vybehly tak by to asi neutichalo ne? nebo se pletu?
Napsal: pát 25.07.2003 21:10
od Fanda2702
tak asi jo, jestli to necváká pořád. Někde na německým webu jsem myslím četl jak to poznat.... údajně když to do 30 s nezmizí po nastartování tak je vhají vačka atd ale jinak to jsou zdvyhátka.
Ale i tak zkoukni v jakým je to stavu.. pak ví člověk co od toho čekat
Napsal: pát 25.07.2003 21:13
od Lada Zuzjak
Originál zaslal Fanda2702
tak asi jo, jestli to necváká pořád. Někde na německým webu jsem myslím četl jak to poznat.... údajně když to do 30 s nezmizí po nastartování tak je vhají vačka atd ale jinak to jsou zdvyhátka.
Ale i tak zkoukni v jakým je to stavu.. pak ví člověk co od toho čekat
Jasny podivam na to asi zejtra, mozna dneska vecer, uvidim...
Napsal: ned 27.07.2003 11:53
od Lada Zuzjak
Originál zaslal Lada Zuzjak
Jasny podivam na to asi zejtra, mozna dneska vecer, uvidim...
Tak sem se vcera v 7 vecer na to vrhnul:)
Vse slo v poho akorat me trochu tlacilo ze zejtra musim jezdit, zacal sem od konce udelal sem skoro vsechny az na posledni 2 u strany co je rozvodak, nechtelo se mi to sundavat.
Na ventilech sou takovy mesicky, nejak sem je prehlid dokud mi jeden z toho ventilu nespad do mazaciho kanalu
tak sem si rek a pulim motor :bigcry: .
Premejslim premejslim, pak me napadlo ze ten blok je hlinikovej a ta blbost zelezna , zasel sem na benzinu a koupul v kosi vse za 99 :fuckoff: sroubovak s magnetem, takovej ten teleskopickej, narvu ho to toho mazaciho kanalu a najednou cvak :cucim: a tak pomalu tahnu z toho mazaciho kanalu ten blbinec z toho ventilu a rikam si :bigok: .
Hned potom sem tam narval hadry do tech mazacich kanalu a uz pro priste vim ze tam mam narvat hadr :walk:
Jo pak prisla dalsi vec slozim to do kupy a nastartuju, chod tak na 1-2 valce tak 200 otacky a chcipne to, tocim znova a zase to samy, prizu tatku at dela startovace s zkosim am cachrovat s kabelama, zjistim ze 2 nepalej 1 a 3 rikam si kurna v com je problem a pak sem zjistil ze sem dal privodni fajfku na pozici 2 valce a opacne
No ted je motor uz OK zadny cvakani ani chod na 3!! :ucta:
Napsal: úte 29.07.2003 13:38
od Pítr
přijmi gratulaci :bigok: :bigok:
tak dvě u řemene jsi nechal být ? mno a těsnění pod víkem v poho ?